Ga naar inhoud

babelicious : oktober 2014 :


Aanbevolen berichten

hoi, ik ben alweer aan het werk, en valt dik tegen :(

de drains zijn verwijderd na 6 dagen pas...maar viel heel goed mee,niks gevoeld

de hechtingen zijn verwijderd na 10 dagen, ook niks van te voelen

Helaas nog veel pijn,in allebei zat kapsel :(

de borst met het meeste kaspel (was een laag van 2 cm, hebben ze gesplijt en helemaal verwijderd,inclusief wat weefsel dus) doe erg vervelend, is nog steeds erg gezwollen,

pfffft

gelukkig is er dit forum en de dames die je er door helpen want je zou toch voor minder de moed laten zakken hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ladies,

mijn drains zijn nu 12 dagen geleden verwijderd (hebben er 6 dagen ingezeten)

het verwijderen ging pijnloos

je ziet waar het draadje en de drain zat, korstjes staan er nu op

maar...(.ik smeer hier avene cicalfaat op,om litteken te genezen) ik voel echte knobbeltjes onderhuids...pijnlijk en niet aangenaam

gaat dit nog weg?

iemand ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk inderdaad wat Marieke89 zegt inwendige hechtingen. Ik voelde dit ook aan de uiteindes van de littekens. Chirurg zei dat het knopen waren van de hechtingen en dat het nog wegtrekt. Inmiddels na 10 weken niet meer voelbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de drains waren langs de buitenkant(op mijn huid) vast gezet met 1 draadje, 1 steek

die zijn losgeknipt, en er uitgehaald,toen konden ze de drains er uit trekken

de bobbeltjes zijn echt gevoelig

cherryboob ik koester hoop dan ;)

het beste nieuws is dat vanochtend mijn boobs na 19 dagen p.o. plotseling volledig symmetrisch zijn, gewoon identiek

weg zwelling ,weg uitgezakte borst, weg naar buiten hangend

tepel ook terug normale grootte

ik ben zo BLIJ!!!!!

de prof heeft echt wonderen verricht,

elke dag veranderden ze van vorm,vooral de slechte dan

als je in mijn gallerij checkt hoe de voortoestand was, met die kapsels enzo....respect dat hij dit heeft gekunnen

voel me echt herboren

enkel nog diep litteken aan de slechte kant, maar dat zal ook nog wel herstellen als ik de verhalen hier zo hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal je niet zo zorgen daarover maken omdat je nog maar net po bent , ik heb het zelf ook gehad en dacht toen dat het kanker was maar het schijnt volgens mijn oude chirurg iets te zijn om je geen zorgen over te maken ..

Ik zag dat je vorige keer last had van heftige kapselvorming ik wil je als advies geven om voor de komende maanden elke dag een extra hoge dosis vitamine E te slikken om het bindweefsel soepel te houden waarop de kans op het krijgen van nieuwe kapselvorming hopelijk minder zal zijn dit keer,Ik heb zelf ook kapselvormig gehad en lees en haal veel informatie erover van het internet .Wie weet helpt het .

Toen ze de kapsels hebben verwijderd hebben de dokters dat ook aan jou laten zien na de operatie ?Want bij mij zeiden ze ook dat ze dat verwijderd hadden wat dus achteraf niet zo bleek te zijn .

Sterkte met herstel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ik slik zelf accolate zafirlukast 2 keer per dag tot ongeveer 3 maanden na m'n operatie en vanaf 2 weken po start ik met het dagelijks slikken van extra hoge dosis vitamine E voor de komende 6/9 maanden .Deze informatie heb ik veelvoudig gelezen bij Amerikaanse websites die schrijven over kapselvorming .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies....ik ben bijna 5 weken p.o. na kapselverwijdering en nieuwe protheses.

Heb me flink rustig gehouden maar zie mezelf vetter worden met de minuut( no not the boobies) en nu wil ik terug gaan joggen,ik wil mijn actieve leven terug opnemen....

Wat denken jullie?? En tuurlijk ben ik bang dat de dames gaan draaien want heb nu anatomisch gehad, en draaiende protheses lijkt me een nachtmerrie, wil echt geen ziekenhuis meer zien na die pijnlijke kapsels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 8 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.