Ga naar inhoud

75D en 80C


Lesley81

Aanbevolen berichten

Ik mocht niet passen bij de fabrieksverkoop en deze bh's zitten niet helemaal goed. Zwart met blauw kant = 75D, rood met roze kant en studs = 80C. Beide alleen thuis gepast niet gedragen. Zitten ook bijpassende broekjes bij. Paarse bh=75D is 1x gedragen. Broekje ook dus die houd ik zelf. Alle bh's zijn voorgevormd en padded. Ik vraag wat ik ervoor betaald heb Excl. Verzendkosten. Bh's 6 broekjes 2,50. Mocht het na aankoop niet passen mag je ze weer terugverkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foto lukte niet zal het straks op de pc nogmaals proberen anders even een pb'tje met emailadres dan stuur ik een foto

De foto lukte niet zal het straks op de pc nogmaals proberen anders even een pb'tje met emailadres dan stuur ik een foto

De foto lukte niet zal het straks op de pc nogmaals proberen anders even een pb'tje met emailadres dan stuur ik een foto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.