Ga naar inhoud

Iemand ervaring bij dokter Kazem?


Nonky

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...

Hey Nonky, ik ken deze arts persoonlijk (via een fam,lid) en het is een supergoede PC! Heel lief, proffessioneel en werkt secuur. Ik heb er ook aan gedacht om bij hem te gaan, maar aangezien ik hem dan op feestjes enzo blijf tegenkomen,..,vond ik dat geen hele fijne gedachte :wacko: Maar het klopt wel dat de prijzen bij hem gemiddeld wat hoger liggen dan bij anderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zag het inderdaad bij Bobbi Eden. Vond ze echt zacht uitzien ondanks de anatomische prothesen. Zag ook dat hij enkel met anatomische prothesen werkt? Ben erg benieuwd naar wat gemiddeld hoger is haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan heb je wel implantaten met een gouden randje en een volledig nieuw gevulde BH-lade! toch?

Hahah precies! Wel jammer want hij lijkt me een zeer kundige arts. 8500 euro heb ik helaas niet.. En ik heb ook geen zin meer om twee jaar te wachten.. Ik wacht al een jaar :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zag idd bobbi eden ook. Een week later zat ze achterover in haar stoel en het leek wel een dubbel bubble.. Maar ze had dan ook helemaal geen compressie bh etc aan, ze tilde haar armen op en schudde haar borsten heen en weer..

Phoe allemachtig wat duur! Zijn ze van goud? Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zag idd bobbi eden ook. Een week later zat ze achterover in haar stoel en het leek wel een dubbel bubble.. Maar ze had dan ook helemaal geen compressie bh etc aan, ze tilde haar armen op en schudde haar borsten heen en weer..

Phoe allemachtig wat duur! Zijn ze van goud? Haha

Haha oh dat is me ontgaan! Ik vond ze erg mooi :)

Maar ik ben er van overtuigd dat Straten mij ook hele mooie boobies gaat geven hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zag idd bobbi eden ook. Een week later zat ze achterover in haar stoel en het leek wel een dubbel bubble.. Maar ze had dan ook helemaal geen compressie bh etc aan, ze tilde haar armen op en schudde haar borsten heen en weer..

Phoe allemachtig wat duur! Zijn ze van goud? Haha

whaha inderdaad, dat ook..maar ze leek alles al zo makkelijk te kunnen he :o lekker zwieren met die armen, slapen zonder bh :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook wat hij zegt he.. Heb me er wat in verdiept afgelopen week. Hij geeft aan dat BV niet pijnlijk hoeft te zijn met lang herstel en dat sportbh's, banden, tape etc alleen nodig zijn als je niet secuur te werk bent gegaan (komt het in het kort op neer). Hij is ook van mening dat de meeste artsen ronde protheses het liefst plaatsen omdat dat makkelijk en snel is en dat ze daarom binnen een uurtje klaar zijn; pocket hoeft niet perfect passend te zijn etc zoals bij een anatomische prothese.

Daarnaast zegt hij dat je na 2 weken alles weer zou moeten kunnen behalve zwaar tillen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook wat hij zegt he.. Heb me er wat in verdiept afgelopen week. Hij geeft aan dat BV niet pijnlijk hoeft te zijn met lang herstel en dat sportbh's, banden, tape etc alleen nodig zijn als je niet secuur te werk bent gegaan (komt het in het kort op neer). Hij is ook van mening dat de meeste artsen ronde protheses het liefst plaatsen omdat dat makkelijk en snel is en dat ze daarom binnen een uurtje klaar zijn; pocket hoeft niet perfect passend te zijn etc zoals bij een anatomische prothese.

Daarnaast zegt hij dat je na 2 weken alles weer zou moeten kunnen behalve zwaar tillen.

Dat klopt, ik ben door dr. Kappel geopereerd en zij zei dat ik na 1 week alles weer rustig op kon pakken en na 2 weken ook alles weer kon doen en alleen 6 weken moet wachten met sporten en zwaar tillen. Ik ben nu 12 dagen PO en het gaat super en ik doe ook alles weer. Zaterdag ga ik werken en ik werk in de zorg. Ik heb ook bijna geen pijn meer maar ik heb ook maar heel weinig pijn gehad vind ik zelf (alleen met opstaan de eerste 5 dagen). Wel draag ik een stevige (sport) bh, verder waren er geen specifieke eisen. Ik pak gewoon een glas uit de kast en dat is boven me schouders maar zij zegt dat het kan :)

Dr. Kappel is wel een stukje goedkoper overigens, 4000.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.