Ga naar inhoud

Workouts


Boho

Aanbevolen berichten

He meiden,

Ik ben op zoek naar workouts die ik thuis zou kunnen doen. Ik heb een abonnement bij de sportschool maar merk toch dat ik thuis veel meer gedaan krijg. In de sportschool focus ik me eigenlijk vooral op krachttraining omdat je daar alle mogelijkheden toe hebt. Thuis heb ik een tijdje geleden the 30 Day Shred van Jillian Michaels gedaan en ook Insanity, alleen vond ik het na een maand echt teveel om anderhalf uur per dag te sporten.

Nu ben ik dus op zoek naar het liefst wat kortere workouts (max. een uur) die ik thuis kan doen zonder dat ik er allerlei dingen voor hoef te kopen. Mag best heavy zijn, ik hou ervan om mezelf uit te dagen.

Ik heb op dit moment T25 van Shaun T in de download zitten, iemand daar ervaring mee? Of andere tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, ik lees even mee!!

ik heb zelf een app gedownload die heet 'dagelijkse trainingen' die ik voor mn bv 2 a 3x per week deed, in de app wordt dmv een filmpje voorgedaan welke
oefeningen je moet doen, je kan zelf de tijd kiezen van je gehele workout en desgewenst ook de regio die je wilt aanpakken.

je kan kiezen tussen 10, 20, 30 min, misschien dus te kort voor jou, (of goed genoeg) maar wellicht leuk om een keer te proberen. je kan de workout in jouw geval dan 2x doen als je dat wilt. de oefeningen moet je elke x 1 minuut volhouden en dan ga je naar de volgende. toen ik ermee begon had ik het soms zwaar maar gaat makkelijker naarmate je het vaker doet (logisch..)

ik moet het nu weer gaan oppakken haha dus zal voor mij de 1e x weer pittig worden. De zwaarte wordt echter niet gewijzigd dus misschien na verloop van tijd
is het te simpel voor je, maar wie weet!

verder zou ik het ff niet weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een ware beachbody fan :101:

Ik heb insanity, asylum 1, asylum 2, t25, p90x en p90x3 gedaan ;)

t25 vond ik niet zoveel.. ik voel me gewoon niet klaar na 25 minuten en ik zag ook niet veel resultaat... ik deed er maar 2 op een dag en nog niet veel....

met insanity ben ik al mijn zwangerschapskilo's kwijtgeraakt, maar echt spieren bouw je er niet mee op...

met p90x wel en een aanrader voor jou: p90x3 duurt maar 30 minuten :) :)

ik doe nu asylum vol2 en daar ben ik helemaal fan van! echt mijn favoriet...

je hebt er alleen wel een agility ladder, power bands en dumbells voor nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de tip, ik zag die p90x al vaker langskomen! Ga het gelijk even checken.

Asylum vol2 leek me inderdaad ook goed maar ik heb al die spullen niet.. heb je die los gekocht of heb je het hele pakket gekocht? Lijkt me aardig aan de prijs :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een agility ladder van ducktape gemaakt :45:

heb de afmetingen op internet opgezocht en daar er zelf 1 van in elkaar geknutseld, nou gaat prima hoor :P

dumbells heb ik van iemand gekregen, maar heb zo langzamerhand wel zwaardere nodig....

power bands gebruik ik niet... want geloof me.. zonder brand alles ook :blink:

owja en de dvd's zelf heb ik gewoon gedownload :) in andere woorden heeft me niks gekost :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Nies dat P90x ga ik ook eens naar kijken, hoe zwaar zijn de dumbells die je moet gebruiken? ik heb er een aantal thuis.

Moet je veel je borstspier erbij gebruiken? ik heb ze dual plane en toen ik 2weken geleden weer ging trainen sinds mn bv vond ik veel dingen erg onprettig aanvoelen

waarbij ik blijkbaar een stukje mn borstspier moest gebruiken.. hopelijk trekt het nog weg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij p90x en asylum2 train je elke dag weer een ander deel van je lichaam.. dus ja 1 dag in de week pak je ook je borstspieren aan jah....

dumbells hoeven niet zwaar te wezen.. ik zit nu op 7,5 per dumbell en moet binnekort 2 van 10 gaan kopen....

ik vind alleen die man van p90x zwaar irritant praten dus die heb ik echt maar 1x gedaan haha van shaun t kom ik maar niet af joh :P dat vind ik echt een geweldige vent :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben grote fan van Blogilates :D

Alleen haar stem is vervelend ^^

Ze heeft ook een app, maar youtube is handiger..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je toch een abonnement hebt op de sportschool, waarom dan de groepslessen niet eens uitproberen? Ik doe pump, cx en spinning, heerlijk!!

Dat doe ik inderdaad ook, maar de lessen zijn bij mijn sportschool niet echt druk bezocht en vind het niet zo leuk om alleen in zo'n zaal te staan :)

ik heb een agility ladder van ducktape gemaakt :45:

heb de afmetingen op internet opgezocht en daar er zelf 1 van in elkaar geknutseld, nou gaat prima hoor :P

dumbells heb ik van iemand gekregen, maar heb zo langzamerhand wel zwaardere nodig....

power bands gebruik ik niet... want geloof me.. zonder brand alles ook :blink:

owja en de dvd's zelf heb ik gewoon gedownload :) in andere woorden heeft me niks gekost :)

haha ik dacht al, mij te duur die ellende! lekker downloaden :D

Ik ben grote fan van Blogilates :D

Alleen haar stem is vervelend ^^

Ze heeft ook een app, maar youtube is handiger..

haha ja zij is een beetje te opgewekt. Ik doe die video's af en toe wel eens maar ben er geen mega fan van, ik wil zweten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.