Ga naar inhoud

Hoeveel cc kiezen?


Aanbevolen berichten

Wie-O-Wie kan mij helpen? Ik ben dus 1.80 lang en weeg ca 75kg. Draag van push-up BH 80B, maar van een niet voorgevormde BH zal het 80A zijn. Op consult heb ik afgesproken dat er 500cc geplaatst gaat worden, maar ik heb het idee dat dit toch echt wel groot gaat worden. Zeker omdat ik de 400cc ook al erg mooi vond! Geen idee op wat voor maat ik met de 500cc uit ga komen. Iemand enig idee? Ik heb vrij brede schouders en heupen en wil dus zeker niet dat het te klein gaat worden. Maar te groot,...tsja, dat is ook nogal wat!

Wat zouden jullie doen? Toch de 500cc kiezen? Of liever eerder 400 zodat het niet te groot wordt? 450cc is ook nog een optie, maar deze heb ik niet kunnen passen, omdat deze niet in de kliniek aanwezig waren.

Ik moet zelf de keuze maken natuurlijk, maar zou het onwijs fijn vinden als jullie reacties hierop willen geven. Als ik nu namelijk naar de pasfoto's kijk, dan lijkt 500cc best groot, maar dat komt omdat ze erg naar voren komen en wat puntig zijn. En als de prothesen eenmaal geplaatst zijn, dan lijkt het natuurlijk heel anders. Zo moeilijk :wacko:

Bedankt alvast X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik zou zeker weten voor de 500cc gaan!

Ik ben 1,80 en weeg ong. 60kg en heb zelf 600cc, en in kleding zijn ze echt niet groot. ;)

Ik vond de pasprotheses ook een stuk groter lijken dan wat ik nu heb, dat hoor ik wel vaker dus dat is wel iets om in je achterhoofd te houden.

Ik weet zeker dat 500cc niet (te) groot zal ogen, door je lengte kan je een stuk meer cc's hebben dan iemand van 1,65 bijvoorbeeld. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ava, ja dat lees ik dus ook steeds, dat de pasprotheses groter lijken. Maar dan nog,....op welke maat ben jij uitgekomen? En wat is jouw omtrek? Vast geen 80 :6:

Ik ben uitgekomen op een 70G (Of soms een 75F), klinkt heel groot, maar het ziet er meer uit als een D/E vind ik. ;)

Mijn onderomtrek zit dus ergens tussen de 70/75cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die cc's uitzoeken blijven lastig he haha :46:

Ik word er niet goed van :93: Haha! Ik ben zo ongelooflijk bang dat het te groot wordt en ik denk dan ook, hoe groter, hoe moeilijker het wordt om leuke BH's en bikini's te kopen. Maar gelukkig heb ik nog even tot B-day! :6:

Ik zou lekker voor die 500 cc gaan. Ik ben zelf 1.65 en heb 360 cc, want er al niet groot uit ziet. Wat al gezegd is, als je langer bent kun je die cc's makkelijker hebben. :)

Jij kwam dus ook aardig groot uit, misschien moet ik maar gewoon voor de gulden middenweg gaan en toch 450 kiezen,....bedoel 50cc is niet veel verschil, maar misschien net dat beetje tussen te klein (net aan) en te groot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf word 15 okt geholpen en heb ook lopen twijfelen over de maat.

Ikzelf twijfel nu nog een beetje tussen 350 en 375 maar dat verschil is niets!

Ik geloof dat de regel is 160cc is 1 cupmaat vooruit bij eurosilicone tenminste zei mijn plastisch chirurg...

Hoop dat je daar wat aan hebt?

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid ik zou lekker voor de 500cc gaan!

Ik ben zelf maar een klein meisje van 1.63 en heb 400cc gekregen..

Ik had een 80A maar draag nu sportbh 85D. Ben pas 5 dagen PO dus wat het echt wordt weet ik nog niet.

Jij bent een heel stuk langer en kan die 500 dus makkelijk hebben joh :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet bang zijn dat het te groot wordt. Ik twijfelde enorm tussen 375 en 400 en nu ga ik voor een wissel en krijg ik 500. En denk ik, waarom twijfelde ik zo.

Als je het verschil bekijkt in mm verschil qua breedte en projectie dan zal dat echt niet heel erg veel uitmaken. En daarbij, het komt bijna niet voor dat meiden achteraf zeggen had ik maar iets kleiner. Wel groter ;-)

Ik ben ong 1.60 trouwens..jij bent een stuk langer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet bang zijn dat het te groot wordt. Ik twijfelde enorm tussen 375 en 400 en nu ga ik voor een wissel en krijg ik 500. En denk ik, waarom twijfelde ik zo.

Als je het verschil bekijkt in mm verschil qua breedte en projectie dan zal dat echt niet heel erg veel uitmaken. En daarbij, het komt bijna niet voor dat meiden achteraf zeggen had ik maar iets kleiner. Wel groter ;-)

Ik ben ong 1.60 trouwens..jij bent een stuk langer.

Niet bang zijn?! Ik schijt 7 kleuren joh, zo erg dat ik toch steeds meer naar de 400 of 450 neig te gaan. Brrrr...gisteravond de Parkkliniek gemaild om te vragen tot wanneer ik nog kan wisselen van maat.

Weet iemand trouwens of cc's overeenkomen met ml? Want als ik 2 glazen vul (de eerste 500 ml en de tweede 450 ml), dan is dat echt nauwelijks verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet bang zijn?! Ik schijt 7 kleuren joh, zo erg dat ik toch steeds meer naar de 400 of 450 neig te gaan. Brrrr...gisteravond de Parkkliniek gemaild om te vragen tot wanneer ik nog kan wisselen van maat.

Weet iemand trouwens of cc's overeenkomen met ml? Want als ik 2 glazen vul (de eerste 500 ml en de tweede 450 ml), dan is dat echt nauwelijks verschil.

50cc geeft ook bijna niets van verschil...echt hoor,geloof me maar...ga voor de 500cc!!!

Je gaat blij zijn achteraf...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

50cc geeft ook bijna niets van verschil...echt hoor,geloof me maar...ga voor de 500cc!!!

Je gaat blij zijn achteraf...:-)

Ik geloof jullie absoluut, ik vertrouw alleen mijn eigen keuze op het moment nog niet! Hihi! Ik werd net gebeld door de Parkkliniek en we hebben afgesproken dat ik maandag nog eens langs ga om te passen. Nio is er dan niet, maar ik word door één vd verpleegundigen geholpen. Ik bedoel, passen kan ik tenslotte zelf wel en beslissen ook! Toch? Of niet? Uhhh,...lekker twijfelaartje ook zeg! Hihi :4:

Werd nu door Kelly vd Parkkliniek geadviseerd om toch met rijst-koken aan de slag te gaan,...dus ik heb maar een pan sushi-rijst opgezet. Deze kleeft lekker en kan ik dan wellicht ook redelijk in de juiste vorm en maat drukken. Misschien mislukt het, dan zo maar even naar de Appie en mijzelf vervolgens thuis, ongegeneerd volledig voor gek zetten! LOL! Gelukkig een dagje home-alone :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je geen foto van de voor-situatie?

Gaat heel gek klinken maar ik persoonlijk denk zelfs dat 500 cc te weinig gaat zijn baserend op je verhaal van afvallen en lengte en gewicht... Het zal mij eens benieuwen wat het gaat worden hihihi nogmaals succes xx

Je bedoeld mij toch? Heb ik het over afvallen gehad? Er valt wel iets af te vallen ja, maar niet veel, max 3 kg ofzo, maar dag mag niet zoveel verschil geven wat prothesen betreft denk ik. Ik ga zo eens even kijken of ik een voor-foto kan maken.

En je denkt 500 te weinig? Woops!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn excuus over afvallen, oeps mijn foutje, verkeerd gelezen, sorry!

Heb je foto net gezien, en denk echt dat je die 500 cc zeker kunt hebben.. Daar ga je hele mooie boobies mee krijgen! Feit blijft wel dat je bij brede schouders vaak wat cc's verliest..daarom mijn opmerking dat je ook nog wel meer zou kunnen hebben..heb der zelf ook ervaring mee, ben ook breed en heb ook tamelijk wat cc's nodig gehad!

Ik heb destijds ook pakketjes met gekookte rijst gemaakt, kun je exact namaken als je de diameter en projectie weet.. Succesjes in ieder geval meid, ik blijf je volgen! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn excuus over afvallen, oeps mijn foutje, verkeerd gelezen, sorry!

Heb je foto net gezien, en denk echt dat je die 500 cc zeker kunt hebben.. Daar ga je hele mooie boobies mee krijgen! Feit blijft wel dat je bij brede schouders vaak wat cc's verliest..daarom mijn opmerking dat je ook nog wel meer zou kunnen hebben..heb der zelf ook ervaring mee, ben ook breed en heb ook tamelijk wat cc's nodig gehad!

Ik heb destijds ook pakketjes met gekookte rijst gemaakt, kun je exact namaken als je de diameter en projectie weet.. Succesjes in ieder geval meid, ik blijf je volgen! xxx

Geen probleem hoor over dat afvallen, ben niet zo moeilijk :1:

Die gekookte rijst joh, lach me een ongeluk :152: Er liggen nu echt 2 zakjes met gekookte rijst, in de vorm van borsten, op het aanrecht.

Vanmorgen belde ze van de kliniek nog even om e.e.a. te bespreken en ik kan a.s. maandag nog een keer langskomen om te passen. En het scheelt dat ze tm 500cc alles altijd op voorraad hebben, dus stel ik zou 5 min voor de operatie nog willen wisselen, dan zou dat kunnen. Mits het dan maar niet groter is dan 500cc, want dan heb ik een klein probleempje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om mee te lezen, ikzelf met 1.71 weeg 71 kg en ga 15 oktober ook voor een borstvergroting.

Ik twijfel tussen 415 en 450 maar zoals ik dit lees neig ik steeds meer naar de grotere...

Spannend!

Succes met afwegen!

En? Ben je er inmiddels al uit? Ik ga maandag dus nog een keertje passen, maar na met rijst aan de slag te zijn geweest,...denk ik toch echt dat ik voor de 400 of 450 ga.

Net heb ik nog eens een vergelijk gemaakt op de website van Eurosilicone. En dan met name in de afmetingen. Als je kijkt naar de medium profile, dan is deze een stuk breder dan de high profile (welke ik krijg), maar bij de high profile komt dus de borst een stuk meer naar voren (waardoor ik denk dat het alleen maar groter oogt). Als ik dan kijk naar de maten bij high profile en de kleine verschillen tussen de 400 en de 500. Dan is het niks natuurlijk, maar denk ik toch dat ik de 450 het max vind. Maar goed, maandag zal ik het zien....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve allemaal,

nadat mijn operatie bij de Velthuis Kliniek door de anesthesist afgewezen was, heb ik een afspraak gemaakt bij de Parkkliniek (Dr. Nio). Zij hebben eerst mijn medische vragenlijst door de anesthesist laten checken en vervolgens een consult ingepland bij Nio. Nu staat mijn operatie dus bij de Parkkliniek op 21 oktober.

Maar nu,....nu heb ik vanmiddag een mail gekregen van Velthuis dat ze daar uitvoerig en extra overleg hebben gehad over 'mijn situatie' en dat ze allemaal akkoord zijn om mij toch te opereren. Daaraan voorafgaand wel extra vragen van de anesthesist en een extra bloedonderzoek. De operatie kan al snel plaats vinden.

Wat zouden jullie doen? Kiezen voor de Parkkliniek met dr. Nio, die tot 500cc wilt gaan, Eurosilicone. ES81, 85% gevuld. Of kiezen voor de Velthuiskliniek, dr. Moojen die max 375cc NAtrelle MP wilt plaatsen?

Meiden,...wat een gedoe zeg! Ik dacht dat ik alles nu wel zo'n beetje gehad had! :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.