Ga naar inhoud

babelicious : oktober 2014 :


Aanbevolen berichten

Lieve ladies,next week eindelijk onder het mes.Hopelijk weg kapsel,weg dikke misvormde borst,rotzooi er uit,Mentor cohesive,ruw( iets meer cc zegt chirurg).Ben zo vreselijk bang om er nog erger uit te komen.Blijf 2 dagen in ziekenhuis,en heb thuis nog 6 dagen rust en moet dan terug naar het werk.(4 dagen werken,2 dagen vrij) het gaat niet anders. Ben ook alleen,dus geen hulp thuis.Ik ben bang vr weer n kapsel nadien en wil dit vermijden( risico zeer klein bij deze Mentor) Maar aub, hebben jullie raad,tips,suggesties....allemaal welkom.Slapen op de rug,was t alweer vergeten maar helaas:( Hoe best lekker liggen,want ben zijslaper( op slechte borst)... Zie t niet zo goed meer zitten,gelukkig is er dit forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gister geopereerd. Wissel gelukkig nauwelijks kapsel. Mijn pijn valt echt reuze mee. Ik slaap recht op. Heb een lang kussen(voedingkussen) en twee of drie kussens in mijn rug. Ik ben een buikslaper ,aar kan op deze manier niet draaien. In de auto had ik ook een kussen meegenomen en vuilniszak onder mijn billen is makkelijk met uitstappen. Gister kon ik zelf moeilijk omhoog komen nu al beter. Ik hoop dat je wel hulp kunt regelen met stofzuigen etc? Want dat soort dingen zou ik echt niet doen. Veel rusten!!! Ik blijf 1.5 WK's lekker in bed en wat op de bank. Ik denk maar zo wat isnu die 1.5 WK's op de rest van je leven. Huishoudelijker ken sporten doek ook echt niet 6 weken lang. Ik hoop dat ik je wat bruikbare info heb gegeven. Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jezus heftig zeg lijkt me zo erg. Hopen dat het goed komt voor je.

Het is misschien slim om alles op pak hoogte te leggen ik heb bijv kastjes thuis die ik boven me hoofd moet open maken.

kijk of je hulp kunt vragen met wat huishoudelijke klusjes (en anders is het maar even niet zo netjes) je herstel gaat voor.

probeer echt niet te veel te doen straks ben je weer terug bij af.

heel veel success

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames

heb ondertussen het hele huis verhuisd,haha,meteen mijn gedachten wat kunnen verzetten

alles op pakhoogte gelegd

alle klusjes gedaan,boodschappen voor minstens 2 weken

flink he?

En bed voorzien van extra kussens, voedingskussen, ook handige slaapkleding en enkele hemden gekocht

Ben voorbereid zou je denken...Maar dan zie ik weer die misvormde borst die een heel stuk lager hangt en o zo pijn doet

Ben zo vreselijk bang,hoop ook echt dat de prof alles kan doen in 1 operatie....zou 3 uur duren...kapsel verwijderen, 2 implantaten verwijderen, 2 nieuwe er in, en wat sleutelen aan de slechte borst om die omhoog te krijgen of de andere lager...?

Heb nog nooit zoveel geweend en heb nu 's avonds zin in een glaasje wijn om te kunnen slapen maar mag niet voor de operatie.

Heb hulp geregeld,iemand komt me ophalen in t ziekenhuis en blijft 2 nachten slapen.

Jammer genoeg lees je of zie je nergens positieve verhalen over kapselverwijdering,boehoe....:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames

heb ondertussen het hele huis verhuisd,haha,meteen mijn gedachten wat kunnen verzetten

alles op pakhoogte gelegd

alle klusjes gedaan,boodschappen voor minstens 2 weken

flink he?

En bed voorzien van extra kussens, voedingskussen, ook handige slaapkleding en enkele hemden gekocht

Ben voorbereid zou je denken...Maar dan zie ik weer die misvormde borst die een heel stuk lager hangt en o zo pijn doet

Ben zo vreselijk bang,hoop ook echt dat de prof alles kan doen in 1 operatie....zou 3 uur duren...kapsel verwijderen, 2 implantaten verwijderen, 2 nieuwe er in, en wat sleutelen aan de slechte borst om die omhoog te krijgen of de andere lager...?

Heb nog nooit zoveel geweend en heb nu 's avonds zin in een glaasje wijn om te kunnen slapen maar mag niet voor de operatie.

Heb hulp geregeld,iemand komt me ophalen in t ziekenhuis en blijft 2 nachten slapen.

Jammer genoeg lees je of zie je nergens positieve verhalen over kapselverwijdering,boehoe....:(

Hey, ik heb nu na 12 weken geen zere borst meer, alles is nog zacht! .ok mijn pc heeft een inschattingsfout betr de maat gemaakt en ik ga in januari weer onder hrt mes..maar voor nu, geen zere borst! Heeeeeeel veeel succes meid! Xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames...mijn valiesje staat klaar,laatste foto's genomen van de afschuwelijke borst.Mijn lot ligt nu in handen van de prof.Morgen om 7 u verwachten ze me.Ik houd jullie op de hoogte en probeer ook foto's te posten want dat kan ik nu nog niet aan. Ik begin aan de bangste nacht van mijn leven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames...mijn valiesje staat klaar,laatste foto's genomen van de afschuwelijke borst.Mijn lot ligt nu in handen van de prof.Morgen om 7 u verwachten ze me.Ik houd jullie op de hoogte en probeer ook foto's te posten want dat kan ik nu nog niet aan. Ik begin aan de bangste nacht van mijn leven...

Wij denken allemaal aan je! Xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve dames,hier ben ik dan!! Operatie heeft 3,5 u geduurd maar alles heel goed verlopen.De prof heeft alles verwijderd,ook in andere borst zat beetje kapsel.De pijn valt al goed mee omdat spier verleden keer al was uitgerekt.Er is nu 330 in geplaatst want de holte was groter, zelfs met verband ziet t er al prima uit en allebei even groot.De drains is wel wennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijke nacht gehad, toch veel pijn van die drains, blijkt dat in elke borst evenveel Cc is gegaan en ik dacht dat in mijn slechte meer moest....oepsie.En ik moet nog n beetje langer in t ziekenhuis blijven....jakkie :(

Ahhhh balen!

Maar is voor een goed doel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijke nacht gehad, toch veel pijn van die drains, blijkt dat in elke borst evenveel Cc is gegaan en ik dacht dat in mijn slechte meer moest....oepsie.En ik moet nog n beetje langer in t ziekenhuis blijven....jakkie :(

De eerste twee weken zijn best klote.....sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meis.

Probeer het positief te bekijken die drains zitten er niet voor niks,het is goed dat zij je niet eerder naar huis sturen(door eventuele complicatie achter af)

Veel sterkte xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo hallo,ik ben huis...heheh!! Wel met drains....en 2 maal per dag verpleging aan huis.Heb nu ook doorligwonde op de rug,ai ai ai. De drains worden pas verwijderd als er 2 dagen na mekaar minder dan 30 cl bloed per dag per pot uitkomt.Overige valt mee.Ik denk dat de prof er een heel net litteken heeft van gemaakt. Zie je nu al nauwelijks, is langs binnen genaaid,en over 1 week maken ze t knoopje los.Mijn slechte borst is meer gezwollen en ik voel de prothese hoog zitten,maar die borstplooi is ook verhoogd dus zal wel normaal zijn dat alles nog moet zakken daar? In elke geval ga ik nooit meer onder t mes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals jullie reeds konden volgen ben ik deze week geopereerd,kapsel Baker 3 verwijderd en implantaten verwijderd. Nu nieuwe protheses Mentor anatomisch ( ipv monobloc silicone rond) Heb nog steeds drains aan 2 kanten en wil vermijden dat er weer n kapsel komt of dat protheses draaien. Want kan ik doen,welke bewegingen wel of niet? Of tips? Of jullie ervaringen? Thanks girls!!

Baker 4 was het uiteindelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haihai.

Hie is het nu met je?

Hopelijk de pijn afgezakt en drains eruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.