Ga naar inhoud

noraliza : oktober 2014 : Dr. Lichtenegger : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

hallo ladies,

over 2,5 week aan de beurt in Bilthoven voor een borstvergroting. Ik ben super zenuwachtig en vooral nerveus hoe ik alles na de operatie geregeld krijg. Twee kleine kinderen onder de drie die nog heel bewerkelijk zijn. Ben heel blij met dit forum want ik vind het best een eenzaam proces. Ik heb tot nu toe alleen nog maar mijn vriend ingelicht en mijn beste vriendin maar gister in het gesprek met de arts (dr. Lichtenegger) werd mij duidelijk dat ik toch nog wat meer hulpdiensten moet inschakelen. Hoop op adviezen en tips van gelijkgestemden...

O ja , na drie keer passen blijf ik bij dezelfde keus 290 cc dual plane. Ik ben niet zo lang (1.69) en vrij tenger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt allemaal wel in orde hoor.

Al zou ik inderdaad wel wat meer hulplijnen inroepen als je kids in huis hebt.

De genezing is bij iedereen anders natuurlijk. Ik ben pas een dagje geopereerd en voel me al super. Geen stress ;) alles komt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Alle hulp die je kan krijgen zou ik zeker aannemen. Zeker als je 2 hele kleine kinderen heb rond huppelen.

Je heb echt wel even de tijd nodig om te herstellen, maar dat is het dan ook meer dan waard.

Heel veel leesplezier en succes met aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker spannend voor je !

Mijn eerste borst vergroting was ongeveer 13 jaar geleden , toen was mijn dochter nog klein .

Ik had door de weeks overdag na mijn operatie ook niet veel hulp , iedereen werkte ..

Wat ik als oplossing deed was dat ik veel op de grond ging zitten om met mijn dochter te

kunnen communiceren , eten te geven , en luier te verschonen , dit ging prima !

Slapen mocht ze op een matrasje op de grond , allemaal heel preventief maar super handig .

En tillen was dan even niet nodig .

Succes en sterkte .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker spannend voor je !

Mijn eerste borst vergroting was ongeveer 13 jaar geleden , toen was mijn dochter nog klein .

Ik had door de weeks overdag na mijn operatie ook niet veel hulp , iedereen werkte ..

Wat ik als oplossing deed was dat ik veel op de grond ging zitten om met mijn dochter te

kunnen communiceren , eten te geven , en luier te verschonen , dit ging prima !

Slapen mocht ze op een matrasje op de grond , allemaal heel preventief maar super handig .

En tillen was dan even niet nodig .

Succes en sterkte .

Goeie caro...die ga ik hier ook toepassen na men operatie...kan ik toch nog een beetje zelf men beebje verzorgen...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word ook over 2,5 geopereerd! Bij dr. Koopmann van de Bergman Kliniek in Den Haag. Ik heb het ook aan zo weinig mogelijk mensen verteld. Alleen aan degene om wie ik echt niet heen kon, dit ivm hulp thuis en verlof op werk. Probeer in ieder geval wel een extra back up achter de hand te hebben en er voor te zorgen dat je goed je rust en tijd neemt voor genezing. Wellicht een opa/oma waar de kids overdag terecht kunnen?

Ik ben in een positie dat mijn kinderen ouder zijn: 10 en 12 jaar, dus oud genoeg om mee te helpen en om voor zichzelf te zorgen. Mijn man werkt in wisseldiensten. Ik heb 2,5 weken verlof opgenomen. De operatie heb ik zo ingepland dat wanneer de kinderen op school zitten mijn man thuis is en dat ik goed mijn rust kan nemen. Mijn kids zijn een week thuis ivm herfstvakantie, en dan kunnen ze mij ook mee helpen (ik hoop alleen dat ze elkaar niet in de haren gaan vliegen,heb geen zin om de longen uit mijn lijf te schreeuwen dat ze rustig moeten zijn!). Gaat nu wel steeds meer kriebelen hoor! Ik kijk er nu zo naar uit. Eindelijk goed gevulde kleding haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed geregeld peetje ! Kids kunnen heel vervelend zijn maar als ze zien dat mams echt wel

hulp nodig heeft kunnen ze zich best wel heel anders opstellen hoor .

Deed mijn dochter van 13 jaar ook , ineens ging ze aardappels schillen ??? Dus er is nog hoop !

Succes en sterkte !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie caro...die ga ik hier ook toepassen na men operatie...kan ik toch nog een beetje zelf men beebje verzorgen...:-)

Het is de moeite om te proberen , ik kreeg het ook als tip van iemand , echt super .

Alles lag ook op de grond , van pampers tot flessen opwarmer tot een provisorische gemaakte box .

En verder geen stress van hoe nu verder ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.