Ga naar inhoud

K.D : 7 oktober 2014 : Dr. Rysavy : Berne Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Scarleth,

Ja ik ben zeker tevreden hoe ik geholpen ben.

Ik zie nu wel een beetje verschil kwa grootte dus daar maak ik me wel zorgen om.Woensdag moet ik terug voor de hechtingen eruit te halen dus ben benieuwd wat de arts ervan zegt.

Ik woon op mezelf en heb een zoontje.Mijn zoontje heeft ruim een week bij mijn ouders geslapen want ik vond het best heftig.Nu gaat het gelukkig een heel stuk beter en kan al heel wat meer.Dus in het begin is het fijn als je hulp krijgt.Ik had net je fotos gezien die je had toegevoegd van het 3d programma ziet er goed uit.Ik vond het echt raar dat je het zo al goed kon zien haha maar wel fijn dat zoiets nu voort bestaat.Wanneer word je geholpen?Spannend he!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey K.D.

Gelukkig, dat is het voornaamst.
Had je ervoor al verschil van grote? Ik wel namelijk.
Ze gaan het proberen 'gelijk' te maken maar ik weet dat ze niet perfect gelijk worden.
En het moet natuurlijk nog uitzakken en alles, duurt eventjes.
Maar hoe was het gevoel toen je ze voor het eerst zag...?
Ah woensdag de hechtingen eruit, en dan zodra goed geheeld is goed insmeren neem ik aan :)

Ja geloof ik graag dat je even je zoontje bij je ouders had, want je moet op dat moment even aan jezelf denken!

Waren jou foto's van dat programma ook beetje hoe ze nu zijn, naar je verwachting?

Ik heb de 28e oktober gesprek bij de anesthetist en waarschijnlijk week erna operatie.
Dus het komt al echt dichterbij, had vannacht enorm slecht geslapen omdat ik er gisteren zo mee bezig ben geweest.
Merk ik toch dat ik echt het wel heel spannend vind, maar moet ik maar doorheen bijten!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

oooo spannend allemaal om dit te lezen ik ben afgelopen vrijdag bij bas rysavy geweest en ook de 3d foto"s gekregen

ik kies voor 350 cc heb nu ook een 75 a

ben heel benieuwd naar de ervaringen duol plain of zo iets hahaha

maar bas vond ik wel relaxt overkomen en heb er wel veel vertrouwen in

wie heeft er meer ervaring met de kliniek in Uden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.