Guest shwen Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Hallo allemaal,Even voorstellen.. na veel afgevallen te zijn, weer te zijn aangekomen en weer te zijn afgevallen was er van mijn borsten niks meer over.26 september ben ik geopereerd door Dr. Vito Koeijers in Kliniek Amstelveen. Dit via Diana Gabriels. Ik ben echt super tevreden. Ik heb een borstlift ondergaan met anatomische implantaten 350 CC.De pijn is vandaag wel iets erger dan gister maar het valt me allemaal erg mee! Zoals het er nu uitziet zijn mijn borsten mooi gelijk geworden.Ik ga nog fotos uploaden in mijn album.Groetjes Shwen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barb wire Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Hey welkom hier en proficiat met je boobies he!!!Veel plezier hier...:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.elaniee Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Welkom op het forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
caro66 Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Je foto's net even bekeken, ze zijn prachtig ! En wat een mooi figuurtje heb je Geniet er van en beterschap ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chinky Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Gefeliciteerd! Wat zien ze er al mooi uit! Spoedig herstel Link to comment Share on other sites More sharing options...
new me Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Gefeliciteerd!En het resultaat is erg mooi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marion12 Posted September 29, 2014 Share Posted September 29, 2014 Hoi,Ik ben Marion en heb nu 10 jaar een borstvergroting en ben er nog steeds heel er blij mee.Ik heb er namelijk 20 jaar over nagedacht om het te laten doen en heb tot op de dag van vandaag er geen spijt van gehad.Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest shwen Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Dank jullie wel! Ben er erg blij mee en ook de hechtingen vallen me mee na de lift heb hele nare plaatjes gezien dus dit is alleen maar mooi Kan nu niet wachten tot de hechtingen eruit zijn want die trekken wel een beetje aan de onderkant.. benieuwd hoe het zonder die dingen voelt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
indo-w Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Shwen heb net even je foto's bekeken en ze zijn echt super geworden!! Ik wil ze ook laten doen door dr. Koeijers, lees tot nu toe alleen maar goeie recensies over hem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 4, 2014 Share Posted October 4, 2014 Hoi, Ik ben Marion en heb nu 10 jaar een borstvergroting en ben er nog steeds heel er blij mee. Ik heb er namelijk 20 jaar over nagedacht om het te laten doen en heb tot op de dag van vandaag er geen spijt van gehad. Groetjes Hoi Marion, Misschien leuk als je een eigen voorsteltopic opent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 4, 2014 Share Posted October 4, 2014 Hallo allemaal, Even voorstellen.. na veel afgevallen te zijn, weer te zijn aangekomen en weer te zijn afgevallen was er van mijn borsten niks meer over. 26 september ben ik geopereerd door Dr. Vito Koeijers in Kliniek Amstelveen. Dit via Diana Gabriels. Ik ben echt super tevreden. Ik heb een borstlift ondergaan met anatomische implantaten 350 CC. De pijn is vandaag wel iets erger dan gister maar het valt me allemaal erg mee! Zoals het er nu uitziet zijn mijn borsten mooi gelijk geworden. Ik ga nog fotos uploaden in mijn album. Groetjes Shwen Welkom op het forum! Ik heb je titel even aangepast en verplaatst naar operatieverslagen. Zo hoor je er helemaal bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.