Ga naar inhoud

Moana : 31 oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Mijn naam is Moana. 31 Oktober ga ik voor de 3e keer onder het mes voor een prothesewissel :118:. Met mijn vorige operaties heb ik veelvuldig dit forum bezocht, vooral omdat er bij mij nogal wat complicaties zijn opgetreden en ja,...natuurlijk om info te vinden over de gebruikelijke ongemakken en spelregels die bij een borstvergroting komen kijken :wacko:.

Ik heb er super veel aan gehad, want over alle zaken kan je informatie vinden op dit forum.

In de kliniek krijg je een standaard verhaal, maar als je ineens thuis komt met je nieuwe boobs komen de vragen en onzekerheid of je het wel goed doet.

Je bent er zo mee bezig. Ik heb zelfs gedroomd dat tijdens het douchen mijn hechtingen opengingen en mijn eurosiliconen in het doucheputje lagen,... Ha, ha, dat zou toch wel zonde zijn. :4:

Ik heb nu al mijn hoop op Dr. Nio gevestigd en hoop met kerst een paar mooie kerstballen te hebben (na het herstel)

Ja ik ga nu voor een maatje groter. Mijn man zei,.. als je dan tocht weer geopereerd moet worden kunnen we vragen of het een maatje groter mag/kan. Nou dan ben je bij Dr. Nio aan het goede adres. Passen en ik ben op 800cc uitgekomen. Het lijkt veel, maar toen ik ging passen met de kipfilets zoals hij het noemt, viel het reuze mee.

Hopelijk eindelijk mooie boobs waar ik super trots en blij mee ben.

xxx Moana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moana, ik ga voor een SO naar nio 7 okt. Jij krijgt een wissel ivm double bubble? Heb ik nu ook. Vertel eens waardoor het bij jou is ontstaan?

Welkom terug zeg ik dan maar! En op naar de 800 cc zonder complicaties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Zonde zeg, al die complicaties.. en dan nu weer een double bubble.. Je zou er treurig van worden...

Gelukkig heb je een goede arts gezocht die je probleem in 1 keer op kan lossen. en ja.. bijkomend voordeel: ook nog een aardig maatje groter :35:

Mag ik vragen wie je vorige pc('s) was/waren? Of in ieder geval in welke kliniek je geweest bent? Misschien dat je nog iets kunt vertellen over hoe een en ander gelopen is, zodat andere meiden hier ook weer wat aan hebben :)

Heel veel plezier verder op dit forum en succes met aftellen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

:3: Hoi Nonky en BB,

Ja jeetje ik heb niet echt mazzel gehad,.. Hoe de double bubble is ontstaan weet ik ook niet. De borst waar het zit is groter met wat eigen weefsel. Het "theezakje" hangt soort van over de prothese. De prothese rand zit lager dan mijn eigen borst. Het was al zichtbaar na de laatste operatie, dus even tijd gegeven. Na twee operaties in een jaar was ik er wel even klaar mee. Maar het wordt steeds erger. Dr. Nio zegt dat ik een eigenwijze borst heb die doet wat ie wil, maar hij kan het oplossen. Gaat wat weefsel weg halen en de rest tot shoarma slaan. (ha, ha, broodje shoarma zal nooit meer hetzelfde zijn). Toen we vroegen of er dan wat extra's in kon vroeg hij: " Wat wil je, 200cc, 300cc of 400cc extra. Nou mijn mond viel open, want mijn vorige ervaring met PC's is dat ze meestal voorzichtig zijn met de cc's. Ja, dan ga je toch denken. Zal ik eindelijk na zoooooveel jaar mijn droomboobies kunnen krijgen. Het reslutaat qua grootte valt toch vaak tegen. Ik dacht altijd hadden ze er maar wat extra's ingedaan. En nu kan het. Even gelezen op dit forum en zo kwam ik er achter dat Dr. Nio goed is in het plaatsen van grotere prothese,.. Nou toen maar voor het max gegaan. Wel uitgebreid gepast bij het tweede consult.

Ik ben voor mijn eerste prothesewissel in de Parkkliniek terecht gekomen door een kennis. Ben toen geholpen door Dr. Tan. Niets ten nadele van hem. Ik heb weinig eigen weefsel en een behoorlijk ontwikkelde borstspier (vroeger veel aan krachttraining gedaan). Dus de eerste wissel achter de borstspier. De tweede wissel (dual plane) heeft hij kosteloos uitgevoerd. En ja ik ben fan van de Parkkliniek. Zulke lieve mensen daar.

Dr. Tan heeft mij na de tweede wissel (double bubble) voor een second opinion doorgestuurd naar Dr. Nio. Daarna zouden ze overleggen wat mijn mijn probleem geval te doen. Daarna heb ik zelf geen contact meer opgenomen. Ik keek er zo tegen op om weer geopeerd te moeten worden. In mijn truitje ziet het er echt wel mooi uit dacht ik. Nou en dan gaat de tijd ineens snel en is het al weer 2014. Mijn man vroeg een paar weken geleden of ik nog eens terug wilde gaan (ja, we hebben er best wat aan gespendeerd en het is geen mooi reslutaat), dus toen een afspraak gemaakt.

Dr. Tan was op vakantie en zo ben ik bij Dr. Nio terecht gekomen. Geen spijt en leef nou toe naar de 31e!

Dr. Nio zei dat we nu doorgaan tot het goed is. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Nonky,

Goed dat je gelijk laat kijken naar de double bubble. Ik heb er veel te lang mee rond gelopen. En ik hoopte dat het vanzelf zou weggaan als alles goed op z'n plaat zou zitten, maar niet dus,.. Better be safe than sorry,..

Maar je bent dan ook pas in augustus geopereerd. Het kan misschien toch nog vanzelf weggaan.

Met beide prothesewissels liep ik om het uur naar de spiegel om te kijken of alles nog goed zat. Man wat kan je daar onzeker over zijn. Hopelijk ben ik na aankomende operatie wat relaxter,..

Dr. Nio kan je zeker helpen! En neemt de tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Nou meid ik hoop dat het deze keer allemaal goed verloopt. Maar over Nio hoor je alleen maar goeie verhalen dus dat komt vast in orde!

Misschien domme vraag, maar moet je hiervoor zelf betalen? of alleen de implantaten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohzo is alles gegaan!!

Dr. Tan staat idd ook goed aangeschreven. Hij heeft vaak wel een iets andere visie dan zijn collega Nio, maar zo heeft iedereen wel zijn eigen visie :)

Ik ga je topictitel eens aanpassen en even kijken of je in de juiste categorie hier staat. Dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken, voor je verslag van de operatie en alle andere dingen :)

Veel plezier met aftellen hier!!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, ha,.. die vraag verwachte ik wel.

Vergeet niet. Mijn laatste prothesewissel was in maart 2011. Laatste consult was in september 2011.

als ik toen had gepushed had ik waarschijnlijk wel een correctie gehad met mijn huidige implantaten.

Eerlijk is eerlijk we zijn nu al weer 3 jaar verder en ik wil nou veel grotere. Ook moet er weefsel worden weggehaald. Tja we worden steeds een jaartje ouder.

Dus uiteraard moet ik wat bijbetalen (bij de Parkliniek moet je zowieso meer betalen voor + 500cc). Dus de implantaten en wat extra.

Dr. Nio heeft een hele grote korting gegeven met de garantie dat als het weer niet goed gaat alles kosteloos wordt gecorrigeerd tot het goed is.

Alles in het redelijke en ik ben blij met de oplossing die ze hebben aangeboden.

Ik kan niet genoeg zeggen tegen iedereen op dit forum, dat als je niet tevreden bent je dit moet overleggen met je PC.

Tja als je ze toch iets groter had gewild,.. Daar is geen garantie voor, maar het cosmetische resultaat daar valt over te praten.

Dikke xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Best Boobie,

Ja Dr. Tan is ook super. Echt een lieve man die tijd neemt en heel kundig is. Tja dat ik een raar lichaam heb,. Hi, hi, hi,.. Nee hij is echt super. Daarom vind ik het moeilijk om iets daarover te zeggen. Hi heeft alles geprobeerd. En is heel eerlijk geweest en heeft een nieuwe operatie gedaan.

Dr. Nio ging afgelopen consult mijn dossier bij de balie halen. Mijn man en ik zaten 20 minuten in zijn spreekkamer te wachten tot hij terug kwam. Ik zeg tegen mijn man,.. ha, die heeft mijn dossier gelezen en is nou met gierende banden naar huis gereden,.. Oh nee niet Moana weer,.. :24:

Maar gelukkig kwam hij terug,..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum Moana,

Ik geef je groot gelijk dat je nu je toch weer onder het mes moet je gelijk een maatje meer neemt ;)

Heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen met je boobs! Super ook hoe positief je er in staat :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.