Ga naar inhoud

ISO83 : 3 november 2014 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Heyyy Ladiesss :),

Ik heb afgelopen woensdag een erg fijn consult gehad bij dr Visser, Arenborghoeve. Ik had 400 cc gepast en vond het mooi bij me passen en had dus ook niet groter gepast. Maar omdat ik toch hier en daar lees dat de monobloc hydrogel wat kleiner uitvalt had ik achteraf hierover nog een email gestuurd met de vraag of ze hier vaker mee te maken hebben gehad dat vrouwen achteraf toch groter hadden verwacht.

Volgens dr Visser was dit niet zo maar als ik zou willen kan ik nog kiezen voor 440 cc.

Ik twijfel dus nog een beetje, ik neig wel naar de 440 cc :38: een tikkeltje groter zou ook mooi zijn. Ik ben 1.71m, 66 kg en ik heb ook wel een behoorlijk achterwerk volgens dr Visser hahah ;)maar heb echt bijna niks een AA, een C kleine D zou mooi bij me lichaam passen.

Is 40 cc meer, echt te zien of valt dat mee? en bij wie is de monobloc hydrogel kleiner uitgevallen achteraf?

ik wil geen enorme dingen, ik wil een mooie volle C kleine D.

Hoop dat iemand me een beetje kan 'adviseren' :)

Groetjessss :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi iso83.

ik ga op 20 oktober onder het mes bij dr visser. ik had 370cc monobloc hydrogel besteld, maar na het lezen van deze site, heb ik besloten om voor 400cc te gaan. dit is het maximaal aanbevolen aantal

cc's door dr visser. ben 1.70m en weeg 56kg

ik ben zoooo benieuwd....

hopelijk krijg je nog meer reacties. ik ben ook erg benieuwd naar andere ervaringen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dennepitje,

Wat leuk dat jij ook voor de monobloc hydrogel gaat! Dus jij hebt nu ook gekozen voor meer cc's..ook omdat je had gelezen dat het kleiner uit kan vallen??

Jaaaa er is niet zo heel veel te vinden he, ook niet zo veel foto's van de monobloc hydrogel, wel jammer...

Spannend zeg voor jou nog 2 weekjes! het word voor mij als t goed is op 3-11 :3:

Ohh ik zie nu ineens in me titel dat ik het andersom erin heb staan, hydrogel monobloc hihi

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb op 7 november een operatie gepland, ook met Monobloc Hydrogel implantaten, door dr. Nio in het SLAZ (heb mijn topic bij operatieverslagen). Ik twijfel ook over de maat! Het staat nu op 305 links en 320 rechts ivm een klein verschil, maar twijfel of dat niet te groot is. Ik ben maar 1.58 en 51 kg immers. Het staat me op zich wel (zie foto's in topic). Maar aan de andere kant, ik wil gewoon borsten in verhouding, niet dat iedereen straks ziet en/of denkt dat ik er wat aan heb laten doen. Ik ben een mama van drie van 41 jaar, hoef ze niet meer om er lekker mee rond te paraderen als je begrijpt wat ik bedoel ;-) Het moet niet te opvallend worden. Ik wil gewoon de perfecte verhouding maar ja, hoe weet ik die van tevoren.

Je hebt trouwens een website (een na laatste pagina in mijn topic, linkje plaatsen lukt ff niet) waar je alle maten en bijbehorende diameters en projecties van alle implantaten (dus ook van deze) kunt opzoeken. Je hebt ze in low profile en high profile. Ik krijg high profile. Maar zelfs dan zijn ze nog niet heel bol, heb ik begrepen.

Krijg jij ze ook dual plane?

Succes met kiezen! Ik wilde eigenlijk ook naar dr. Visser, maar omdat het bij Nio al goed voelde heb ik dat gelaten voor wat het is. Maar ik had zeker interesse. Ben benieuwd hoe het bij jou zal gaan allemaal, ik volg ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dit topic zeker volgen, als het ooit lukt om een bv te krijgen dan ga ik ook voor hydrogel. Ik zou het ook erg moeilijk vinden om de perfecte grote te vinden. En je kunt nog zo mooi passen maar als je ze eenmaal hebt is het denk ik toch heel anders. Als je twijfelt moet je echt voor de meer aantal cc's gaan. Als ze te klein uitvallen ben je misschien straks ontevreden en wil je een wissel... Kost ook allemaal weer geld.

En idd er is verder zoooo weinig te vinden over hydrogel, ook qua foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Suus 1973!

Wat leuk dat je ook voor monobloc hydrogel gaat! Jaa ik vond het ook zo moeilijk..maar wat ik had gepast 400cc vond ik gelijk perfect bij me passen, alleen na het lezen dat het toch kleiner uit kan vallen ben ik uiteindelijk toch voor 40 cc meer gegaan!...

Ik denk dat die maten bij jouw lengte en gewicht erg mooi in verhouding zal zijn en niet te groot en want wat is jou maat nu?lastig he!

ik krijg ze idd ook dual plane..

super benieuwd en spannend, leuk dat we een beetje in week gaan :6::1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Wonka, ik kan helaas nog geen prive berichten versturen hihi, maar ik heb dus voor monobloc hydrogel gekozen omdat ik me daar toch prettiger bij voel na het lezen van de negatieve berichten over siliconen wat natuurlijk niet bij iedereen zo zal zijn, maar goed ik vind het toch een iets veiliger gevoel en toen ik alle informatie had opgezocht over monobloc hydrogel was voor mij de keus snel gemaakt :3:..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chanel, jij wilde toch niet meer? Of ben ik nou in de war met iemand anders? :)

Ik heb eerst besloten om het op de lange baan te schuiven en me er niet teveel mee bezig te houden. Had een gesprek gehad en dat is me niet zo goed bevallen, vond het een ernstig verkoop praatje. Heb toen een open siliconen prothese beet gehad en dat wordt het dus sowieso niet! Ik ben nog wel aan het sparen maar mochten ze gaan lekken etc, kost allemaal geld.. Ik zou wel erg graag willen als ik echt genoeg geld heb voor niet alleen de operatie maar ook alles wat erbij kan komen.. Dus ik vind het eerst wel even prima. En in mn nieuwe bh's (heb dus cup 70D inplaatst van 75B waar ik in rond liep) je kan mn foto's zien, ben best wel trots haha.

hey Chanel, jij wilt dus ook ooit monobloc hydrogel :1:

jaaa klopt, ik heb nu ook gekozen voor 440 cc..

ik zit ook steeds te zoeken naar foto's maar zo weinig idd, echt jammer ja!

Als het ooit zou kunnen dan wil ik sowieso monobloc hydrogel idd! Ja jammer he, had ook graag nog veeeeel meer fotos willen zien haha, en verhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dennepitje,

Wat leuk dat jij ook voor de monobloc hydrogel gaat! Dus jij hebt nu ook gekozen voor meer cc's..ook omdat je had gelezen dat het kleiner uit kan vallen??

Jaaaa er is niet zo heel veel te vinden he, ook niet zo veel foto's van de monobloc hydrogel, wel jammer...

Spannend zeg voor jou nog 2 weekjes! het word voor mij als t goed is op 3-11 :3:

Ohh ik zie nu ineens in me titel dat ik het andersom erin heb staan, hydrogel monobloc hihi

:48:

hoi ISO83

ik heb voor 400cc gekozen omdat ik overal lees dat je heel snel aan je nieuwe maat went en het achteraf nog liever groter had gewild. en in mijn geval gaat het om 30cc meer... het is dus niet extreem veel meer. maar voor mijn gevoel absoluut maximaal. ik wil achteraf niet hoeven denken dat "ze" op deze site toch gelijk hadden... en 30cc meer is feitelijk peanuts. vandaar..

nog 5 nachtjes slapen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Wat zijn nou eigenlijk de nadelen van Monobloc Hydrogel?

Dat ze eventueel sneller kunnen scheuren? Of zijn er bij jullie nog andere dingen bekend?

Ik wil ook graag een borstvergroting maar mijn man is bang voor de eventuele gevaren van siliconen. Dus las ik over de Hydrogel kan alleen niet veel nadelen vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hydrogel sneller scheurt is absoluut niet waar. Je hoort dit alleen sneller omdat vrouwen het merken als ze scheuren, de borst zwelt wat op en daar merk je het aan. Als een siliconen prothese scheurt merk je dat in eerste instantie niet dus je hoort daar veel minder over. Op mn eerste consult zei de pc dat een gescheurde siliconen gevulde prothese niet vervangen hoeft te worden. Yeah right, natuurlijk wel!! Kost hun natuurlijk geld ivm dat je de protheses gratis krijgt ivm levenslange garantie. En ik heb een kapotte siliconen prothese in handen gehad, de gehele gel blijft wel in de envelop maar er kwamen allemaal siliconen gel stukjes in mn handen dus ook in je lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de OK kosten moet je gewoon betalen hoor,de prothesen krijg je binnen 10jr vergoed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de Hydrogel nou een gladde prothese (dus niet met geruwd oppervlak)? Dat vraag ik me nog af. Ik heb er een gezien en gevoeld en die voelde glad aan. Verder vergeten iets over te vragen (en wat daar dan anders aan is verder).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Glad? Denk het haast niet, want dan heb je juist meer kans op,kapselcontractie toch? Aangezien ik overal lees dat hydrogel ook minder kapselt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.