Ga naar inhoud

Shwen : 26 september 2014 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Gast shwen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Even voorstellen.. na veel afgevallen te zijn, weer te zijn aangekomen en weer te zijn afgevallen was er van mijn borsten niks meer over.

26 september ben ik geopereerd door Dr. Vito Koeijers in Kliniek Amstelveen. Dit via Diana Gabriels. Ik ben echt super tevreden. Ik heb een borstlift ondergaan met anatomische implantaten 350 CC.

De pijn is vandaag wel iets erger dan gister maar het valt me allemaal erg mee! Zoals het er nu uitziet zijn mijn borsten mooi gelijk geworden.

Ik ga nog fotos uploaden in mijn album.

Groetjes Shwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel! Ben er erg blij mee en ook de hechtingen vallen me mee na de lift heb hele nare plaatjes gezien dus dit is alleen maar mooi :) Kan nu niet wachten tot de hechtingen eruit zijn want die trekken wel een beetje aan de onderkant.. benieuwd hoe het zonder die dingen voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shwen heb net even je foto's bekeken en ze zijn echt super geworden!! Ik wil ze ook laten doen door dr. Koeijers, lees tot nu toe alleen maar goeie recensies over hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben Marion en heb nu 10 jaar een borstvergroting en ben er nog steeds heel er blij mee.

Ik heb er namelijk 20 jaar over nagedacht om het te laten doen en heb tot op de dag van vandaag er geen spijt van gehad.

Groetjes

Hoi Marion,

Misschien leuk als je een eigen voorsteltopic opent ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Even voorstellen.. na veel afgevallen te zijn, weer te zijn aangekomen en weer te zijn afgevallen was er van mijn borsten niks meer over.

26 september ben ik geopereerd door Dr. Vito Koeijers in Kliniek Amstelveen. Dit via Diana Gabriels. Ik ben echt super tevreden. Ik heb een borstlift ondergaan met anatomische implantaten 350 CC.

De pijn is vandaag wel iets erger dan gister maar het valt me allemaal erg mee! Zoals het er nu uitziet zijn mijn borsten mooi gelijk geworden.

Ik ga nog fotos uploaden in mijn album.

Groetjes Shwen

Welkom op het forum!

Ik heb je titel even aangepast en verplaatst naar operatieverslagen.

Zo hoor je er helemaal bij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.