Ga naar inhoud

melletje : 13 oktober 2014 : Dr. Ulens : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal

Het is voor mij ook echt tijd om mezelf even voor te stellen.
Ik ben melletje ben 23 jaar en ben doormiddel van een gastric bypass in 2 jaar tijd 60 kilo afgevallen.

Je raad het al weinig borsten meer over gelukkig weinig vel overschot.

Na veel wikken en wegen heb ik vorige week mijn gesprek gehad bij kliniek beaucare in mechelen.

En 13 oktober is het zo ver dan gaat mn nieuwe leven met boobies beginnen ;)

Altijd al weinig borst gehad dus hoop nu naar een d te kunnen.

Zijn er mensen die goede tips hebben of ook bij beaucare zijn geweest?

Ik houd me graag aanbevolen voor leuke tips and tricks.
En ik zou het leuk vinden om contact te hebben met mensen die ook rond die periode worden geholpen!!

Liefs melletje

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey deborah

wat leuk om dat te horen! Is alles meegevallen ook met de pijn?

Ik dacht dokter Ullens zou dat kunnen?

Ik vind het allemaal heel spannend. Is er bij jou een grote verandering plaats gevonden?

Groetjes

Melletje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melletje,

Allereerst wat super dat jij zoveel bent afgevallen. Dan worden je nieuwe borsten een kerst op de taart :116:

Ik ben zelf ook bij Beaucare door dr. Sara Ulens geopereerd. Je kunt mijn verslag lezen. Ik zal je toevoegen!

Mocht je vragen hebben, stel ze gewoon hé!

Veel plezier met toeleven naar je datum...kleine 2 weekjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tweede Jeugd

Bedankt voor het toevoegen ik ga het allemaal is lezen ben reuze benieuwd, zo leuk om hier mensen te ontmoeten met gelijke doelen en dezelfde operaties. Ik kan inderdaad echt niet wachten maar de zenuwen worden ook steeds erger hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Lieve allemaal

Ikbe vandaag 2 dagen po en maak me best zorgen. Ik heb last van kortademigheid en doet erg zeer. En zodra ik wat heb gegetenerge maagklachten enorme steken (ik heb een maagverkleining ondergaan) herkent iemand dit,komt hrtva de narcose en kan ik er wat aan doen? Ikhoop dat jullie me kunnen helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd.. even contact opnemen met kliniek..

Je klachten kunnen normaal zijn, maar het is beter de pc er even van op de hoogte te stellen.

De maagklachten die je hebt, zouden evt. van pijnstillers kunnen komen. Slik je toevallig Ibuprofen of diclofenac of iets dergelijks?
In dat geval daar direct mee stoppen en liefst een maagbeschermer gaan halen bij de apotheek (op recept moet dat volgens mij)

Wat betreft je kortademigheid.. Heb je een strak verband om je borsten, of een borstband? Dan komt kortademigheid wel vaker voor, maar liefst even laten onderzoeken, want er komt heel af en toe een klaplong voor. Niet om je bang te maken, maar wel om aan te geven dat het belangrijk is om even na te vragen bij je pc of het bij hem vaker voor komt...

Bij sommige pc's komt het net ietsje vaker voor, die kortademigheid, dan bij anderen ;) (ivm vocht vasthouden)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik herken de klachten ook. Vooral die steken. Als ik een nacht had gelegen moest ik ook soort happen naar adem en kreeg ik zulke steken dat ik haast niet overeind kon komen. Heel bizar. Eigenlijk zijn die klachten na een tijdje wel verdwenen ... en nooit meer terug gekomen.

Maar eng was het wel :)

Even goed in de gaten houden en evt je pc raadplegen (of huisarts).

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjullie wel allemaal. Ik voel me l stuk beter heb mn bh wt minder strak gedaan. Die zat echt te strak. En mn maag is tot rust. Rug is al veel minder alleen vandaag 1 hele harde borst. Is dt herkenbaar?

maar over het algemeen stukken betere en voel me steeds meer happy!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dankjullie wel allemaal. Ik voel me l stuk beter heb mn bh wt minder strak gedaan. Die zat echt te strak. En mn maag is tot rust. Rug is al veel minder alleen vandaag 1 hele harde borst. Is dt herkenbaar?

maar over het algemeen stukken betere en voel me steeds meer happy!!!!

herkenbaar ,ik heb t alleen wel 6 weken zo vol gehouden,tot striemen aan toe :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.