Ga naar inhoud

Hoeveel cc kiezen?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Lieve Liesje!

Mag ik je wat zeggen-vertellen ?

Vorige week heb ik ook meerdere keren antwoorden gegeven aan jou. Ik proefde direct de vijandelijkheid van jou tegenover mij en later ook tegen andere. Ik ben je wel blijven volgen met je gesprekken. Maar ik zei nog even niks en zo ben ik je gaan opnemen.

En idd lieve Liesje, jij bent enorm onzeker! Denken dat een ander beter is dan jou. Is het niet over de borsten is het wel over iets anders. In het begin was ik geirriteerd op jou, gewoon door jouw houding! (en nu niet mopperen bij de zin die ik net schreef ;-) )

Maar juist omdat ik je bleef volgen kreeg ik al snel door hoe jij werkelijk ben. Jij bent niet slecht, jij ben goed. Net als iedereen. Dat je op meiden nu af zit te geven ivm de borsten en de cc, zeker als ze groter zijn dan de jouwe, raak je jaloers, boos, verdrietig. Dat mag!

Maar, maak het niet persoonlijk. Niemand valt jouw aan. Niemand vind jou dom.

Jij bent goed zoals je bent. Nu ben je misschien niet tevreden met je borsten maar! waar kwam je vandaan, ik bedoel, wat had je eerst? Ze zijn nu ten alle tijden groter dan ze waren..toch? Probeer die gedachte eens om te zetten en kijk dan eens heel goed in de spiegel en zie dan wie je werkelijk ben. Je bent een mama, een persoonlijkheid met nieuwe borsten. Ook jij mag van jezelf houden.

En geloof me lieve Liesje, niemand valt jou aan! Dat zit in jouw hoofdje, juist omdat de mensen dat doen...volgens jou. In jouw omgeving dan. Maar, hier zijn we allemaal voor 1 ding, en dat zijn onze borsten.

Probeer je niks aan te trekken met wat een ander zeg. Ik weet het, het is niet altijd makkelijk. Maar echt, als je dat al achter je kan laten en eens goed in de spiegel kijk om wie werkelijk bent? Dan zal je tegen heel veel andere dingen, het leven aankijken.

En, jij bent niet minder dan een ander!! Niemand is dat. En wat je zeg over dat jij je perfectie nastreeft? Nu kom jij jezelf steeds tegen he? Juist omdat jij dat doet. Maar stop ermee. Iedereen is perfect op haar/zijn manier. Maar je hoeft niet perfect te zijn voor een ander. Jij heb genoeg aan jezelf. En dat is veel belangrijker dan iemand anders die over jou praat, slechte dingen zeg. Want weet je? Diegene die juist zo over jou praten die zijn zelf verre van perfect en onzeker!!! Denk ook daar maar eens over na.

En die vriend van jou? Die zou jou nu juist moeten steunen dus dat is een niksnut! Sorry dat ik het zeg. Je hoort elkaar te steunen door dik en dun. Met grote of kleine borsten.

Mijn hubbie zei tegen mij, "ik hou van je zoals jij ben, voor mij hoef je je borsten niet te vergroten" Ik ben een geweldige hubbie! Hij steunt mij altijd! Maakt niet uit met wat. Zo hoort het te zijn. En dat geldt voor jouw vriend ook. Mijn hubbie zou toch echt niet moeten zeggen dat ik een slecht persoon bent, want dan was het snel klaar.

Dus lieve lieve Liesje...Niet meer gaan slabakken!! Kom daar uit aub. En ga genieten met je kindje en van je borsten.

En ik meen het weer goed! Met alles wat ik nu schreef is geen aanval op jou!! En dat is ook niet nodig. Want jij bent Liesje, en ik ben sylleke. En dat is goed!

Een hele dikke knuffel van mij :53:

Enne, die priveberichten met die meiden die ook zo aan het roddelen zijn? Die moeten hier hun commentaar geven, maar dat zie ik nergens, En jij had het wel gedaan. Dus dat toont nog lef ook van jou.

Kom uit je schulpje :D

My point exactly...:-)

Perfect verwoord Syl...xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een ontzettende lieve meiden hebben we hier toch op dit forum !

Een hart onder de riem steken , mee leven , indenken ... Jullie laten zien en horen dat jullie

het zo goed menen en er voor iedereen zijn ... Schatten zijn jullie !

En Liesje het komt echt wel goed !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo heb je een beter beeld van dat lastig meisje nu eff serieus... Wat ik nog wou vragen... Ik heb ze dus voor de spier maar vind toch dat ze ver uit mekaar staan. Ben nu 6 weken po. Mijn pc had gezegd dat ze Voor de spier dichter komen te staan dan achter de spier. Waarom is dat bij mij dan zo niet? Heb de indruk dat ze nog verder staan dan voordien? Zou dat komen omdat het kleine protheses zijn, nu ben ik me daarop blind aan het staren...wat ik me ook afvroeg is als ik zou stoppen met de pil mn borsten dan mss zullen krimpen? Ik ben nigal gevoelig aan hormonen want borsten deden soms pijn en zaten hard. Niet dat ze veel groter werden maar toch. Zou niet willen dat ze kleiner worden. Ik ben gewoon klaar met de pil want heb er enorme stemmingswisselingen van en down. Mn vriend zou zich laten sterreliseren...x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff inbreken...

Meid je bent prachtig!

En je kindje ook!

Prachtig stel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, dan ga je opnieuw de volle pot betalen. Er zijn ook PC's die graag geld verdienen, daarom is het altijd beter om meerdere consults te doen. Lees mijn verhaal maar eens hoe de mening van de PC's die ik heb gecontacteerd verschilde.

Ik heb net je verhaal gelezen, chapeau! En ik ben bij dr demeyere geweest... 10 december moet ik terug. Zal zien wat ie zelf zegt...x succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Gefeliciteerd met je boobies!

Fijn dat je je zo goed voelt! :)

Hey Mel, volgens mij heb ik je bericht helemaal niet gelezen hier! Dankjewel nog voor de felicitaties :1:

Ik lees jullie verhalen zo eens en dan denk ik wat zit ik nou dom te twijfelen of 300 cc niet te groot zal zijn met mijn 1,73 en 58kg met nu cup A..

Haha

Dat kan ik dus makkelijk doen zo te lezen!

Waar twijfel je tussen Liv? Ik denk dat je die 300 makkelijk kunt hebben. Ik twijfelde dus tussen 450 en 500 en heb voor 450 gekozen. 500 Had ik ook makkelijk kunnen hebben, weet ik nu, maar de 450 is echt perfect. Nog net natuurlijk. 500 Was net op het randje naar nep geweest. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.