Beaau Posted October 6, 2014 Share Posted October 6, 2014 hoi hoi !! Ik ben beau en ben 21 jaar. Woon samen met mijn vriend werk in een kleding/schoenen winkel en uiteraard ik hou van shoppen ( wie niet hihi) Mijn droom was altijd om grote borsten te hebben, het liefst ook niet te natuurlijk ik wilde precies het tegenovergestelde. Mooie jurkjes , shirts met v-halsjes zonder dat ik me hoef te schamen en het belangrijkste mezelf zelfverzekerd voelen. 10 juli was ik op consult gegaan bij Diana gabriels en kreeg een pas bh aan met 400CC JA! dat was perfect. 18 augustus een consult bij de chirurg en aangegeven wat ik graag wou maar helaas er pasde niet meer in dan 250cc te weinig huid... ben ook vrij small en had een 75A. Toch heb ik 25 augustus een borstvergroting gedaan alles beter dan wat ik had en voel me wel een stuk zelfverzekerder ! Nu las ik op een forum dat je huid uitrekt en dat je daarna meer CC kan nemen. Nu is mijn vraag na hoelang (maanden,jaren) kan je voor een grotere borstvergroting gaan? Heeft iemand hier ervaring mee? . Liefs Beau xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juullicious Posted October 7, 2014 Share Posted October 7, 2014 Hoi Beau! Welkom op het forum & gefeliciteerd met je nieuwe borsten!Ik weet eigenlijk niet hoe dat zit, ik denk dat je na een tijdje wel weer grotere kan nemen. Wanneer dat is zou voor iedereen verschillend zijn, misschien kan de zoekfunctie je verder helpen! xx ps. Hoe gaat het met je? Beetje snel hersteld? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaau Posted October 25, 2014 Author Share Posted October 25, 2014 @ Hoi juullicious Bedankt voor je reactie Sorry voor de laate reactie heb er een tijdje niet op gekeken. De eerste 3 weken gingen super bij de eerste controle toen de hechtingen werden verwijderd zag alles er top uit. Maar na de 4e week heb ik problemen gehad mijn wond is erg gaan ontsteken en moest ik elke week naar de kliniek voor controle. Helaas is me litteken nu erg lelijk geworden... Maar de wond is eindelijk dicht !! Ik heb een beetje rond zitten kijken op het forum sommige zeggen dat het na 6 maanden al kan. Eind januari ga ik terug voor me eind gesprek en ga ik gelijk even vragen hoe of wat. Ben namelijk vrij smal en dun de chirurg zei toen al dat ik dun en te weinig vet weefsel had om meer CC te nemen dus ben benieuwd.. Liefs Beau xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
caro66 Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 Hoi , hoi ,Ik ben begonnen met 250 cc ik kwam van een 75A . Er ging bij mij ook niet meer in ..Ik heb mijn borsten ongeveer 13 jaar gehad en was trouwens super tevreden.Toen was het tijd voor een wissel en ben ik naar 700 cc gegaan . ( Zie mijn profiel foto)Wel zou ik zeggen geniet eerst een paar jaar van je borsten , een wissel kan altijd nog .Ik denk dat je het beste kunt overleggen met je PC voor een eventuele wissel , welke PC had jij ?Succes . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaau Posted October 26, 2014 Author Share Posted October 26, 2014 Hoi hoi @caro66 Wow echt prachtig je borsten heel erg mooi! Dat is wel een verschil van 250cc naar 700cc hoe komt dat, dat er gelijk 700cc in pas? Eind januari ga ik voor me eind gesprek, ik had David Schiettecate als PC. Bij mijn eerste gesprek met de PC zei die al gelijk dat ik te weinig vet weefsel heb want wilde dol graag 350-400cc. Weeg ook maar 46kg en ben 1.60. Ben nu ook wel blij met wat ik heb hoor het is alleen niet wat ik wil, en het is wat jij zeg ik moet eerst er lekker van genieten! Bedankt xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
caro66 Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 Thanks !Ik heb mijn wissel gehad bij Frans Straten .Ik denk dat na 13 jaar mijn huid aardig is opgerekt , ook moet ik zeggen dat ik een beetje slordig ben geweest om goeie bh's te dragen , gewoon makkelijk was ik daar mee ... Ze waren een beetje gaan hangen en dus meer huid denk ik daardoor . Wel had ik volgens Frans ook een dunne huid . Tijdens de operatie zou het om 800 cc of 700 cc gaan. Uiteindelijk is het 700 cc geworden .Neem de tijd een wissel kan altijd nog . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaau Posted October 27, 2014 Author Share Posted October 27, 2014 hihi graag gedaan!Harstikke bedankt voor je informatie!Ben je nu meer tevreden met de maat dan die je hiervoor had?Ik ga zeker nog even wachten met een wissel zeker omdat me litteken erg lelijk is geworden door me ontsteking.Betaal je voor een wissel meer?Liefsxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
caro66 Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 Ja zeker ! ik vind ze nu veel voller, uiteraard , hi,hi, Ik ben van maatje niets naar 250 cc gegaan , dat was al een hele stap hoor , en wohhh.. ik vond zeprachtig .. Na mijn wissel wilde ik wel voor groter gaan en heb veel informatie opgezocht en meidenbenaderd op dit forum met een maatje meer . Toen was de stap snel gemaakt .Ik had mijn consult bij Diana Gabriels kliniek , een borstvergroting is daar 2650 euro , voor een wisselheb ik 3350 euro betaald .Inderdaad laat je litteken maar goed genezen , heel verstandig . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaau Posted October 28, 2014 Author Share Posted October 28, 2014 Ja dat snap ik ze zien er ook echt heeeeeeeeeel erg mooi uit hoor mag je zeker trost op zijn!Voor mij is 700cc echt veelste groot ookal vind ik het heel erg mooi.Zelf was ik ook bij Diana geweest en kreeg toen een pas bh met 400cc zij zei toen ja tuurlijk past dat in jou lichaam dus had me er al helemaal op verheugd dat ik dat zou krijgen totdat me PC zei dat dat echt niet ging....Nou moet ik zeggen wel een erg stugge huid, dus een wissel zit er zoiezo voorlopig niet in .Heb je nu niet last van je rug door dat verschil?Liefs xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
caro66 Posted October 28, 2014 Share Posted October 28, 2014 Ik had mijn consult via Diana kliniek maar wel direct bij Frans Straten . Bij Diana kan alles maar uiteindelijk beslist uiteraard de pc ! Ik heb totaal geen last van mijn rug, nek of dergelijke. Gelukkig maar ! Dus helemaal happydepeppie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaau Posted October 29, 2014 Author Share Posted October 29, 2014 Ow gelukkig maar want soms hoor je dat dat je last kan krijgenja precies toen ik zei ja Diana zei dat het pasde schudde die met ze hoofd en zei die niet te geloven.Nou heel veel plezier met je prachtige boobs hé geniet ervan !!!als ik ooit een wissel ga doen laat ik het je weten hihiLiefs xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 8, 2014 Share Posted November 8, 2014 Meid ik zou inderdaad eerst gewoon genieten van wat je nu heb. Na een paar jaar kun je altijd verder kijken en misschien tegen de tijd dat je een wissel nodig heb kun je ook je cc wat opschroeven. Je huid is dan ook een paar jaartjes verder waardoor je meer kan hebben Veel plezier op het forum!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.