Ga naar inhoud

Carolienx : 30 september 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Valeria:

Lijkt alsof je prothese teveel naar binnen wordt gedrukt... je tepel zit nml niet op bolste punt 

 

Borst aan zijkant hard?

Klopt helemaal! Dus vandaar die "kegellook" wat jij beschrijft! 

7 minuten geleden zei best_boobie:

Idd.. wat @Valeria zegt.. de prothese zit niet juist.. Het bolste punt moet zijn waar je tepel zit.. en daar zit ie nu niet...
Heb je nooit nacontrole gehad bij Verdonck destijds? Toen moet dat toch ook al zichtbaar geweest zijn? 

xxx BB

Dit zie je toch al binnen je herstelweken of zit ik er nou naast? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei best_boobie:

Idd.. wat @Valeria zegt.. de prothese zit niet juist.. Het bolste punt moet zijn waar je tepel zit.. en daar zit ie nu niet...
Heb je nooit nacontrole gehad bij Verdonck destijds? Toen moet dat toch ook al zichtbaar geweest zijn? 

xxx BB

Hoi, nee ben enkel 1 keer moeten teruggaan om het verband te verwijderen, en daarna was niet nodig zei hij.. Ik begin me er meer en meer aan te storen omdat het steeds erger word..:/ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook wel een beetje...en heb dat toen uitgezocht. Het verhaal is dat je eigen borst ook al iets naar buiten wijst of dat de dual plane plaatsing zorgt voor de bolling binnenin. Maarja ik zou meer twijfelen aan de pc in dit geval, geloof nooit dat het altijd zo uitvalt. Is ook een kwestie van handigheid bij je pc...en die van mij was toch al zoo ongeloflijk eigenwiijs....

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei BrownieG:

Klopt helemaal! Dus vandaar die "kegellook" wat jij beschrijft! 

Dit zie je toch al binnen je herstelweken of zit ik er nou naast? 

Deze foto is toen het verband er net afging, toen waren ze heel anders dan nu

 

*edit* foto weggehaald op verzoek, x bb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Nonky:

Beetje gekke vraag? Zou het met sterke borstspieren te maken kunnen hebben? Train je zwaar? Want misschien zijn ze wat verschoven? Ik roep maar wat he!

Nee ik doe eigelijk niets van sport.. Ben wel mager misschien doorda ik iets te mager ben voor het aantal cc? Ik weet ni wa ik er van moet denken.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei BrownieG:

 

Dit zie je toch al binnen je herstelweken of zit ik er nou naast? 

Nee hoor, daar zit je niet naast ;) Klopt helemaal.. Dit zie je tijdens de herstelweken.. 

17 minuten geleden zei Nonky:

Ik heb dat ook wel een beetje...en heb dat toen uitgezocht. Het verhaal is dat je eigen borst ook al iets naar buiten wijst of dat de dual plane plaatsing zorgt voor de bolling binnenin. Maarja ik zou meer twijfelen aan de pc in dit geval, geloof nooit dat het altijd zo uitvalt. Is ook een kwestie van handigheid bij je pc...en die van mij was toch al zoo ongeloflijk eigenwiijs....

Dit is alleen zo als je van te voren ook al wat naar buiten wijzende tepels had, of het implantaat te groot of te klein is voor jouw tepelstand..Als je te smalle implantaten inbrengt, en ze wel naar binnen toe plaatst, gaat je tepel naar buiten wijzen, en als je te brede implantaten iinbrengt, gaan tepels naar binnen wijzen.. Alles hangt natuurlijk wel ook nog samen met de projectie, want ook die heeft daar weer invloed op...
 

 

5 minuten geleden zei BrownieG:

Vrees dat ze nu niet op hun plaats zitten en verschoven zijn! Gelukkig heb je nu een afspraak staan en kan je PC er naar kijken.

x

Precies.. Zo denk ik er ook over....

Denk ook niet dat het met gewicht of zo te maken heeft... Pocket is mijns inziens te groot geweest, waardoor ze hebben kunnen verschuiven vanaf toen het verband eraf ging...

Carolien.. Heb je trouwens naar dat feestje toen, nog een gewone bh gedragen? Ik kwam een oud topic tegen, en vroeg me dat opeens af haha.. Het lijkt mij namelijk echt niet lekker zitten, maar misschien is het jou toen goed bevallen?

xxx BB
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Carolienx:

Nee ik doe eigelijk niets van sport.. Ben wel mager misschien doorda ik iets te mager ben voor het aantal cc? Ik weet ni wa ik er van moet denken.. 

Als je te mager bent dan ga je randen of plooien zien.  Niet zo verschuiven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei best_boobie:

Nee hoor, daar zit je niet naast ;) Klopt helemaal.. Dit zie je tijdens de herstelweken.. 

Dit is alleen zo als je van te voren ook al wat naar buiten wijzende tepels had, of het implantaat te groot of te klein is voor jouw tepelstand..Als je te smalle implantaten inbrengt, en ze wel naar binnen toe plaatst, gaat je tepel naar buiten wijzen, en als je te brede implantaten iinbrengt, gaan tepels naar binnen wijzen.. Alles hangt natuurlijk wel ook nog samen met de projectie, want ook die heeft daar weer invloed op...
 

 

Precies.. Zo denk ik er ook over....

Denk ook niet dat het met gewicht of zo te maken heeft... Pocket is mijns inziens te groot geweest, waardoor ze hebben kunnen verschuiven vanaf toen het verband eraf ging...

Carolien.. Heb je trouwens naar dat feestje toen, nog een gewone bh gedragen? Ik kwam een oud topic tegen, en vroeg me dat opeens af haha.. Het lijkt mij namelijk echt niet lekker zitten, maar misschien is het jou toen goed bevallen?

xxx BB
 

Hoi, nee heb hem maar 2uurtjes kunnen dragen en hem dan moeten uitdoen( had een sportbh meegenomen.) wat zou de dokter hier aan kunnen doen? Zou het nog helpen als er terug een verband rond gaat? Ik merk als ik op mijn zij slaap da ik precies onder het implantaat aan de zijkant kan voelen. Is echt raar xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Carolienx:

Hoi, nee heb hem maar 2uurtjes kunnen dragen en hem dan moeten uitdoen( had een sportbh meegenomen.) wat zou de dokter hier aan kunnen doen? Zou het nog helpen als er terug een verband rond gaat? Ik merk als ik op mijn zij slaap da ik precies onder het implantaat aan de zijkant kan voelen. Is echt raar xx

Zou ik een volgende keer ook gewoon niet meer doen :) Het advies is niet voor niks om 6 weken een sportbh te dragen.. Twee weken po zit een gewone bh dan echt nog niet lekker en het is ook niet goed voor het inkapselingsproces (dat is tenminste wat de meeste pc's aangeven, enkele tegengestelde adviezen daar gelaten :) )

Alles is nu volledig genezen, dus het is niet zomaar op te lossen met een verband neem ik aan..
Eerst moet de dokter toegeven dat het niet goed zit.. en ik weet niet of je regelmatig foto's gemaakt hebt van je borsten het afgelopen anderhalf jaar, maar anders zou ik die meenemen, zodat hij kan zien wanneer je prothese verschoven is..

Laat je niet zomaar afschepen.. Het is natuurlijk niet leuk om zo naar een pc terug te moeten gaan, maar laat hem niet zeggen dat alles volledig normaal is.. Want dat is wel wat er vaak gebeurd..en als je dan niet goed voorbereid bent, dan lulllen ze zo over je heen. (heb dat zelf meegemaakt toen mijn pc zei dat alles in orde was.. terwijl dat niet zo was.. Daarna ben ik alles gaan uitpluizen en heb ik verhaal gehaald bij de directie.. was wel een andere kliniek dan waar jij geweest bent, maar om aan te geven dat je je goed moet voorbereiden :) )

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei best_boobie:

Zou ik een volgende keer ook gewoon niet meer doen :) Het advies is niet voor niks om 6 weken een sportbh te dragen.. Twee weken po zit een gewone bh dan echt nog niet lekker en het is ook niet goed voor het inkapselingsproces (dat is tenminste wat de meeste pc's aangeven, enkele tegengestelde adviezen daar gelaten :) )

Alles is nu volledig genezen, dus het is niet zomaar op te lossen met een verband neem ik aan..
Eerst moet de dokter toegeven dat het niet goed zit.. en ik weet niet of je regelmatig foto's gemaakt hebt van je borsten het afgelopen anderhalf jaar, maar anders zou ik die meenemen, zodat hij kan zien wanneer je prothese verschoven is..

Laat je niet zomaar afschepen.. Het is natuurlijk niet leuk om zo naar een pc terug te moeten gaan, maar laat hem niet zeggen dat alles volledig normaal is.. Want dat is wel wat er vaak gebeurd..en als je dan niet goed voorbereid bent, dan lulllen ze zo over je heen. (heb dat zelf meegemaakt toen mijn pc zei dat alles in orde was.. terwijl dat niet zo was.. Daarna ben ik alles gaan uitpluizen en heb ik verhaal gehaald bij de directie.. was wel een andere kliniek dan waar jij geweest bent, maar om aan te geven dat je je goed moet voorbereiden :) )

 

xx

Ja toen ik daarstraks belde waren ze precies een beetje geschrokken.. Heb er ook echt last van, men vriend mag er eig niet aankomen en verberg ze ook vaak.. Hoop dat ze het kunnen oplossen.. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 25-2-2016om14:31 zei Carolienx:

Ja is weer een hoop geld als je niet zeker weet dat het dan wel gaat goed zijn.. Ik ga wachten tot volgende week op de consultatie.. Dacht al dat het komt door verkeerde bh ofso maar zou toch niet kunnen he? X

Hallo Carolien.

Hoe gaat het nu met je.

Ben je inmiddels al op consult geweest bij Verdonck :(

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Ank:

Hallo Carolien.

Hoe gaat het nu met je.

Ben je inmiddels al op consult geweest bij Verdonck :(

xx Ank

Hoi, ja ben ondertussen op consult geweest en hij zegt dat het effectief van verkeerde bhs te dragen is, dus degene met nog wat pushup in.. Vind het echt vreemd, maar nu ik gewone draag vallen ze minder  'puntig' .. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Carolienx:

Hoi, ja ben ondertussen op consult geweest en hij zegt dat het effectief van verkeerde bhs te dragen is, dus degene met nog wat pushup in.. Vind het echt vreemd, maar nu ik gewone draag vallen ze minder  'puntig' .. Xx

Fijn om te horen dat je protheses op hun plaats zitten en nu al verbetering ziet. Ben heel erg blij voor je. Schrik er wel van dat een push-up bra je borst zo kan vervormen want wist wel dat je het risico droeg van "wandelende protheses" maar dit kan dus ook!! 

Hoop dat je borsten zich snel naar de juiste vorm herstellen :35: 

groetjes BrownieG

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei BrownieG:

Fijn om te horen dat je protheses op hun plaats zitten en nu al verbetering ziet. Ben heel erg blij voor je. Schrik er wel van dat een push-up bra je borst zo kan vervormen want wist wel dat je het risico droeg van "wandelende protheses" maar dit kan dus ook!! 

Hoop dat je borsten zich snel naar de juiste vorm herstellen :35: 

groetjes BrownieG

Idd!! Wel jammer want in gewone bh lijken ze heel klein, maarja niets aan te doen .. Ben al blij dat ze hun vorm terug krijgen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn te horen dat ze hun originele vorm terug krijgen? Heb je foto's van je boobies die ik mag zien? Ben ook door hem geholpen en erg benieuwd hoe de jouwe eruit zien! Enne, voor jezelf is het al snel "klein" terwijl de omgeving ze best groot vind merk ik ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Carolienx:

Idd!! Wel jammer want in gewone bh lijken ze heel klein, maarja niets aan te doen .. Ben al blij dat ze hun vorm terug krijgen x

Wat Tessa zegt klopt ook!! De omgeving ziet ze groter dan wij zelf :106: ( booby blind ) 

We wennen ook te snel aan die push-up waardoor je eigenlijk je vergroting niet meer ziet (denk ik ) en aan de andere kant heb je deze bh constant gedragen dus wellicht ontevreden over je bv geweest omdat je, zoals je zelf aangeeft, je borsten te klein vind? En tja...er is wat aan te doen maar ...dan ga je richting een wissel als je ze groter wenst! Ik zou eerst effe afwachten totdat je borsten in balans zijn en de juiste bh's uitproberen, wellicht ben je er dan blij mee!! 

:53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.