Ga naar inhoud

Hoeveel CC? Kom er niet uit.


Aanbevolen berichten

Ja die wijn had ik wel nodig :45::45: :45:

Ja de maat zo als het er nu inzit niet nee.
Maar ik weet dat ik het boller en vleesiger (is that even a word!? Haha) moet indenken. Dan is het vast groter.
Maar ik lees overal over cc's die wegvallen door de spier enz..
Is erg moeilijk een beeld te schetsen.

(trauma's he haha)
Ps heb ff nieuw album geupload, met alle passessie's


Link naar reactie
Delen op andere sites

haii haii ik ben nieuw hier en lees hier een beetje mee en 1 dec krijg ik ook mijn boobs ik heb zelf een a70 en zou graag naar een 75e willen gaan mijn pc heeft me geadviseerd 450cc te pakken achter spier ben bang dat het tog nog te klein gaat worden en lees nu hier en daar steeds meer over meiden van lengte ong 164 en gewicht 55 kilo die 500cc aanraden omdat er nog wat cc verdwijnt achter de spier wat denken jullie ?? is 450 cc zat om van een 70 a naar een volle e te komen ??? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker zo'n wijntje bij een zakje tietenrijst!!

Maar ik heb een tijdje terug ook zakjes gemaakt om nog ff naar de 800 cc te kijken (uiteraard de 375 erafgetrokken) maar het was veeeeel groter dan de pasprothese die ik gepast had!! Het schets echt een verkeerd beeld vind ik..

Ik denk dat het msshn wel wat werkt als je plat ben.. Maar aangeZien er nu wat zit us het erg lastig om dat ding in je bh te proppen ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen, de foto van de 1050cc gefabriceerde van dr. Nio en de 1050cc van de rijst (2e poging) komen dan weer wel erg overeen lijkt mij.

Maar ik ga morgen toch maar eens de 800cc boetseren haha.

Enne ja, die wijn doet het hem haha. Een echte smaakmaker :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.