Ga naar inhoud

ISO83 : 3 november 2014 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaaa voel me goed!..alleen sinds vanmorgen klein btje verhoging 37,2 hahha als je dat verhoging kan noemen maar voor t eerst opgemeten doordat ik vannacht btje ah transpireren was..maar ja je let nu op alles btje paranoia misschien...

vind die borstband wel echt irritant maar ja is voor een goed doel! Thankss aardbei'ke...xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

hoi dames.

het is gebeurd!!! heb aan elke kant 400 cc bij dr v. selms in a'dam laten zetten.

ik vind ze enorm groot. maar ik neem aan dat ik daaraan nog wen...

de pijn is met paracetamol te verdragen. vandaag is de derde dag po.

mijn buik is, zoals ik al op een forum las, mee gegroeid. hopelijk ben ik aan t einde van de week van al die kwaaltjes af. verder gaat het prima.

tot gauw..

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dennepitje, GEFELICITEERD!

Goh, zit net hele verhaal hier te lezen en voel zelfs letterlijk de teleurstelling die jij gevoeld moet hebben toen het ineens niet doorging (bij mij ging het eerste keer niet door, maar hoorde ik dan tenminste 4 dagen van te voren. Was er toch naar van).

Je hebt even moeten wachten, maar nu heb je ze! Wens jou heel goed herstel toe en hoop dat ze helemaal naar je zin zijn!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sanneke120

Ik zag dat jij ruim 2 weken vóór mij je borsten gekregen hebt. En ook 400cc dual plane. Hoe waren de afgelopen 2 weken bij jou? Vanaf welke dag werd de pijn duidelijk minder?

En had jij ook zo'n dikke buik?

Zijn jou protheses al ingedaald?

Mijn borsten staan nog erg strak naar voren, maar als ik naar foto's kijk op dit forum, zie ik dat dat waarschijnlijk ook bij mij nog zal veranderen.

Hoop wat van je te horen..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dennepitje,

ja, ik heb 9 juni bv gehad. Ik had vanaf het begin eigenlijk helemaal geen pijn. Heb 3 dagen paracetemol geslikt om te voorkomen dat ik wel pijn zou krijgen, maar eigenlijk niet nodig. Dikke buik, is me niet opgevallen maar heb ik eigenlijk ook niet zo op gelet:-). Wel, als je mijn foto's van 1 dag PO ziet, zie je hoe lelijk ze zijn....zo raar naar voren staand. Helemaal gezwollen, brandend gevoel ook vaak, bh die me veel te strak zat. Maar dit verandert al heel snel hoor! Ik ben 1,5 week thuis geweest en toen ging ik (helaas) weer aan het werk. Mijn grootste probleem was de moeheid.... vreselijk die eerste 2 weken. Eerste dag werken was ook geen succes maar nu na 4 dagen voel ik me alweer stukken beter. Ik probeer niet teveel naar mijn borsten te kijken omdat ik weet dat het wel 6 weken duurt voor ze beetje in vorm zijn:-).. Maar wat fijn joh dat jij hydrogel hebt (ja toch?). Als ik alles van te voren had geweten had ik die ook genomen!

Wens jou heel goed herstel toe! Laat weten hoe het met je is hoor. Vond het een bijzonder verhaal en zo moedig van jou om een half jaar te wachten!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hoi sanneke,

ja, ik heb hydrogel protheses.

ondertussen ben ik al bijna 4 weken po, en het gaat fantastisch!

ik heb de eerste week paracetamol geslikt. en vanaf de tweede week niet meer. en ik was ook super moe de eerste 2 weken. ppfff... ook in de derde week was ik bij de minste inspanning weer moe. maar ook dat is weer redelijk genormaliseerd. afgelopen donderdag was ik ter controlle bij dr van selms, en hij vond dat het er allemaal prima uit zag. vind ik zelf trouwens ook ;-) ze worden nu ook al steeds zachter. ik hoef snachts niks meer aan (geen borstband en ook geen bh). heerlijk... en over 2 weken kan die borstband helemaal weg. lekker...

ik heb nog geen gelegenheid gehad om bh's te passen, en ik ben enorm nieuwsgierig welke maat ik nu heb. in het begin dacht ik dat het zeker een E was, maar nu denk ik dat het hoogstens een D is. we zullen zien...

heb jij al nieuwe bh's gekocht, en was er genoeg keus? jij bent inmiddels zover, dat je alles aan mag toch?

o ja, aan 1 kant is 3/4 van de borst gevoelloos, inkl. tepel, en aan de andere kant 1/4 gevoelloos, en de tepel overgevoelig. ik ben benieuwd hoe lang dat duurd.. heeft daar iemand ervaring mee???

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.