Ga naar inhoud

Koffie laat borsten krimpen


Gast Mols1234

Aanbevolen berichten

Gast Mols1234

De universiteiten van Lund en Malmö uit Zweden hebben onderzoek gedaan naar het effect van koffie op vrouwen. Het blijkt dat koffie borsten kan laten krimpen. CYP1A2 heet het gen wat een vrouw moet hebben om haar borsten te laten verkleinen door middel van koffie. De helft van de Zweedse vrouwen heeft dat gen.

Al met drie kopjes koffie per dag kunnen de borsten van een vrouw kleiner worden.

Waarheid of broodje aap?

Eén ding is in ieder geval zeker: Een kopje koffie :62: zal nooit meer hetzelfde zijn.

Maar ook iets goeds over koffie:

In het verleden zijn er vaker onderzoeken geweest naar het effect van koffie. Zo blijkt bijvoorbeeld dat koffie beschermt tegen kanker. Op MedicalFacts kun je er alles over lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik dronk nooit koffie en toch waren mijn boobs geen meloenen, terwijl vrouwen die wel koffiedrinken lekkere sinaasappels of groter hebben hangen.

Raar onderzoek. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Ik lust geen koffie en had ook maar een A.

Wat een bullsh*t over dat onderzoek. Volgens mij worden borsten er nooit mooier naarmate iemand ander wordt. Ze moeten zulke onderzoeken onder twintigers houden, krijg je gelijk andere resultaten haha :75: (grapje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...
  • 4 years later...

Een gouwe ouwe uit het archief ! Vond hem wel grappig .

Ik drink regelmatig koffie .. Help .... :102:

Ohhh god!!! I am doomed!! I need coffeeeeeeee right now!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zuip me eigen klem aan de caffeine.. is der ook een wetenschappelijk voor een drankje die de borsten juist vergroot? :97:

maar volgensmij klopt het wel hoor!! toen ik zwanger was dronk ik geen koffie en toen werden me tieten groter!! ik meen het! echt heel erg serieus!!

owja wacht.. dat komt door... nevermind....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.