Ga naar inhoud

haarverlies!!!


Barb wire

Aanbevolen berichten

Hey,

Haarverlies is iets waar veel vrouwen bij periodes last van hebben. Heel raar vaak rond deze periode. Soms is hormonaal, soms stress, soms is er zelfs geen echte reden.

Wat ik op mn werk aanraad is een heel zachte shampoo gebruiken, zo min mogelijk fohnen of stijlen en gedurende 2 a 3 maanden een supplement nemen met cysteïne en vitamine B6 of keratine.

Het zal niet meteen stoppen, maar na een week of 2-3 wel verminderen. Maak je geen zorgen, er komt wel een einde aan :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee kan geen kwaad hoor. Neem maar in.

Voor supplementen raad ik wel de apotheek aan. Heb weinig op met supplementen van kruidvat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden ik heb het ook naar huisarts geweest en wat denk je ....stress echt waar kan wel kloppen ben er best mee bezig november is het zo en moet veel dingen regelen met kids en daar blijfje mee zitten .

En stress doet veel met je waaronder dit.

Moest me minder stressen ja makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik kijk altijd naar het volgende als ik vitamine pillen koop: biotine, MSM, foliumzuur, zink.

Biotine helpt om je haar te versterken en bevorderen van haargroei

MSM is om je haar meer te laten groeien

Foliumzuur is voor snellere haargroei en minder haaruitval

Zink (grote hoeveelheid) helpt tegen haaruitval

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat vitamine D ook helpt... Hoorde laatst van iemand, dat ze extra vitamine D was gaan nemen, en opeens allemaal extra 'baby-haar' had.. Van die korte haartjes bij je pony zeg maar, nieuw haar :)

Maar verder heb ik niet echt veel verstand van vitamientjes...

Stress kan wel heel veel invloed hebben op je hele lijf. Neem nog ff een lekkere dag wellness of zo, ontspannnnnn :)

Die tieten die maakt Plovier wel ;) Jij hoeft alleen maar te liggen :)

Ga wel niet met de verkeerde kant naar boven liggen he.....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door een schildklier afwijking had ik bijna geen haar

meer op mijn hoofd . Nagels en wenkbrauwen?

Altijd jaloers geweest op meiden die ze wel hebben .

Advies van mijn internist was vitamine B -12 .

Ik slik dit nu 3 maanden in combinatie met visolie.

Wahhhh. ... het groeit als kool en mijn haar lijkt wel

een pruikie. . Ik föhn mijn haar op stand lauw. Gaat

Prima ! Blij :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thankx voor de tips girls...voor de moment is het weer wat beter met haarverlies maar moest ik er weer hevig last van krijgen als nasleep van de narcose weet ik wat ik moet in huis halen...:-)

Komt helemaal goed Barb !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow,kan ik me voorstellen dat dat als vrouw zijnde niet plezant was...gelukkig heb je een middeltje gevonden dat helpt he...

Hoe zit dat trouwens dan met 'andere lichaams beharing'dan...groeit dat dan ook sneller,ik neem aan van wel?

En dan heb ik het over het haar op onze benen he...:-)

Wou BB effe voor zijn hahaha!!! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow,kan ik me voorstellen dat dat als vrouw zijnde niet plezant was...gelukkig heb je een middeltje gevonden dat helpt he...

Hoe zit dat trouwens dan met 'andere lichaams beharing'dan...groeit dat dan ook sneller,ik neem aan van wel?

En dan heb ik het over het haar op onze benen he...:-)

Wou BB effe voor zijn hahaha!!! :45:

Wahh,, effe lachen hoor met jou even BB voor zijn ! Scherp van je :49:

Maar om even op je vraag terug te komen , alles wat onder mijn navel zit scheer ik , ja ook dus mijn benen

die overbeharing hoef ik niet :3:

Oksels daar heb ik geen last van , geen haar daar ... wenkbrauwen?... als je met een loep kijkt zie je wat zitten ..

Nagels ? Lang leve de kunstnagels ! wimpers ? plak wimpers :59:

Euhh... Ik geloof dat mijn tieten ook niet echt zijn :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wahh,, effe lachen hoor met jou even BB voor zijn ! Scherp van je :49:

Maar om even op je vraag terug te komen , alles wat onder mijn navel zit scheer ik , ja ook dus mijn benen

die overbeharing hoef ik niet :3:

Oksels daar heb ik geen last van , geen haar daar ... wenkbrauwen?... als je met een loep kijkt zie je wat zitten ..

Nagels ? Lang leve de kunstnagels ! wimpers ? plak wimpers :59:

Euhh... Ik geloof dat mijn tieten ook niet echt zijn :45:

:45:

Whahahaha...geweldig zo effe vroeg in de morgen...ik moet echt altijd Zo hard lachen met jullie....ni normaal...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.