Ga naar inhoud

ISO83 : 3 november 2014 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

KAPSELCONTRACTIE

Op het moment dat er iets in je lichaam komt wat vreemd is, dan zal je lichaam proberen om de indringer uit te stoten. Op het moment dat dit niet lukt, dan zal je lichaam het vreemde materiaal gaan inkapselen. Dit natuurlijke proces zal altijd en bij ieder mens plaatsvinden en is volledig normaal. Inkapseling komt voor bij een splinter, maar ook bij elk denkbaar medisch implantaat. In medische termen noemt men dit proces kapselvorming. Dit proces vindt plaats in de eerste dagen tot weken na de operatie. Bij sommige vrouwen echter, zal het lichaam het implantaat niet accepteren, ondanks het kapsel. Het gevolg is dat het kapsel zich zal gaan samentrekken. Dit verschijnsel noemt men kapselcontractie. Mocht dit zich voordoen, dan kan de borst vervormen, keihard worden en zeer pijnlijk gaan aanvoelen. Om dit probleem op te lossen kan de chirurg het kapsel natuurlijk losmaken, maar dan moet je wel weer onder narcose. Bovendien is dit vaak een vrij vervelende en kostbare behandeling.

Kans op kapselcontractie 5 x kleiner met een Monobloc Hydrogel

De kans dat er kapselcontractie optreedt bij patiënten die de Monobloc Hydrogel implantaten hebben gekregen, is volgens wetenschappelijk klinisch onderzoek (Brunner & Gröner, 2006) maar liefst 5 keer kleiner dan bij patiënten met siliconen gevulde borstimplantaten. De kans op kapselcontractie bij patiënten die de Monobloc Hydrogel implantaten hebben gekregen is slechts 0,8%.

Omdat er bij de Monobloc Hydrogel sprake is van beduidend minder kapselvorming, voelen je borsten natuurlijker en zachter aan. Vrouwen die hun siliconen implantaten hebben laten verwijderen en vervolgens voor Monobloc Hydrogel hebben gekozen, vertellen ons dat hun nieuwe implantaten hun lichaamstemperatuur beter en sneller lijken aan te nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chanel, mentor en natrelle zijn beide silliconen hoor...

En beide tot 10jr garantie..

Zie hier onder

Ter geruststelling: alle implantaten van Allergan vallen onder een garantieregeling, wat betekent dat elk implantaat binnen 10 jaar na de implantatie kosteloos wordt vervangen als het omhulsel beschadigd is met scheuring tot gevolg, of als er sprake is van een ander door de producent vastgesteld defect van het product. Vraag uw arts om meer informatie over de garantieregeling van Allergan.

Nb allergan oftewel natrelle/mcghan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Googled krijg he direct de off site van natrelle waar dit duidelijk vermeld staat

Bij implantaten is levenslang ->10jr,

Slechte informatie voorziening van die pc dan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoi allemaal.

sorry dat ik zo lang niks heb laten horen. het is allemaal anders gelopen als verwacht. ik was klaar voor de ingreep. was al afgetekend en de operatiekleren aan. en toen bleek de anesthesist het niet aan te durven om mij te verdoven. ik heb een onbekende spierziekte, en ik had er niet bij stil gestaan dat dat een probleem kon zijn. ik had er echt een kater van. had een paar dagen nodig om de teleurstelling te verwerken. maar... uitstel is geen afstel. ik heb een verklaring van mijn neuroloog en moet nu alleen in een ziekenhuis geopereerd worden, waar mijn ademhaling langer bewaakt moet worden po. nu ben ik alleen op zoek naar een plaats waar ze met monobloc hydrogel protheses werken. heeft iemand een naam of adres? morgen heb ik een gesprek met een plastisch chirurg van ziekenhuis viecuri in venlo. ik ben benieuwd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een teleurstelling Dennepitje! Moet ook aan het verhaal van Wonka denken.

Ik heb 2 dagen geleden Monobloc Hydrogels gekregen in het SLAZ in Amsterdam, ook een ziekenhuis. Dr Nio doet dit en dr Van Selms. Succes bij poging 2!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames ik ben bij dr visser geopereerd in de WK , heb 425cc, ik wilde uitkomen op een grote D en heb een E-cup in gewone bh-maat. ga zeker voor de grootste cup ;) dit was het grootste dat ik kon gaan, en heb er ZEKER geen spijt van. ik twijfelde in begin ook hard: gaan ze niet te groot zijn?

ik ben 1m76 ( dus niet echt klein dan mogen ze al wa groter zijn) en weeg 73kg, ook hier brede heupen (dus breed gebouwd) ik vind mijn boobies heel mooi geworden, in begin zaten ze de eerste weken nog erg hoor maar dit is allemaal op zijn plaats gekomen, ik zou niet anders gewild hebben, heel tevreden van haar werk ik voel me terug op en top vrouw (oja ik kwam van bh maat a) (y)

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dennepitje wat ontzettend vervelend zeg ik hoop idd dat je snel ergens anders terecht kan!

Zoals suus al zei het slaz kan je misschien een afspraak maken voor de rest zijn t alleen maar klinieken die monobloc hydrogel plaatsen, wat ik weet.

Heyyy aardbei'ke ik ben ook door dr visser geopereerd op 3 november en heb 440 cc genomen uiteindelijk..ben ook erg tevreden tot nu toe..alleen idd erg hoog nog..ik schrok wel de 1e dag! Zoo hoog! heb 2 dagen erna een borstband toegestuurd gekregen dus hoop dat t goedkomt hihi ik zie wel al verschil met dag 1 dus komt denk ik wel goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.