Ga naar inhoud

Raar gevoel in rechterborst


La Dolche B

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik ben nu 8 maanden Po, heb 470 cc ruwwandige protheses die geplaatst zijn achter de borstspier!

Na zo'n 4 maanden kreeg ik last van pijn + een slapend gevoel in me rechterarm. Hiervoor ben ik terug geweest naar de kliniek, hier werd mij verteld

dat het niks te maken kon hebben met mijn borstvergroting. naar mijn mening wel aangezien ik hier voorheen nooit eerder last van hem gehad..

Nu heb ik sinds 2 weken een raar gevoel in me rechterborst, de kant waar ik het meeste mee doe.

Kan het gevoel niet echt omschrijven maar beide borsten voelen wel hetzelfde aan en voel op zich ook niks raars.

Wel heb ik afentoe als ik naar voren buk om iets te pakken en ik kom dan terug omhoog ik een brandend gevoel in me borstspier voel.

Nu is mijn vraag zou dit allemaal nog te maken hebben met het herstel van de spieren/zenuwen of moet ik me zorg maken?

Want hoe merk je beginnende kapselvorming..

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken dit zelf niet.

Voelen je borsten verder nog hetzelfde? Zijn ze misschien harder geworden. Is de vorm nog hetzelfde of juist niet?

Ik zou even een afspraak maken bij je pc en/of even langs je huisarts gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.