Jump to content

Stekend en strak gevoel

Recommended Posts

Dames,

Ik heb sinds een paar dagen een strakke linker borst zeg maar.. hij lijkt ietsje hoger(en groter) dan de ander, en krijg af en toe een irritante steek.. Aan diezelfde borst zijn mijn tepels ook echt overgevoelig.. Wanneer ik op mijn zij ga liggen krijg k soms ergere steken.

Maak me een beetje zorgen. Kga binnekort op nacontrole, maar mss dat iemand van jullie er ook al last van heeft gehad.. Tis tenslotte pas 3 maanden, en k weet ook wel dat het allemaal zijn tijd nodig heeft, maar vind het toch beetje eng..

(wist trouwens niet of deze in dit forum moest, of in het complicatie forum)

Hi Poppy,

ooh wat vervelend.

Ik heb dit wle gehad in de eerste 4weken zeg maar,maar erna was het ook weg.

dat strakke gevoel,heb je je vaak net na de operatie he,omdat je huid nog strak staat,door de nieuwe bolling en het vocht.

heb je ene beetje gevoelt of je geen vocht hebt?omdat je ook zegt dat hij ietsjes groter is,moet gelijk aan vocht denken zelf...

doe anders voor de zekerheid,je arts een mailtje of belletje?

want als je er zelf onzeker van word,ga je piekeren

sterkte

greetzzz moontje

Vocht is het niet.. ik denk dat het er misschien mee te maken heeft, dat ik pas ongesteld ben geweest (of half, heb een spiraaltje, dus echte ongesteldheid is het niet meer, wel de kwaaltjes).. Ik ga straks eens mijn pc bellen..

T zijn idd de steken in het begin na je bv, alleen in mindere vorm, maar toch best pijnlijk.. ppfff heb k weer haha

ja goed,ik heb ook zo een lang en zwaar herstel gehad,dus je bent vast niet de eerste ne de laaste.

ja goed,het kan idd mischien met je menstruatie te maken hebben,fijn dat je het even navraagt aan je arts,dan weet je gelijk hoe en wat

sucses

Zojuist kliniek gebeld, gerust gesteld. Het kan een over reactie zijn van bv sporten en menstruatie. Ik draag nu ff paar dagen de sportbh, en voelt gelijk wat beter. Zodra ze hard aan gaan voelen, of anders uit gaan zien dan normaal, moet ik aan de bel trekken..

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.