Ga naar inhoud

Passen met rijst


morena23

Aanbevolen berichten

Denk eraan dat je bij het passen met rijst in milliliters moet werken, niet in grammen! ;)

Het geeft wel iets een beeld, maar het is natuurlijk lastig om precies de diameter en projectie van het echte implantaat na te bootsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meiden,

Het is bijna tijd .. Nog 2,5 weekjes kan je zeggen .. Ik vind t steeds spannender!

Alleen ik zit met een twijfel probleem.. Zoals jullie in mijn handtekening kunnen lezen ben

Heel mager tenger.

Ik heb diverse bforum vriendinnen gesproken ze zeggen allemaal dat ik een mooie D cup zal overhouden met mijn 315cc FX natrelle .. Ik ben zelf bang want toen ik 1e keer ging passen leek het fantastisch en toen 2e x ineens beetje klein ..

Ik vroeg mijn pc mag ik een maatje groter passen vond hij niet zo leuk. Hij zei dat is dan rond 110 cc meer ofzo. Hii zei ik kan groot voor je plaatsen maar kan zijn dat je rimpels etc kan krijgen. Dus hij stond er niet erachter. Hij zei met 315 cc dan is hij wel 100% erachter dat wel goed komt.

Ik ben bang dat dual plane veel cc zal tegen houden. Trouwens hij zei niet tegen mij dat 360cc ook bestond. Dat is maar 0,2 projectie meer. andere kant ben ik ook erg bang dat ik straks te groot heb dus al blij met 315cc. Want je huid na een tijd trekt ook mee dus zoiezo bij vervanging 10-15 jaar. Neem je vaak een grotere maat. Maar ik wil ook niet alleen uit tieten bestaan want tegenover moet je ook beetje kontje hebben anders ben je een en al tiet.

Nu dat ik zit te typen ga ik toch 315cc maar houden want ik heb NOPES NADA ben bang dat het ineens teveel word en de pc wilt liever ook niet meer zetten.

Hoe denken jullie erover? Ik ben zelf al blij met een mooie volle B pc denkt dat ik c bereik.

Dus ik denk ik heb niks te klagen achteraf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii meis,

Ik ken de twijfels...ben ook 2x wezen passen en elke keer 25cc omhoog gegaan...

maar idd wat je zegt je moet niet alleen tiet hebben dat had ik ook... wou het zo natuurlijk mogelijk houden en als je pc zegt dat 315cc mooiste wordt zou ik daar op af gaan..die volle b bereik je sowieso♡

Succes met je keuze en pas op dat je jezelf. Niet helemaal gek maakt, dat had ik namelijk oook! En dat is niet relaxt:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii meis,

Ik ken de twijfels...ben ook 2x wezen passen en elke keer 25cc omhoog gegaan...

maar idd wat je zegt je moet niet alleen tiet hebben dat had ik ook... wou het zo natuurlijk mogelijk houden en als je pc zegt dat 315cc mooiste wordt zou ik daar op af gaan..die volle b bereik je sowieso♡

Succes met je keuze en pas op dat je jezelf. Niet helemaal gek maakt, dat had ik namelijk oook! En dat is niet relaxt:)

Bedankt voor je reactie is erg behulpzaam! knuffs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dan wel een andere voorsituatie, maar ik ben met een lift van een 75 B/C aan eigen weefsel naar een 75 E/F gegaan met 300cc dual plane en dan ook nog low profile dus misschien valt het allemaal wel mee hoor ;) Suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid,

ik reageer even zo op je berichtje want ik kan namelijk nog geen privé berichten sturen hihi.

Zelf heb ik van Metor Siltex Round High Profile en dan 250cc

Spannend hoor jou operatie komt er al bijna aan !

Heb je er zin in??

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid,

ik reageer even zo op je berichtje want ik kan namelijk nog geen privé berichten sturen hihi.

Zelf heb ik van Metor Siltex Round High Profile en dan 250cc

Spannend hoor jou operatie komt er al bijna aan !

Heb je er zin in??

Liefs xxx

Ja heb er erg Zin in some Ben ik ff bang voor de na pijn maarja wie mooi wilt zijn ....?!

Oke ben jij dat op de foto? Zien er prachtig uit!

Ik heb net ff gegoogled zag dat je 4,5 projectie hebt. Ik krijg 5,5 soms ff bang dat ze te groot worden. Maar natuurlijk door dual plane gaat t Ietjes kleiner lijken. Ik weet evht niet wat ik kan verwachten qua grote enzo maar ik weet 1 ding ik krijg wel borsten hahaha. Maar ik wou nie mega mega groot hoor. Dus ben benieuwd met 315.. !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is echt niet eng hoor je heb geen eens tijd om bang te zijn het gaat allemaal zo snel voordat je het weet word je wakker met boobs woehoeeeeee :106:

Haha ja wie mooi wilt zijn moet pijn lijden haha, maar het is het zeker waard hoor en de pijn is te doen!!

Nee dat ben ik niet op de foto hoor hihi was het maar zo'n feest.

Je hoeft niet bang te zijn dat ze te groot worden hoor ze zaken natuurlijk nog en bij het passen lijken ze al snel heel groot want dan liggen die pas sileconen echt erop zeg maar hihi.

ik wilde zoiezo groter maar dat kon niet.

Toen ik ze net had dacht ik ook van zo eigenlijk wel groot maar nu is dat vocht eruit en dat scheelt al heel erg veel hoor, en met dual plain komt het ook natuurlijker over.

Ben ook zeker benieuwd naar jou maat hoe het word.

Bij welke kliniek ga je?

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.