Jump to content

Raar gevoel in rechterborst

La Dolche B

Recommended Posts

Hallo meiden,

Ik ben nu 8 maanden Po, heb 470 cc ruwwandige protheses die geplaatst zijn achter de borstspier!

Na zo'n 4 maanden kreeg ik last van pijn + een slapend gevoel in me rechterarm. Hiervoor ben ik terug geweest naar de kliniek, hier werd mij verteld

dat het niks te maken kon hebben met mijn borstvergroting. naar mijn mening wel aangezien ik hier voorheen nooit eerder last van hem gehad..

Nu heb ik sinds 2 weken een raar gevoel in me rechterborst, de kant waar ik het meeste mee doe.

Kan het gevoel niet echt omschrijven maar beide borsten voelen wel hetzelfde aan en voel op zich ook niks raars.

Wel heb ik afentoe als ik naar voren buk om iets te pakken en ik kom dan terug omhoog ik een brandend gevoel in me borstspier voel.

Nu is mijn vraag zou dit allemaal nog te maken hebben met het herstel van de spieren/zenuwen of moet ik me zorg maken?

Want hoe merk je beginnende kapselvorming..

Liefs..

Ik herken dit zelf niet.

Voelen je borsten verder nog hetzelfde? Zijn ze misschien harder geworden. Is de vorm nog hetzelfde of juist niet?

Ik zou even een afspraak maken bij je pc en/of even langs je huisarts gaan.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.