Ga naar inhoud

Hoeveel cc kiezen?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Bobbelein!! Naar Nio!! echt, daar ga je geen spijt van krijgen! Je krijgt zelfs meer cc dan bij die Velthuis. Ik snap al helemaal niet waarom zij nu tot inkeer zijn gekomen? Eerst wijzen ze je af en nu?

Niet twijfelen liieverd, NIO it will be! echt, geloof me

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve schat ik ben gisteren geopereed door dr nio ik heb een verslag geplaatst net over hoe en wat ook 500 cc ik vind dr. nio een geweldige vent doet zijn werk goed ik ben zeer tevreden ik heb foto,s geplaats bij mijn profiel van gisteren je kan ze zien als je vrienden met mij bent! kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

500 cc is zeker niet Super groot he...:-)

Dat zou een hele mooie maat zijn voor haar...jij houd van kleinere borsten...dat is je goed recht...ik hou van grote borsten en das mijn goed recht!!!

En alles moet idd mooi bij je figuur passen...zeer zeker...maar nio zegt 500cc...dan mag je zeker zijn dat dat bij haar zal passen hoor!!

En lees het maar na,iedereen die twijfels had tussen twee maten en uiteindelijk koos voor de kleinste(veiligste) maat,heeft er nu spijt van dat ze niet groter hadden genomen...resultaat...wissel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, dames,...rustig :6: Geen ruzie hier! Hihi! Ik heb inmiddels inderdaad de keuze definitief gemaakt om voor Nio te gaan. Volgens mij heb ik wel eens eerder verteld waarom Velthuis mij heeft afgewezen. Hier nog even een kort waarom:

Ik heb diabetes type 1, insuline afhankelijk dus. In principe is dat geen probleem, maar omdat Velthuis een aantal zusterklinieken heeft waar vooral ouderen geopereerd worden, hebben zij de ervaring dat diabetes nogal voor wat complicaties kan zorgen rondom de operaties. Bv een slechte wondgenezing of eerdere kans op afstoting door bv ontstekingen. Dat zijn nog maar een aantal voorbeelden. Velthuis heeft dus voor safe gekozen en waren bezig een protocol te ontwikkelen wie wel en wie niet geopereerd mogen worden bij hen.

Ze hebben nu dus begin deze week nogmaals "mijn" situatie besproken en akkoord gegeven, mits ik wel een extra bloedonderzoek vooraf doe en extra vragen van de anesthesist beantwoord. Ik was bij afwijzing natuurlijk erg teleurgesteld, maar was wel blij dat ze geen onnodig risico nemen.

Maar goed, na de afwijzing heb ik mij meer en meer kunnen inlezen en ben ervan overtuigd dat ik de 85% van Eurosilicone wil en op de spier geplaatst. Zoveel negatiefs gelezen over de DP. En geloof ook volledig in de uitleg van Nio. Maar meisjes, begrijp me niet verkeerd! Ik ben echt wel te spreken over de Velthuis hoor! Super geholpen, niks is teveel en ik zou er zo naar toe gaan!

Die 500? Ja, daar ben ik nog niet over uit. Maandag nog een keer passen, 370 gaat 'm sowieso niet worden. Denk dat het de 450 gaat worden!

Kuskus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 173 en 60 kg (normaal 57)

ik heb 380 cc..bh maat 75 D maar oogt als een flinke B..

Echt ik zou zo voor die 500 cc gaan,

maar ook met zelfde cc zou ik voor d'r. Nio gaan.

Ik ben wel fan van hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OW je heb al besloten lees ik net...

beetje overbodige reactie dus;)

Maar goed keuze!

Spannend 21 okt is het al heel snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

OW je heb al besloten lees ik net...

beetje overbodige reactie dus;)

Maar goed keuze!

Spannend 21 okt is het al heel snel!

er zijn nooit overbodige reacties hoor! Juist fijn als mensen een reactie geven! Dankjewel dus :3:

Zeker voor de 500cc gaan Bobbelein, dat zal veel beter bij je lengte/gewicht passen dan die 375cc! :)

Hebben jullie enig idee op welke maat ik ga uitkomen met die 500? Ik heb werkelijk geen idee! :wacko:

@Sylleke, je gaat me gewoon zien hoor (of niet) de 21e! Komt in orde meis! Hoe voel je je nu? Iets aan het opknappen?

@Barb ik ben vrij groot ja, en ook wel grof gebouwd vind ik zelf. Maar kun jij (of iemand anders) mij vertellen dan hoe het precies werkt met die cc's? Want een prothese is een prothese, die veranderd niet van vorm omdat ik toevallig lang en breed ben. Of omdat iemand anders maar 1.60 en 60 kg is bijvoorbeeld. Iedereen heeft het er altijd maar over dat er zoveel cc verlies is als je lang bent....sorry, ikke niet snappen!

@Liesje2014 ik begrijp je helemaal hoor! Grote borsten kunnen ontzettend mooi en sexy zijn, maar wat ik het belangrijkst vind is dat ik mij er prettig bij moet voelen. En dat geldt voor ons allemaal hier. Maar ik begrijp Barb ook dat ze zegt dat ik het kan hebben hoor! Zou het waarschijnlijk ook zo tegen iemand anders kunnen zeggen! LOL!

Nou schatjes, dankjulliewel voor nu. Ik ga ff filmpje kijken met een lekker drankje erbij :) XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Barb ik ben vrij groot ja, en ook wel grof gebouwd vind ik zelf. Maar kun jij (of iemand anders) mij vertellen dan hoe het precies werkt met die cc's? Want een prothese is een prothese, die veranderd niet van vorm omdat ik toevallig lang en breed ben. Of omdat iemand anders maar 1.60 en 60 kg is bijvoorbeeld. Iedereen heeft het er altijd maar over dat er zoveel cc verlies is als je lang bent....sorry, ikke niet snappen!

De prothese is natuurlijk bij iedereen even groot en breed in centimeters, maar toch zal het bij elk lichaam verschillen hoe het er uit gaat zien. Op een klein/smaller lichaam lijkt een implantaat dus groter dan op een lang/breder lichaam als het om dezelfde maat gaat.

Hieronder zie je een beetje wat ik probeer uit te leggen, op het smalle lichaam zijn de 'borsten' meer aanwezig dan op het bredere lichaam, terwijl beiden toch dezelfde 'borst'grootte hebben haha. :)

28cghn4.jpg

En op welke maat je nu gaat uitkomen met 500cc, dat is altijd lastig te zeggen, 80E/F misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed voorbeeld Ava!!

Ja Bobbelein, ik doe ook mn duit in t zakje. Ga voor de 500cc!

Je vraagt op welke maat t zal uitkomen, maar dat ligt ook aan je omvang. 80toch?

En de vraag, nog belangrijker is, waar wil JIJ graag op uitkomen.

En onthoudt dan, als je bh mt na de BV bijvoorbeeld 80E is, dan zal het ogen als een grote C, kleine D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de cc zeggen zo niks hè en die bh maten nog minder.

nepborsten hebben een grote maat bh nodig maar (helaas lijken ze niet zo groot..)

Wat ben de 1 huge is is bij de ander inieminie,

sommige zijn dikke cc vreters (zoals ik) en de ander zeer royaal.

Dr. Nio heeft daar goed zicht op.

Ik heb foto's meegenomen,

aan de hand daarvan en natuurlijk het passen kwamen wij al heel snel op mijn ideale maat uit.

Maar aan je maten te zien ben je groot,

ik zou zeker niet te klein doen.

Ava heeft een prachtig voorbeeld!

Bij een langer iemand vallen ze snel in het niet.

Zou jammer zijn als je te klein doet en weer niet tevreden bent..

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je spreekt wel over twee verschillende merken prothese, ik zou de maten even opzoeken en met elkaar vergelijken? Dan weet je denk ik het beste ook wat het verschil is tussen de 375 en 500CC? ( breedte, lengte en projectie)

Als je misschien ergens nog wat twijfels had;)

Succes!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sylleke, je gaat me gewoon zien hoor (of niet) de 21e! Komt in orde meis! Hoe voel je je nu? Iets aan het opknappen?

We gaan elkaar zien hoor.. Komt goed. En het geeft ook moed en kracht dat je weet dat er van hier ook iemand gaat op dezelfde dag. Ik vind het wel een fijn gevoel.Je staat dan sterker. Klinkt dat stom? hahaha

Nou de griep is er nog wel, maar ik had gisteren de Cubaanse workshops en daar moest ik ook bij zijn natuurlijk. Ik heb alleen maar 1 sessie mee gedaan, maar was er wel vanaf de ochtend vroeg. En gisterenavond toch nog gaan dansen en was wel ff lekker. Wat wijntje op en vandaag doen we niks hahahha helemaal niks! Morgen weer een dag.

Enne, ik ben blij dat je toch ook naar Nio gaat, daar ga je iig geen spijt van krijgen hoor

Liefs mij X

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prothese is natuurlijk bij iedereen even groot en breed in centimeters, maar toch zal het bij elk lichaam verschillen hoe het er uit gaat zien. Op een klein/smaller lichaam lijkt een implantaat dus groter dan op een lang/breder lichaam als het om dezelfde maat gaat.

Hieronder zie je een beetje wat ik probeer uit te leggen, op het smalle lichaam zijn de 'borsten' meer aanwezig dan op het bredere lichaam, terwijl beiden toch dezelfde 'borst'grootte hebben haha. :)

28cghn4.jpg

En op welke maat je nu gaat uitkomen met 500cc, dat is altijd lastig te zeggen, 80E/F misschien?

Ja, super duidelijk dit voorbeeld! Zo had ik het inderdaad ook in gedachten, dus thanks mop!

Goed voorbeeld Ava!!

Ja Bobbelein, ik doe ook mn duit in t zakje. Ga voor de 500cc!

Je vraagt op welke maat t zal uitkomen, maar dat ligt ook aan je omvang. 80toch?

En de vraag, nog belangrijker is, waar wil JIJ graag op uitkomen.

En onthoudt dan, als je bh mt na de BV bijvoorbeeld 80E is, dan zal het ogen als een grote C, kleine D.

Mijn omvang is idd 80. Ik zou graag op een D uitkomen, dus ik denk toch echt dat ik voor de 400/450 ga. Maar,...nog 1 nachtje en dan neem ik echt even goede kleding mee nogmaals te passen!

de cc zeggen zo niks hè en die bh maten nog minder.

nepborsten hebben een grote maat bh nodig maar (helaas lijken ze niet zo groot..)

Wat ben de 1 huge is is bij de ander inieminie,

sommige zijn dikke cc vreters (zoals ik) en de ander zeer royaal.

Dr. Nio heeft daar goed zicht op.

Ik heb foto's meegenomen,

aan de hand daarvan en natuurlijk het passen kwamen wij al heel snel op mijn ideale maat uit.

Maar aan je maten te zien ben je groot,

ik zou zeker niet te klein doen.

Ava heeft een prachtig voorbeeld!

Bij een langer iemand vallen ze snel in het niet.

Zou jammer zijn als je te klein doet en weer niet tevreden bent..

Succes!

"nepborsten hebben een grote maat bh nodig maar (helaas lijken ze niet zo groot..)", Dat is duidelijk. Maar ja, dan heb ik straks een F-cup BH aan en lijkt het E? :blink: Nee, dat zou ik echt te groot vinden voor mijn persoon.

Zooo....haha ik zie dat de dames al een perfect antwoord gegeven hebben op jouw vraag naar mij!!!

Ik sluit mij daar volledig bij aan...:-)

Zo zie je...geen bang hebben om te veel cc te nemen...lange meiden kunnen best wat cc'tjes aan!!!

Je hebt maar een paar mooie assistentes hier op het forum :154: Scheelt je een hoop tijd om alles zelf te moeten beantwoorden! ;)

Ja veel cc's hebben,...echt super mooi hoor! Maar ik heb nog steeds een beeld in mn hoofd dat er dan eerst een lading borst door de deur komt en dan pas ik.... :45: Neuh, dat moet ik niet hebben hoor! Ik neig op dit moment zo naar de gulden middenweg! Gewoon 450. En als het te klein is,...dan maar aan de maximizers en volgend jaar opnieuw?! :102: Nee, dat is onzin hoor. Denk dat ik met 450 heel blij ga zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je spreekt wel over twee verschillende merken prothese, ik zou de maten even opzoeken en met elkaar vergelijken? Dan weet je denk ik het beste ook wat het verschil is tussen de 375 en 500CC? ( breedte, lengte en projectie)

Als je misschien ergens nog wat twijfels had;)

Succes!! :)

Ik ga zo nog eens op zoek naar de maten van Natrelle, de maten van Eurosilicone zijn heel wat makkelijker te vinden! Hihi! En denk ook dat dat de protheses zijn die ik echt wil hebben. Zijn mooi en soepel van vorm, in de hand al. Dus dan moet dat onder de huid ook echt wel goed gaan komen lijkt mij.

@Sylleke, je gaat me gewoon zien hoor (of niet) de 21e! Komt in orde meis! Hoe voel je je nu? Iets aan het opknappen?

We gaan elkaar zien hoor.. Komt goed. En het geeft ook moed en kracht dat je weet dat er van hier ook iemand gaat op dezelfde dag. Ik vind het wel een fijn gevoel.Je staat dan sterker. Klinkt dat stom? hahaha

Nou de griep is er nog wel, maar ik had gisteren de Cubaanse workshops en daar moest ik ook bij zijn natuurlijk. Ik heb alleen maar 1 sessie mee gedaan, maar was er wel vanaf de ochtend vroeg. En gisterenavond toch nog gaan dansen en was wel ff lekker. Wat wijntje op en vandaag doen we niks hahahha helemaal niks! Morgen weer een dag.

Enne, ik ben blij dat je toch ook naar Nio gaat, daar ga je iig geen spijt van krijgen hoor

Liefs mij X

Ja, tuurlijk klinkt dat stom! Heb je enig idee hoe suf dat klinkt? :45: Nee joh, ik begrijp wat je bedoeld. Ik heb dat aan de ene kant ook wel, aan de andere kant heb ik ook echt altijd zoiets van ik doe alles wel alleen. Maar ja,...in dit geval nogal lastig, want je mag niet zonder begeleiding naar huis! Pfff...en dat terwijl ik het bijna zou kunnen lopen naar mn ouders! Zie je me al over straat zwalken na de narcose? Denk dat ik aangehouden word voor een blaastest! LOL!

Echt super leuk dat je zo fanatiek bent met dansen! Is ook wel een goede afleiding, als je daarna maar je rust neemt inderdaad om de griep geen officiële kans te geven!

Ik mocht willen dat ik kon dansen! Sta altijd maar te hossen en te springen op welke muziek dan ook, want stilzitten kan ik niet, maar ben zo a-ritmisch als het maar zijn kan heb ik dan het gevoel! Totdat ik anderen om mij heen bekijk. Whahahahahah....

Wij hebben vandaag ook even een relax dagje gehad, heerlijk uitgeslapen, daarna een flink eind op de Posbank gewandeld en nu lekker hangen, boekje leze, toastje eten, theetje erbij, nog maar eens een toastje oh en ff forummen, hihi!

Nou lieve mensen, ik ga even eten maken. Fijne avond, eetsmakelijk en laterzzzzz Kusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, vanmorgen bij de Parkkliniek geweest en alsof ik 500cc nog niet genoeg vond...ook nog even de 600 gepast! Whahahahaha! Nee, dat ben ik niet hoor met die dingen! Voel ik me niet prettig bij. Ik heb het er helemaal uit! Ik heb de 450 gekozen. Gelukkig hebben ze voor de twijfelaars (zoals ik dus) alles tot 500 op voorraad, dus mocht ik de 21e alsnog twijfel hebben,...dan kan ik nog iets anders kiezen! LOL!

Was op zich ook wel even fijn om de kliniek binnen te kunnen wandelen. Voor mn gevoel is het nu allemaal voor het eggie! Zo fijn! Zo spannend! Heb er zin in! Eindelijk ga ik de 22e wakker worden met een paar borsten! WOW! Kan niet wachten joh :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, vanmorgen bij de Parkkliniek geweest en alsof ik 500cc nog niet genoeg vond...ook nog even de 600 gepast! Whahahahaha! Nee, dat ben ik niet hoor met die dingen! Voel ik me niet prettig bij. Ik heb het er helemaal uit! Ik heb de 450 gekozen. Gelukkig hebben ze voor de twijfelaars (zoals ik dus) alles tot 500 op voorraad, dus mocht ik de 21e alsnog twijfel hebben,...dan kan ik nog iets anders kiezen! LOL!

Was op zich ook wel even fijn om de kliniek binnen te kunnen wandelen. Voor mn gevoel is het nu allemaal voor het eggie! Zo fijn! Zo spannend! Heb er zin in! Eindelijk ga ik de 22e wakker worden met een paar borsten! WOW! Kan niet wachten joh :5:

Ik ben ook nog aan het denken om even terug te gaan naar de kliniek. Ik ga eerst even Kelly ervoor bellen. Ik ga op haar advies af. Dus misschien toch nog een x passen.

Enne, we worden samen de 22e wakker met boobies. maar dan wel apart he!! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.