Ga naar inhoud

haarverlies!!!


Barb wire

Aanbevolen berichten

:45:

Amai, het is hier fijn!

Het is momenteel de periode voor haaruitval. Ik ben donderdag bij de kapper geweest en ik had het ook vernoemd omdat ik er last van heb. Hij sprak dat het momenteel dus de periode is. Het beste is om een supplement in te nemen. Je kan Omnivit of CystineB6 aanschaffen. Ze kunnen ook helemaal geen kwaad voor de ingreep ;). Veel succes meiden :)!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boh, die Caro lijkt wel helemaal nep!! :45:

Alles onder de navel scheer je... Zal er lekker uitzien onder jouw oksels dan :P

Mijn oksels zijn tenminste haar vrij, en daar hoef ik niets aan te doen :10:

Of ik daar blij mee moet zijn met haast geen haar ....een schildklier probleem is niet leuk -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik moet je zeggen dat al het haar er (van de biotin 1000cc) sneller van gaat groeien dus ik moet vaker m'n boven lip harsen en m'n benen onharen dus ja dat krijg je wel he ,het is of het een of het ander :4: maar ik slik het niet elke dag want die dosis is nogal hoog

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Nou....dat haarverlies was dus echt maar een tijdelijk fenomeen....ondertussen een paar maanden verder en men haar is weer voller en dikker geworden...thank god!!! Of zouden die vitamienen D er voor wat tussen zitten haha... Anyway...eind goed al goed....x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.