Ga naar inhoud

littekens


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik heb heel mijn voorbereiding en tot het moment dat de hechtpleisters verwijderd werden een beetje mijn kop in het zand gestoken wat de littekens betreft. Om de een of andere rare reden vind ik die namelijk heel eng.

Heb 2 dagen nadat de pleisters verwijderd waren voor het eerst durven kijken en er gelijk zelf speciale wondpleister over gedaan omdat ik letterlijk misselijk werd van t idee dat er daar iets aan het genezen is maar nog niet geheel dicht is en ik de hoop dat dat helpt bij een mooie genezing.

Nu heb ik wat vraagjes

Ik voel dikkere hardere en juist zachte plekjes, wordt dat nog allemaal zacht en moet je het masseren?

Er zaten nog 2 hechtdraadjes aan de buitenkant, wanneer gaan die weg?

Wanneer zijn die hechtdraden van binnen geheel opgelost?

Waarmee wassen jullie de littekens?

Hoop zo erg dat ze mooi genezen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles aan een borst operatie is best wel een beetje eng , natuurlijk , z'n ingreep is niet niks.

Er komt heel wat bij kijken .

Ik weet niet precies hoe lang je nu po bent , maar de twee hechting draadjes aan de buitenkant

werden bij mij na 3 weken weg geknipt zodat de andere hechtdraden vanzelf oplossen .

Hoelang ? Dit gaat vanzelf ik heb er daarna niet zoveel van gemerkt .

Ik maakte het schoon met de verfrissende en typisch Spaanse Nenuco, (Eau de Cologne)

klein beetje op een watje . En het ruikt heerlijk , ook te gebruiken voor tussen je borsten .

Je hebt ook een soort variant er van , kijk even bij het Kruidvat .

En mijn littekens zijn bijna niet meer zichtbaar !

Komt allemaal goed .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu 3 wk n po, de knoopjes zijn vorige week afgeknipt toen ook de pleisters eraf hingen. Ik heb gelukkig ook heel weinig last van e littekens, alleen toen t net gedaan was,en toen de pleister er net af was brandde het maar verder niks, geen jeuk ook gelukkig.

Hoop zo dat ze mooi genezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.