Ga naar inhoud

Wanneer waren bij jou de borsten compleet "ingedaald"?


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Meiden, ik ben nu precies 8 weken PO en ik ben super blij met het resultaat...echt mega blij!!

Toch begint het nu stiekem een beetje te kriebelen qua "ongeduld"....Mijn rechterborst zit nog steeds een stukje hoger en meer naar voren dan mijn linkerborst.

Ik vraag me af hoe lang het bij jullie duurde voordat ze allebei volledig op hun plek zaten?

Zelf heb ik nu steeds meer het idee dat mijn rechterborst de pocket iets kleiner is, waardoor de prothese in de breedte minder ruimte heeft en daardoor wat meer naar voren duwt dan links. De linkerborst lijkt ook echt wat breder. Mijn man ziet het verschil niet....maar ik wel :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi , Hoi ,

ik ben 19 mei geholpen en ik moet zeggen dat nu na 4 maanden ze al aardig op hun plek

zitten , dit ging bij mij al erg snel hoor .

Bij mij zat mijn linker tiet in het begin wat hoger dan de ander , maar zitten nu helemaal goed .

Geduld ! Komt goed , geniet nu maar van je meisjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Caro!

Dus 8 weken is nog een "normale" tijd om ze allebei nog niet geheel op hun plek te hebben?! Ik denk dan bij mezelf...is mijn rechter borstspier dan echt zoveel meer ontwikkeld dan links dat die de prothese zo lang op zijn plek houdt??

Ik ben wel benieuwd of een iets "te kleine" pocket er ook voor kan zorgen dat de prothese niet helemaal indaalt....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze volledig achter de spier. Niet echt het gevoel gehad dat ze groter worden. Ik vond ze in het begin al echt HUGE en hoopte dat ze zouden krimpen. Na 6 weken ben ik voor het eerst bh's gaan shoppen en heb altijd dezelfde maat gehouden, maar elke cup past me ook wel. 75D, 70E en 65F ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze dual plane en ik heb ze nu 9 maanden, en ik merk dat ze de afgelopen tijd nog steeds zijn veranderd. Steeds soepeler enz, met 4 maanden zaten ze pas echt helemaal op hun plek. Maar dan heb ik het natuurlijk over kleine veranderingen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze dual plane en ik heb ze nu 9 maanden, en ik merk dat ze de afgelopen tijd nog steeds zijn veranderd. Steeds soepeler enz, met 4 maanden zaten ze pas echt helemaal op hun plek. Maar dan heb ik het natuurlijk over kleine veranderingen..

Wauw, dat het na zoveel tijd nog steeds "in beweging is" hé! En verder nu ook geen last meer van steekjes hier en daar bij inspanning??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens dat links groter lijkt, maarja ik zie het vanaf de bovenkant. Mijn vriend enz zien het vanaf de voorkant en hun zien niets maar ik heb me er maar bij neergelegd want iedereen werd gek van me! Ik werd ook een beetje gek van mezelf :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens dat links groter lijkt, maarja ik zie het vanaf de bovenkant. Mijn vriend enz zien het vanaf de voorkant en hun zien niets maar ik heb me er maar bij neergelegd want iedereen werd gek van me! Ik werd ook een beetje gek van mezelf :P

Ow ja...herkenbaar....Maar ik ben Pieternella precies en mijn man ziet niet eens of ik een nieuwe outfit aan heb...Dus wie het nu écht juist ziet...I don't know :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Meiden, ik ben nu precies 8 weken PO en ik ben super blij met het resultaat...echt mega blij!!

Toch begint het nu stiekem een beetje te kriebelen qua "ongeduld"....Mijn rechterborst zit nog steeds een stukje hoger en meer naar voren dan mijn linkerborst.

Ik vraag me af hoe lang het bij jullie duurde voordat ze allebei volledig op hun plek zaten?

Zelf heb ik nu steeds meer het idee dat mijn rechterborst de pocket iets kleiner is, waardoor de prothese in de breedte minder ruimte heeft en daardoor wat meer naar voren duwt dan links. De linkerborst lijkt ook echt wat breder. Mijn man ziet het verschil niet....maar ik wel :106:

bij mij is het net omgekeerd, links ook nog niet volledig ingedaald en is breder en voller dan rechts. Doet ook nog pijn, vooral als ik neerlig. Ben nu 4 weken po. Heb jij ook nog pijn? Maak me ook beetje zorgen. Heb je al gebeld met je pc x
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Ik zit nu op 4maand po, maar nog altijd een borst niet ingedaald of hij blijft (dat zou heel jammer zijn) ongelijk. Ik merk dat ik mij heel erg stoor aan deze ongelijkheid en het gevoel heb dat mijn ingedaald borst te ver gezakt Is, terwijl deze er weldegelijk natuurlijker uitziet (al). Geduld is een schone zaak schat ik zo.. maar het zorgt wel voor onzekerheid:(

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Zwaan:

Ik zit nu op 4maand po, maar nog altijd een borst niet ingedaald of hij blijft (dat zou heel jammer zijn) ongelijk. Ik merk dat ik mij heel erg stoor aan deze ongelijkheid en het gevoel heb dat mijn ingedaald borst te ver gezakt Is, terwijl deze er weldegelijk natuurlijker uitziet (al). Geduld is een schone zaak schat ik zo.. maar het zorgt wel voor onzekerheid:(

Ik kan me helemaal voorstellen dat je hier onzeker van kan worden. Heb je een foto naar je PC gestuurd? Wat zegt hij? Ik lees op het forum dat het wel 6 maanden kan duren voor ze helemaal indalen en tot een jaar na op nodig hebben voor een goed eindresultaat. Ik vraag me af of er ook dames zijn geweest die aan de hand van een ongelijkheid een correctie hebben gehad? Mijn pc zegt dat er niet altijd iets aan te dodn is maar is dat ook zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gastje Ik ben op controle geweest, maar de pc gaf aan dat het een minimaal verschil was en dat het nog kon veranderen. Ik merk alleen met het dragen van een bh en met liggen op mijn zij en buik dat de rechter verder naar buiten schuift en er een gekke overgang is naar mijn buik en zij. Alsof er geen scheiding meer is tussen mijn borst en de rest:( Heel naar gevoel. Ik zal het helaas nog even moeten aankijken dan denk ik.. Maar als het zo blijft of erger wordt ga ik denk ik wel nog een keer terug! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze foto is van 5 weken po en ik vind de ruimte tussen mn borsten nog best groot, ook mijn linker staat iets meer naar boven. Gaan ze nog meer naar boven staan? Iemand hier ervaring mee? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Zwaan:

@Gastje Ik ben op controle geweest, maar de pc gaf aan dat het een minimaal verschil was en dat het nog kon veranderen. Ik merk alleen met het dragen van een bh en met liggen op mijn zij en buik dat de rechter verder naar buiten schuift en er een gekke overgang is naar mijn buik en zij. Alsof er geen scheiding meer is tussen mijn borst en de rest:( Heel naar gevoel. Ik zal het helaas nog even moeten aankijken dan denk ik.. Maar als het zo blijft of erger wordt ga ik denk ik wel nog een keer terug! 

Dat zou ik ook doen je moet je er toch zeker wel fijn bij voelen? Maar wie weet komt het helemaal goed! Wat voor bh draah je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-4-2018 om 05:34 zei Gastje:

Dat zou ik ook doen je moet je er toch zeker wel fijn bij voelen? Maar wie weet komt het helemaal goed! Wat voor bh draah je?

Ik hoop het! Ik draag voorgevormde bh's met beugel. De pc adviseerde met beugel ivm ondersteuning..

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Zwaan:

Ik hoop het! Ik draag voorgevormde bh's met beugel. De pc adviseerde met beugel ivm ondersteuning..

Je gaat natuurlijk af op het advies van je PC.

Maar ik denk dat de juist de borst die niet is ingedaald die ondersteuning niet nodig heeft.

xx Ank 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Zwaan:

Ik hoop het! Ik draag voorgevormde bh's met beugel. De pc adviseerde met beugel ivm ondersteuning..

Mijn pc vertelde dat ik de bandjes juist langer moest maken zodat de borst ook de ruimte heeft om naar beneden te zakken. Hier wordt jij natuurlijk niet wijzer van. :) Maar het lijkt zoals @Ank verteld niet logisch dat een nog niet ingedaalde borst ondersteuning nodig heeft van een beugel BH. 5 weken is nog kort tussen 3-6 maanden kan er nog zoveel gebeuren. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.