Ga naar inhoud

Hey iedereen


Ingepinge

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Inge, een mama van 24 jaar.

Mijn zoontje is 3 jaar geworden in augustus.

Waarom ben ik hier?

Omdat ik toch overweeg om mijn borsten te laten veranderen ...

Gewichtschommelingen, zwangerschap, borstvoeding, ....het heeft allemaal zijn effect gehad en mijn lichaam is enorm veranderd.

Ik heb altijd een 75C gehad en die heb ik nog steeds, alleen 10 cm lager dan.

Ik draag kledingmaat 38 maar durf niet in bikini rondlopen. Ook omdat ik enorme striemen heb.

Mijn complexen zitten vrij diep geworsteld , ben ook gepest geweest als kind, en ik wil hier iets aan doen.

Tenslotte ben ik nog jong.

Hopelijk kan ik hier meer informatie inwinnen.

Groetjes

Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Inge !

Welkom op ons forum ! Al een hele stap voor je om je hier aan te melden lees ik een beetje .

Onzeker over je zelf , gepest geweest , heeft heel wat impact op je leventje gehad ..

Nu tijd dus om voor je zelf op te komen en laten zien wie je bent , de eerste stap om wat aan je borsten

te veranderen is al een zet in de goede richting voor je .

Je zult hier heel veel lezen en niet alleen over borsten over alles wat ons bezig houd in het dagelijks leven

oftewel een forum waar je veel aan hebt het is hier leuk en gezellig en boordevol informatie !

:viannen_01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiiii...

Welkom op het forum.

Ik zelf heb me ook flink verdiept toen ik nog twijfelde...

Maar toen ik eenmaal de pas protheses aanhad op mijn eerste consult was ik verkocht!

15 oktober word ik geopereerd en ondanks dat ik het super spannend vind ben ik heel zeker van me zaak en voel ik me gelukkiger als ooit!

Heb het gevoel dat ik eindelijk compleet word:)

Succes met je keuze en je kan natuurlijk altijd op consult gaan om.erover na te denken:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.