Ga naar inhoud

Christel1986 : 17 oktober 2014 : Dr. Verdonck : Dijkhof Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben christel 28 jaar en ga aanstaande 17 oktober 2014 kort mijn borsten laten vergroten.
Vandaag bij ik bij dijkhof clinic geweest in weert/limburg bij dokter k. verdonck.
Daar heb ik verschillende prothese gepast.

Ik heb nu zelf een kleine b, en krijg 380 cc erbij ... dit was het maximale voor een natuurlijke vergroting.
nu twijfel ik een beetje en weet niet of ik bijvoorbeeld een stapje meer zal gaan doen?

het lijfst wil ik een D, of DD maximaal, wat zullen jullie doen?

graag hoor ik van jullie als ervaren?

liefs christel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis

Ik zit in hetzelfde schuitje

15 okt operatie

375cc duelplane maar twijfel toch over 400 nu.

Maar pc adviseert 375...

Die d cup ga je wel redden omdat siliconen borsten soms wat breder zijn de natuurlijke borsten kom je vaak in een grotere cupmaat uit. Lees ook meiden met 350-375 die van a naar e zijn gegaan...is bij iedereen verschillend

Wat is je bouw lengte gewicht?

Succes met je keuze is ontzettend moeilijk en die cc twijfels zijn super vervelend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Joyce ,

Ik ben 1.75 meter, en weeg rond de 80 kilo.

Vin het echt moeilijk , wat is jou gewicht?

Ik mocht het zelf weten hoeveel cc, maar ben bang dat de zodadelijk misschien te zou gaan worden als ik 425 cc zou gaan doen bv.

Zullen we anders e-mailen dat is wat makkelijker Kunnen we ook een normale foto vAn ons postuur uit wisselen.

E-mail: crissygirl16@ msn.com

Liefs Christel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Joyce ,

Ik ben 1.75 meter, en weeg rond de 80 kilo.

Vin het echt moeilijk , wat is jou gewicht?

Ik mocht het zelf weten hoeveel cc, maar ben bang dat de zodadelijk misschien te zou gaan worden als ik 425 cc zou gaan doen bv.

Zullen we anders e-mailen dat is wat makkelijker Kunnen we ook een normale foto vAn ons postuur uit wisselen.

E-mail: crissygirl16@ msn.com

Liefs Christel

Is het niet slimmer om zulke gegevens in een prive berichtje te sturen??

Je weet maar nooit he meiden...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was ook het eerste wat ik dacht barb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik had aan ene kant een a en andere kant kleine b..met 300 en 350cc uitgekomen op 65D..oogt nu dus als een C. nu ga ik terug voor 590/650cc en hoop rond een F uit te komen. Ze zeggen dat 150cc ongeveer voor een cupmaat staat ;) maar hoe het uiteindelijke resultaat is verschilt per persoon hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dual plane hebt, duurt het echt wel even voordat de spier opgerekt is en ze dus verder naar voren komen. Kan echt weken duren, dus koop vooral als je bh's mag kopen er nog niet teveel, want het kan nog veranderen. ;)

Ik had zelf met 6 weken maat E en met 12 weken zat ik op een G.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.