Ga naar inhoud

Oksels scheren en gitaar spelen na bv


Aanbevolen berichten

Misschien heel gek maar hoe doen jullie het met oksels scheren na de bv? Ik heb het 1 week po voor het eerst gedaan maar merk dat het niet zo gaat als ik zou willen en ik merk ook dat mijn oksel heel anders is geworden: de holte is dieper waardoor ik het scheermesje er niet overal goed op kan leggen, is dit door de implantaten of ben ik de enige bij wie dit is gebeurd?

Ook vraag ik me af of iemand weet wanneer ik weer (zittend) gitaar mag spelen? Ik speel nl in een band en heb nu 6 weken "verlof" maar zou het toch het liefst zsm weer oppakken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat vraag ik me ook af met oksels scheren!

Normaal hars ik altijd (en tussendoor soms wat scheren) maar dat gaat nu niet want moet mijn arm recht omhoog en dat mag natuurlijk niet, maar scheren met mijn ellenboog niet hoger dan mijn schouder is ook niet echt te doen...

Gitaar spelen weet ik niet... Denk als t goed voelt je dat na 2 weken wel weer kunt doen. Mits je niet vanuit je schouder speelt maar alleen met je onderarm...

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik heb precies hetzelfde na de bvk... zat me net nog te beklagen! gelukkig mag je niet je armen omhoog doen * zo ziet niemand het iig*
He tis ingewikkeld, het is nu soortvan half gelukt... maar i guess dat het pas echt weer normaal kan als je weer je armen hoger mag doen.
first world problems haha, maar het is wel rete irritant ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies het zelfde hoor , mijn oksels zijn ook dieper geworden waardoor je er moeilijker bij komt.

Met een ladyshave lukt het aardig , maar zo soepel als voor heen , nee helaas.

Voor nu even behelpen maar gaat steeds beter .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja....had/heb ik ook...De eerste 6 weken lukte het me niet helemaal, maar inmiddels wel weer bijna als vanouds. Hoe komt het toch dat je oksel "dieper" komt te liggen???

Maar goed, ik ben niet de enige dus...Tja, ik vond het geen hele grote ramp, maar wel leuk om te lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja....had/heb ik ook...De eerste 6 weken lukte het me niet helemaal, maar inmiddels wel weer bijna als vanouds. Hoe komt het toch dat je oksel "dieper" komt te liggen???

Maar goed, ik ben niet de enige dus...Tja, ik vond het geen hele grote ramp, maar wel leuk om te lezen!

Ik denk dan doordat je huid strak staat, het moet toch ergens vandaan komen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.