Ga naar inhoud

lijken kleiner en brandend gevoel


Gast nailprincess

Aanbevolen berichten

Gast nailprincess

hai dames

ik ben vrijdag geopereerd en heb eindelijk boobies jeeejj!!!

alleen lijken ze veel kleiner dan ik gedacht had. kan dit zijn doordat het verband er nog omheen zit??

ik had een kleine a en heb 470cc achter de spier gekregen.

hadden jullie ook een brandend gevoel na detijd??

liefs wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

'Hmmm denk idd omdat er nog verband omheen zit. Want 470cc is toch wel een flink verschil als je een A cup had. Ik zou nog even afwachten tot het eraf is. Gefeliciteerd trouwens :rolleyes:

Ennem, dat branderige gevoel... pfff jaaa!!! Ik had echt een pijnlijk gevoel aan mijn tepels, en idd branden. Ook liep ik als een vrouw van 80 ... zo krom hihi. Maar alles gaat na een aantal dagen weer weg. Het ene weer sneller als het andere. Mijn tepels deden nog lang pijn (branden en als er iets tegenaan schuurde ook) maar de steken en pijntjes in mijn borsten trokken weer snel weg.

Liefs

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

je zegt het al, lijken kleiner, je houdt vocht vast, huid zit strak. tis nog heel vroeg om er een oordeel over te vellen. ik kan het me met 470 cc ook niet voorstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

iets wat ingepakt zit-is..lijkt altijd kleiner

het zit er nog maar net in(gepropt)en het moet nog even zijn weg vinden,de prothesen

ook het vocht is enorm aanwezig,ik zou even afwachten als verband eraf is.

en dat branden,dat had ik ook enorm,kan door de huid komen,die is in 1ruk opgerekt,kan branden hoor,lekker insmeren met goede huidolie na het douchen,doet wonderen,eerlijk

sucses,en gefeliciteerd alsnog met je nieuwe aanwinsten

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nailprincess

thanx voor de snelle reactie meiden :D

ben blijte horen dat dat brandende gevoel normaal is

excella,wat is dat erg he!!!

manman het lijkt wel of ik met mijn tepel op een warmhoudplaat heb gelegen hahaha

ben benieuwd hoe het eruitziet als donderdag hetverband eraf is enbedankt voor de felicitaties

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat maakt je nieuwschiergheid nog net een tikkeltje groter he

je staat vast ook te trappelen,kan niet anders.

nog eventjes,des te spannender is het

laat je het wel even weten?

zal ook opluchting wezen hoor,dat verband eraf,vaak zit het zo ingepakt en iets strak vaak,dus dat zal heerlijk voelen als je pakketje er af is :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nailprincess

good morning ladies

hier even een update..

het verband is er donderdag afgehaald mocht ook wel want ik kon serieus nog geen paar stappen lopen en dan verging ik van de pijn(niet overdreven)

en idd ze leken een stuk groter wow!!!

hele terugweg geen last gehad heeeerlijk kreeg zelfs alweer babbeltjes hahaha :101:

snachts dacht ik lekker te slapen nou niet dus! zeeer kon niet liggen tot twee uur wakker gezetenen vervolgens van moeheid in slaap gevallen.

ondertussen zijn we 11 dagen verder sinds de borstvergroting en gaat het een stuk beter :43:

maar nog steeds als ik een stuk loop ergveel pijn oja en nu is ook nog de sticker waar ik mee kon douchen losgelaten hahahahah gaat lekker he ;-)

maar heb wel boobies :43::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.