Ga naar inhoud

Estee Lauder Advanced Night Repair (Littekens)


Kimye*

Aanbevolen berichten

Goedemiddag meiden!

ik had even een vraagje of iemand hier ervaring heeft met de Advanced Night Repair, ik gebruik het product zelf onder mijn huidige dag/nacht verzorging maar aangezien dit product ook heel herstellend is bij littekens/brandwonden vroeg ik me eigen af of iemand dit voor de littekens heeft gebruikt van de borstvergroting?

of wat zouden jullie mij anders aan kunnen raden ?

ik werk zelf in de Parfumerie en daar verkopen ze ook van Bergman Litteken creme die je al meteen mag aan brengen als de korsten er nog op zitten en ze hebben er ook een voor erna, iemand nog andere tips?
ik word as maandag geopereerd.

Liefs Priscilla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er geen ervaringen mee, maar verschillende mensen (die in een apotheek werken) hebben mij Cicaplast van La Roche-Posay aangeraden. Dit gebruik ik nu sinds een paar dagen. Deze mag je ook al op de korsten smeren, hij hersteld en verzorgt en brengt een antibacteriële film aan. Hij kost 10 euro voor 40ml en is online verkrijgbaar en bij de apotheek. Suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Huh wat raar, tegen mij is gezegd dat de cicaplast van Larocheposay absoluut niet gesmeerd mag worden als er nog korstjes/open wonden zijn (de uitleg erbij was dat daarin een kleine hoeveelheid sillonen zit) . Ik heb hem ook maar smeerde altijd pas vanaf dat t echt helemaal dicht was. De creme die er wel direkt op mag is Cicafate van Avene, die gebruik ik nog steeds als ik eens een pukkeltje heb ofzo, werkt super!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames!

Ik ga morgen gelijk even naar de apotheek scheelt nogal in prijs van bergman kost de creme bijna 70 euro!

En de vitamine E crème ga ik ook halen

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.