Ga naar inhoud

K.D : 7 oktober 2014 : Dr. Rysavy : Berne Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Volgende week dinsdag (7 oktober) is het zover, dan krijg ik eindelijk een borstvergroting.

De operatie vind plaats in het ziekenshuis bernoven te uden.Plastisch chirug is Dr. Rysavy.

Kan over de arts hier helaas nog niks overlezen.

Maar er is besloten om 375 cc (high profile)te plaatsen boven de spier.Alleen zit zo te twijfelen of het niet te groot zal zijn voor mij.Ik ben 1.68 en weeg 61 kilo.Vandaag toch even gebeld en ze bestellen ook nog de 325 cc in medium en high profile.

Wat denken jullie dames waar ik voor zou moeten kiezen.Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daar!

Ik kan helaas nog niet veel zeggen aangezien ik nog geen bv heb gehad, maar weet wel dat er voor mij 380cc is geadviseerd en miss zelfs 420cc (hp, mentor COH III). Ik ben klein, maar vrij grof gebouwd (1,60m en weeg rond de 58 kg). Met passen van de protheses heb ik ook de kleinere in gehad, dit zou uitkomen op 340cc, maar dit vond ik zelf echt te klein..

Ik moet wel even zeggen dat ik van mezelf dan ook niks heb (75A)..

Wat vond je zelf van de grootte met passen dan?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo K.D , ik denk helemaal niet dat het te groot zal zijn , gezien jouw gestalte , nu is jouw tepel van origine goed in het midden of tamelijk laag ? Als hij mooi staat zou ik medium profile nemen, indien zeer laag neem dan toch de High profile...

Ik ben 1.57 groot en weeg 68 kg :-( , en krijg 450 HP van Mentor , en zal niet tè zijn ... groetjes, Pommecaramelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej meiden,

Dank je wel voor jullie reactie`s.

Ik heb trouwens nu een 75a.Soms aa.

Ik heb begrepen dat bij de high profile je borsten meer naar voor komen te staan?

Het worden trouwens de ronde prothese.

En wil niet dat ze er te nep uit komen te zien.

Ik heb niet gepast.Hun werken met een 3d programma.Eerst werden er fotos van mijn borsten gemaakt en dan konden ze er steeds de cc bij doen en zag je hoe hett dan zou worden.Dus misschien had ik toch beter kunnen passen zag ik misschien beter hoe het zou staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat niet te groot worden hoor, don't worry. :)

Bij high profile komen de borsten inderdaad verder naar voren vanaf de zijkant gezien, misschien maakt dit plaatje het wat duidelijker voor je :) :

imp_profile_comp.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik vind t altijd lastige vragen, omdat elk persoon een ander lichaam heeft en het daardoor anders uitpakt.

Je hoort vaak als meiden van 'niks' komen dat er zo'n 200 a 275 cc geplaatst wordt. Het is afhankelijk van je wensen, wil je iets of een flinke boezem.... Ik zou vragen om een extra consult en dan vragen of je mag passen zodat je een idee krijgt hoe t eruit gaat zien.

Zelf heb ik begrepen dat medium profile vooral gebruikt wordt als er al eigen borstweefsel is. High profile komt idd meer naar voren. Ik vind t wel gek dat ze beiden bestellen, want medium in dezelfde cc's is veel breder dan de high en het moet er wel in passen...

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

In 1999 heb ik 240 boven de borstspier geplaatst het is een 75c. Na 3 kids borstvoeding en veel afvallen zag je de prothese voortaan zitten, niet mooi. Nu bij straten 500cc geplaatst dual plane. Het is absoluut niet groot in verhouding met mijn lichaam ik ben 168 en weeg 58. Nu zie ik borsten en dat wilde ik. Lees anders ff mijn uitgebreide operatie verslag. Succes iig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo K.D

Ik ben ook bij ziekenhuis bernhoven te Uden geweest op consult. Ik heb ook idd z'n 3D programma tje gehad, maar het is heel anders als je de protheses gewoon past dus eigenlijk kun je er niet van op aan.

Ik zelf was niet zo van boven de borst spier en bas rysavy wel , daarom laat ik het niet daar doen. Hij legt wel alles heel goed uit. Ik ken 3 meiden die het bij hem hebben laten doen en die zijn allemaal tevreden.

Ik heb nu 80a en zou een volle c willen bij mij raade hij een 350cc aan. Ik word nu geholpen in Waalre in december daar krijg ik 325 of 350 cc.

Ik ben 1.67 en weeg 65 kg

Succes dinsdag

Link naar reactie
Delen op andere sites

@menl: mag ik je vragen welke cup je had en welke je erna hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diasy ik heb 31 oktober consult bij Sanavisie waar ik ook zo'n simulatie krijg. Maar ik heb dus ook al consult gehad bij Aesthetic en daar heb ik alleen gepast. Ik dacht dat zo'n simulatie vrij realistisch is, valt dit tegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indo-w,

Sanavisie hoor ik veel goede dingen over.

Ik vond het echt tegen vallen.. Maar iedereen zijn eigen mening .

De verschillende zijn heel moeilijk te zien vind in als je bijvoorbeeld de cc s veranderd of het profiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik ben 3 weken geleden geopereerd en ik had uiteindelijk besloten om kleiner te pakken. Maar ik heb er nu al spijt van! Had liever voor groter gekozen! Dus als ik jou was kun je beter kiezen voor 375cc. Eerste dagen zul je denken Pfoee dit is te groot maar na 1 week word het echt anders!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!!

Alles goed verlopen? Een goed herstel gewenst.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Af en toe heb ik flinke steken in mijn linkerborst.Herkenbaar?

Ik heb ze nog niet gezien ga vandaag proberen te douche dan kan mijn drukhesje even af.Eerder is het nog niet gelukt want voelde me eigen steeds niet goed.Vind het heel spannend om ze dadelijk te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik ben op dit bericht terecht gekomen omdat ik meer informatie wilden over meiden die misschien borstvergroting hadden ondergaan bij de Bernhoven Kliniek in Uden.
Over ongeveer 3 weken ben ik aan de beurt bij Dr B. Rysavy.
We zijn met het 2e gesprek eruit gekomen om er 300CC in te doen, medium profiel / dual plane (half onder de spier) en gewoon ronde.
Als ik nu een BH van de Hunkemoller aan doe (zo een met heel veel vulling!) dan heb ik een 70B.
Ik heb echt geen idee wat er uit gaat komen na de operatie, maar ik verwacht een volle B, kleine C?
Ik ben 1.78 en weeg 56 kg, ben erg smal maar heb wel heupen en na jaren denken het besloten het toch maar te doen, want ik voel me gewoon onzeker en wil mij ook eens sexy voelen in een mooi jurkje.

Dit terzijde, hoe is het nu K.D. want we zijn weer een week verder.
Hoe vond je de behandeling in het algemeen?
Kan je misschien beetje wat vertellen over je algemene ervaring, want heb helaas amper a niks nog gelezen hoe meiden het ervaren hebben bij Dr. B Rysavy (of uberhaupt de Bernhoven Kliniek in Uden)

Ik hoor graag van een van jullie!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Scareth,

Dat klopt ik kon ook niks vinden over Bernekliniek en dr Rysavy.

Het is nu 9 dagen geleden en het gaat steeds beter.Ik had denk ik ook wat te licht gedacht over de operatie haha.Om kwart voor 8 moest ik me s`morgens melden ik was vrij snel aan de beurt.Toen de operatie gebeurd was werd ik na het bijkomen niet goed en mocht ik pas om kwart voor 5 gaan.Mijn bloeddruk was steeds te laag.Over mijn borsten kan ik nog niet veel zeggen want ik heb een drukhes aan en kan die niet zelf aandoen dus kan alleen af doen als er iemand bij me is.Ben nu opzoek naar een goede sport bh zodat ik dat zelf kan en ze ook steeds kan zien haha.Bij mij hebben ze gekozen voor 375 high profilr voor de spier.Mij lukt het niet om fotos toe te voegen anders had ik je het kunnen laten zien.

Hebben ze dat bij jouw ook door middel met een 3d programma laten zien?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey K.D.

Ik zag vandaag je bericht pas!

Maar ben je tevreden hoe ze je behandeld hebben enzo?
Vervelend dat je na de operatie niet goed voelde, heb je vaker last dat je bloeddruk laag is?

Woon je alleen of?
Ik heb gelukkig mijn vriend en mijn moeder die me goed gaan verzorgen haha, dus ook douche en alles ga ik worden bij geholpen.
Ik ben zelf met de dag zenuwachtiger aan het worden, heb er enorm zin in.. maar dan liefst maand later haha dat ik het achter de rug heb!

Ik heb het via een 3d programma kunnen zien ja :D
Ik vond het er erg mooi uitzien.
Kan je niet ergens ze toevoegen bij mijn media ofzo?
Ben erg benieuwd :D

Hopelijk gaat het al weer wat beter met je!
Take your time!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.