Ga naar inhoud

Sevgi : 6 oktober 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

@kimye

Nou echt knap van je! Ik schijt in me broek :( ik tril gewoon van de zenuwen.

Ik ga zo van huis vertrekken. Ik moet er om 10.00 uur zijn jij ook heel veel succes!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey Sevgi,

Dr schiettecatte heeft mij 11 aug geopereerd en heeft ook op de operatietafel

zelf gekeken of ik dual plane zou krijgen of voor de spier.

Het is uit eindelijk dual plane geworden en ik vind ze heel erg natuurlijk.

Echt mijn eigen borsten nog steeds maar dan wat meer gevuld :-)

Succes straks !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is lekker snel gegaan!

Gefeliciteerd met je boobs meid!

En weet je al hoe je protheses nu geplaatst zijn?

Ik heb je titel even aangepast zodat hij gelijk is met die van de andere meiden en verplaatst naar operatieverslagen.

Fijn herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is uiteindelijk toch dual plain geworden. Ik heb net schiettecatte gesproken hij zei dat het op de spier te nep stond en ik wilde dat absoluut niet! Ze zien er nu al prachtig uit net hoe ik ze wilde!

Ik hoop dat mijn herstel ook goed gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Sevgi!

Ik heb je misschien wel gezien ik ging pas om 12:30 naar huis!

Ik ben nog heel suf en heb best veel pijn aan mijn linkerborst.

Ik hoop dat het bij jou ook allemaal goed is gegaan!

Liefs van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is uiteindelijk toch dual plain geworden. Ik heb net schiettecatte gesproken hij zei dat het op de spier te nep stond en ik wilde dat absoluut niet! Ze zien er nu al prachtig uit net hoe ik ze wilde!

Ik hoop dat mijn herstel ook goed gaat.

Geweldig dat je er zou blij mee bent meid!

Met je herstel zal het vast wel goed gaan komen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd , mooi dat je tevreden bent!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je boobs van Schiettecatte! hihi,hij vond vd spier te nep,so what? Zou ik niet eens erg vinden ,maar goed de angst dat t dan lelijk wordt wil je vast ook niet,die angst had ik ook,dus OOK ik heb nu dual plane,haha.

Hij gaf me alleen wel zelf de keuze ,t kon namelijk allebei bij mij,ik heb voor safe gekozen,en de vraag is of ik dan wel ook die 500CC had gekregen ,geen idee .

Maar een goed herstel gewenst.

groetjes Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlinder,

Dank je wel! :) Ik had wel aangegeven dat ik geen appels wilde hebben dat is echt niet mooi aangezien ik heel slank ben en haast geen borstweefsel heb. Ik had het helemaal aan hem gelaten want hij wist wat ik wilde. Ik ben nu heel blij met het resultaat! Het is echt precies zoals ik het wilde en het moet nog helemaal genezen, vind ze nu al prachtig!

Ik heb wel een hele harde dikke opgezwollen borst en dat is mijn linkerborst. Waarschijnlijk heeft hij daar eerst op de spier geprobeerd en vervolgens weer half onder de spier.

Ik hoop dat alles snel hersteld en dat ik geen pijn meer heb. Het valt best tegen moet ik eerlijk zeggen. Ik kan echt bijna niks alleen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef dat klinkt niet fijn , ondanks pijnstilling??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik diclofenac heb genomen gaat de pijn weg maar ik voel gewoon die spanning op mijn borsten nog en steken voel ik ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.