Ga naar inhoud

Vraagje: Kan werkgever moeilijk doen ?


Deborah86a

Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

Ik zit een beetje met een dilemma, ik doe een werken leren traject bij een zorginstelling.

Ik zit nu in mijn examenjaar, maar ik wil dolgraag in februari een BV laten doen! Omdat ik het al zo lang wil en nu eindelijk is het ook mogelijk!

Alleen ben ik bang dat ze op mijn werk niet al te enthousiast gaan reageren, omdat ik het wil laten doen tijdens mijn zelf opgenomen vakantie van 3 weken.

Maar als ik terug kom mag ik nog zeker 3 weken niet tillen (wat dus regelmatig voorkomt bij mijn werk). Het is niet mogelijk voor mij om nog langer weg te blijven of verlof te nemen, dat is geen optie helaas.

Ik ben bang dat ze gaan zeggen dat ik dan bewust een keuze maak, en daarom niet volledig in staat ben om mijn werk te doen.

Kunnen ze mij terug fluiten? ik zou het zo erg vinden!

Maar ik kan ook niet zomaar aankomen na 3 weken met een grotere voorgevel en een vage blessure waardoor ik niet kan tillen!;)

graag jullie mening!

groetjes,

Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was, zou ik even wachten totdat je je diploma op zal hebt, waarom zou je het riskeren om miss je opleiding/stage niet te halen?

Ze kunnen je uiteraard niet tegen houden om het niet te doen, maar ik kan me goed voorstellen dat het nu niet een erg handige timing is

Ook voor jezelf , die 6 weken niet tillen enz zeggen ze niet voor niks ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het met Leonie eens.

Het zou zonde zijn als je je diploma niet kunt halen ivm de bv hoe erg je je er ook op verheugd en hoe graag je het ook wilt.

En die 6 wkn zeggen ze idd niet voor niets.

Als ik zelf de keuze zou hebben hoe graag ik het ook wil zou ik gewacht hebben tot ik de opleiding heb afgerond en dan daarna de bv laten doen.

Het is ook zonde van je geld als je het jaar opnieuw zou moeten doen.

Zet alles goed op een rijtje voor je definitief beslist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.