Ga naar inhoud

Voorstellen


Daaan

Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik ben 21 jaar en het is nou 14 dagen na mijn borstvergroting operatie.

Afgelopen juni heb ik een intake gehad en ben twee weken geleden geopereerd. Voorheen had ik een A/B 75 en was er niet zozeer heel onzeker over maar baalde ervan wanneer ik in bikini liep of wanneer kleren me weer eens niet stonden. Ik besloot 4 weken vrij te nemen (werk in de zorg) en de stap te nemen. Er is in iedere borst 350 cc ingegaan. Ik ben 1.70 en weeg 53 kilo. De borsten zijn erg mooi geworden en het past goed bij mijn lichaam. De eerste week na de operatie heb ik erg veel spijt gehad. Ik ben grieperig geweest en daarnaast kreeg ik erge rugklachten (waarschijnlijk van het krom lopen). Ik merkte ook dat ik erg afhankelijk was van mijn omgeving. Momenteel ben ik er wel blij mee maar ik ben erg blij wanneer ik weer alles kan. Vooral het slapen om mijn buik mis ik erg. Op mijn zij slapen is momenteel helemaal niet fijn. Ik merk dat alles langzaamaan weer beter gaat. Vandaag ben ik op controle geweest en alles was prima. De PC zei dat ik al weer langzaamaan kon gaan stofzuigen en alles weer kon gaan doen. Al merk ik zelf dat mijn lichaam aangeeft dat dat nog echt te vroeg is. Ook kan ik zelf nog niet zelfstandig gaan liggen en omhoog komen. Wat zijn jullie ervaringen hierin?

Graag wil ik ieder als tip meegegeven die de operatie ondergaat om goed op de houding van je rug te letten. De pijn in mijn rug was echt heel erg en zelfs nog pijnlijker als de borsten. Hiervoor moet ik nou naar de fysio.
Daarnaast is het heel fijn dat je de eerste twee weken iemand hebt die er voor jou kan zijn.

Ook heb ik nog een vraagje voor de mensen die een borstvergroting hebben ondergaan. Ik kan niet wachten om kleren te shoppen. Wanneer zijn jullie hiermee begonnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Ik denkt dat je zelf moet aanvoelen wanneer je weer iets kunt, je kent zelf je lichaam het beste dus lekker rustig aan doen. Heb zelf geen bv gehad maar de pijn zou ik zeker ervoor over hebben haha. Van wat ik lees op dit forum hebben veel vrouwen wat rugklachten en spierpijn.

Je kunt hier ook operatie verslagen lezen en in de zoekbalk kun je van alles vinden .

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daaan, gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnen! Mag ik vragen bij welke chirurg je bent geopereerd?

De rugpijn herkennen we hier allemaal wel denk ik, ik heb ook bijna 5 weken op mijn rug/half liggend op een stapel kussens geslapen en daar hoorde de nodige rugpijn bij. Als je straks weer wat meer mobiel ben dan zal dat ook weer langzaam weg trekken, maar een fysio die je rug even goed kraakt kan natuurlijk geen kwaad ;)

De regels waaraan je je moet houden zijn per pc verschillend, maar als je voelt dat het nog niet gaat zou ik het zeker niet doen! Je lichaam geeft heel goed zelf aan wanneer je te veel doet, dit geldt voor stofzuigen maar ook voor op je zij liggen bijvoorbeeld. Als het pijn doet of je borsten gespannen zijn doe het dan liever niet.

Je hebt je borsten net 2 weken en je bent nog volop aan het herstellen dus doe het lekker rustig aan. Geniet nog even van je overige 2 weken vrij en doe daarna rustig aan met werken, je zal misschien wel merken dat dat in het begin nog best wel zwaar is!

Succes en geniet ervan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja herkenbaar hoor ! De eerste paar weken waren een hel , mijn rug was een plank en deed

verschrikkelijk pijn.. Ik was meer bezig met mijn pijn klachten dan dat ik kon genieten van mijn borsten.

Langzamerhand ging het steeds beter , heeft bij mij lang geduurd ook op op mijn zij slapen ging niet

vanzelf ...Ik ben nu een paar maanden verder en alles voelt goed .

Gun je zelf de rust die je lichaam nog nodig heeft , beter voor je herstel , natuurlijk wil je weer alles

zo snel mogelijk oppakken , maar hé meis een borstoperatie is niet niks hé !

Rustig aan !

Sterkte .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi! Welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe boobs!
Je hebt ze pas twee weken, dus er zou de komende tijd nog wel veel verbetering in zitten. Je kan op het forum ook zoeken naar operatieverslagen, kan je lezen hoe het herstel bij andere is gegaan.

Succes nog verder :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje.. ik snap zooo goed wat je bedoelt! het is voor mij nu 4 dagen geleden dat ik 350cc heb gekregen en ik voel me vreselijk!! Vooral die rug... ik zal daar nu echt op gaan letten door wat jij geschreven hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.