Jump to content

Dank jullie wel!

Recommended Posts

Lieve allemaal,

even een heel kort berichtje van mij. Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun, aandacht, het uitwisselen van ideeën, en alle lieve en oprechte berichten. Ik ben niet ontzettend actief op dit forum, maar ik haal er wel heel veel informatie en tips uit.

Als je met mensen in je eigen familie-vriendenkring praat die in hun leven niet eens over een BV nagedacht hebben, is het zooooo fijn om hier eens te kijken, te lezen en mee te praten!

Dit forum lijkt wel een warm bad :3:

Nogmaals dank jullie wel, liefs Lein

Leuk om te lezen en te horen ! Ik voel het net zo , een warm bad .

Je kan hier alles kwijt , en dat is zo fijn . Alles wat ons bezig houdt , met de dagelijkse dingen in het leven tot onze boobies .

Ik ben toen hier terecht gekomen op dit forum om gewoon 'even' te speuren te kijken en om informatie op te doen ... Ik ben nooit meer weg gegaan ! :1:

Dus jou verhaaltje is heel herkenbaar !

Hahaha,ja ken ik...ik geraak hier ook niet weg,ik slaag er niet in om eens langer dan twee uur weg te blijven van het forum...:-)

En dan tussen poetsen,koken,wassen,strijken enz door een bericht te komen plaatsen...verslaafd??ikke???hoezoo???hahahaha:-)

Guest Sylleke

Gossie, laat dit nu ook voor mij zo zijn. En dan niet eens alleen de verhalen over een bv.

Ik kan lekker hier mezelf zijn en ook lieve dinnetjes leren kennen die in mijn hart zitten.

Ben hier dan ook voorlopig nog wel.

And please to meet you all

Liefs aan alle lieve meiden

Hahaha,ja ken ik...ik geraak hier ook niet weg,ik slaag er niet in om eens langer dan twee uur weg te blijven van het forum...:-)

En dan tussen poetsen,koken,wassen,strijken enz door een bericht te komen plaatsen...verslaafd??ikke???hoezoo???hahahaha:-)

En zelfs tussen een verjaardag door , toch nog even op het forum hé Barb hi,hi, verslaafd ?

Heel verslaafd :P

Ik ook hoor ! Je blijft toch weer even kijken naar de laatste berichten :38:

Gossie, laat dit nu ook voor mij zo zijn. En dan niet eens alleen de verhalen over een bv.

Ik kan lekker hier mezelf zijn en ook lieve dinnetjes leren kennen die in mijn hart zitten.

Ben hier dan ook voorlopig nog wel.

And please to meet you all

Liefs aan alle lieve meiden

Allemaal lieve dinnetjes van elkaar ! En dat wij elkaar allemaal hier hebben leren kennen is mij

heel dierbaar ! En jij bent er één van :53:

En jij ook lief dinnetje ! zo nu kan hij wel weer anders wordt het zo klef hé , ha,ha, :4:

ik heb ook precies hetzelfde!!

voel me eindelijk begrepen door andere meiden!

:56:

Idd, begrepen worden ja! Als ik vroeger tegen mensen zei dat ik een BV wilde, dan keken ze me aan of dat ik gek geworden was. En ik maar verklaren,...jaja,...jullie denken dat er wat zit, maar als ik mn kleren uit doe en onder de douche stap,...dan ben ik echt wel een hele illusie armer hoor! :102: En als ik nu tegen mensen zeg dat ik de operatie gepland heb staan, dan zegt iedereen: "héhé,..eindelijk, dit wilde je al zo lang, maar begrip, nee dat voel ik niet. Bij een enkeling maar! Maar die hebben het nooit gedaan of hebben er nooit over na gedacht.

En grappig dat er onder sommige meiden ook echt (virtuele) vriendschap ontstaat! Kan mij voorstellen dat dat goed voelt en dierbaar is! Geniet van elkaar dames! :116: Ohw, dat klinkt wat raar misschien?! :4:

Wat leuk van je dat je dit topic plaatst! Jij ook bedankt! Xxx

Het is ook een leuk forum, geen haat en nijd, eerlijke reacties, altijd een lezend oog..met goede raad en allen met hetzelfde doel, mooie borsten waar je happy mee bent, of je ze nu kleiner wilt of groter!

Maffe melige verhalen of serieuze levenservaringen, het is fijn als je je begrepen voelt en anoniem kan blijven en inderdaad bij sommige voel je een soort verbondenheid, herkenning!

Alleen één minpuntje.....heel,verslavend...pffff...ik,MOET kijken.....maarja gelukkig blijk ik niet de enige, ha haha.

Dus voor de nwe dames...wees gewaarschuwd.......voor je het weet is het gedaan...!

Wat leuk van je dat je dit topic plaatst! Jij ook bedankt! Xxx

Het is ook een leuk forum, geen haat en nijd, eerlijke reacties, altijd een lezend oog..met goede raad en allen met hetzelfde doel, mooie borsten waar je happy mee bent, of je ze nu kleiner wilt of groter!

Maffe melige verhalen of serieuze levenservaringen, het is fijn als je je begrepen voelt en anoniem kan blijven en inderdaad bij sommige voel je een soort verbondenheid, herkenning!

Alleen één minpuntje.....heel,verslavend...pffff...ik,MOET kijken.....maarja gelukkig blijk ik niet de enige, ha haha.

Dus voor de nwe dames...wees gewaarschuwd.......voor je het weet is het gedaan...!

Eé'n pinpuntje,.... :45: Ja, helemaal met je eens! En anoniem, ja, dat is ook fijn. Raar dat je dan in veel gevallen veel opener bent en makkelijker praat dan wanneer je iemand real-life kent. Op zich ben ik een open boek en heb ik geen geheimen voor vrienden en familie. Maar praten is niet altijd makkelijk, je merkt zo erg dat veel mensen alleen maar met zichzelf bezig zijn.

Neem bv mijn vriendinnen. We hebben afgelopen kerst een diner gegeven voor alle vrijgezellen in onze vriendenclub en één van die meiden is een groep-app begonnen, deze is nog steeds actief. Daarin heb ik dus over mn BV verteld en hou ik ze op de hoogte van de ontwikkelingen. Niemand die eens vraagt hoe het gaat, of ik het spannend vind, of ik al een keuze heb gemaakt, of ik foto's heb van het passen, of noem maar op. Op zich zijn het allemaal meelevende meiden hoor, MITS ik zelf ergens over begin. En ik vind het dan teleurstellend. Waarom? Omdat ik zelf probeer altijd geïnteresseerd te zijn in mijn vriendinnen en als ze ergens mee zitten, ik ze altijd ernaar vraag.

Als je dan hier komt,....dan kun je een vraag of onderwerp lanceren en je krijgt reacties! Van wie dan ook! Ja, zoals ik al zei,....een warm bad! Zeker als je dan ook nog PB-tjes krijgt van meiden die niet in het openbaar willen reageren. Ze nemen hoe dan ook maar even mooi de tijd om mij te benaderen! Super lief!!! :57:

Okay, maar nu eerst ff tijd voor :62: ! XX

Helemaal mee eens! Lieve meiden hier en een erg fijn en gezellig forum! Voel me begrepen en heb veel aan jullie adviezen! Thanks allemaal! ♡

• 2 weeks later...

Ja meiden het is een heerlijk forum, maar dat komt door ons allemaal natuurlijk.

Ik denk dat de meeste hier komen om info te vinden en dan al snel blijven plakken haha

Heerlijk om iedere dag even over tieten te praten. Ik ben zelf nog steeds zo blij dat ik er nog dagelijks bij stil sta dat ik ze heb. Helaas zou mijn omgeving dit erg vervelend gaan vinden als ik hier dagelijks wat over zou zeggen, dus lang leven dit forum :D

Pfff zeker een minpunt... Dat verslavende effect ! Hihihi en idd hier begrijpen we elkaar!

Heerlijk om lekker over tieren te praten... nooit gedacht dat ik ooit nog zoveel foto's van borsten zou gaan bekijken hahaha

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.