Ga naar inhoud

Mb123 : 10 oktober 2014 : Dr. Luijendijk : Diakonessenhuis


Aanbevolen berichten

  • 1 month later...

Hai!

Na een tijdje hier gelezen te hebben toch ook maar even voorstellen :)

Al minstens 10 jaar wil ik een borstvergroting maar eigenlijk was ik er te bang voor ... Dus stelde ik het maar steeds uit! Eerst kindjes krijgen dacht ik , maar goed die zijn er nu en ik ben er nu echt aan toe om ze te laten vergroten ! Doodeng natuurlijk maar in juli heb ik een consult gehad en ik heb nu mijn datum...

10 oktober !!!!!!!!! Ik ga bij dr luijendijk in t diak. Lees trouwens weinig hier over hem ?!

In elk geval , goed gevoel bij hem en ws wordt het 330 anatomisch dual plane geplaatst .

10september nog n consult voor de uiteindelijke maat !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Waarschijnlijk krijg ik 330 anatomisch geplaatst ( hopelijk nog iets meer als dat gaat passen!)

Is er iemand die dit ook heeft en hoe is het geworden? Wat is nu ongeveer je cupmaat?

Krijg nog n consult voor de operatie ( 10 okt 😃 is de operatie)

Dus dan gaan we de uiteindelijke maat bepalen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..je bedoelt misschien dual plane geplaatst? Of achter/ voor de spier. Anatomische is de prothese :-)

Hmm nu ik het weer lees kan ik het ook anders lezen die zin hahahaha

Je krijgt dus 330 cc anatomische....en dan geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi hoi !

Nog 6 nachtjes slapen en dan is het zover!!

Wil dit al zooooo lang maar jeeeeeee wat ben ik nerveus aan t worden!!

Ik durf bijna niet meer joh!

Ik krijg 330 of 375 anatomisch dual plane , meer gAat er ws niet passen , hoop hiermee op een c uit te komen!

Situatie nu... À negatief zullen we maar zeggen😁

Ieeeeeeee ZENUWACHTIG !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MA123!

Spannend he! Ik ben maandag aan de beurt.

Bij welke kliniek/ziekenhuis ga je?

Ik ga je zeker volgen vind het wel leuk om meiden te volgen die ongeveer dezelfde datum worden geopereerd

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooww wat fijn meid je gaat het geweldig vinden ik heb ze gisteren mogen ontvangen en ben heel de dag al aan het stralen :55:

succes die dag meid kusss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerdmet je datum!!

Ik ben a.s. Maandag aan de beurt :) ik kan niet wachten laat het maar zo snel mogelijk gebeuren, ik wil boobies!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh voor jullie is het allemaal al zo dichtbij!!! Nog even aftellen en dan hebben jullie BOOBS!! :43:

Ik hoop dat ik ook snel een juiste pc voor mezelf vind, zodat ik ook snel een afspraak kan gaan inplannen..

Maar ik wil sowieso pas in januari worden geopereerd aangezien ik dan pas vrij heb..

Succes voor de dames die binnenkort mogen!!

xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey pinklady! Spannend he! Gelukkig slaap ik prima maar de zenuwen zijn wel goed aanwezig hoor! Nu druk met huis poetsen , zorgen dat er geen was meer ligt etc etc maar met 2 kleine kinderen is t druk genoeg om er niet heeeeeeel de dag over te stressen!

Wat hebben jullie mee baar de kliniek /zh ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.