Guest Vlinder32 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Goedemorgen, Ik zal me eerst voorstellen. Ben Tamara, 32 jaar en heb een man en 2 kinderen. Ik heb vorige week (15 september) een borstlift ondergaan bij dr. Schiettecatte en na een half jaar krijg ik een borstvergroting. Aangezien mijn borsten erg verslapt waren en ik toch wel terug wilde naar een volle D, vond de PC het beter de behandeling over 2 operaties te spreiden. Nu ben ik dus herstellende van een borstlift. Het is me 100% meegevallen. Geen pijn gehad en nu al erg tevreden met het resultaat, ondanks de grootte.. Geweldige PC ook, heel menselijk en vriendelijk. Ben vol lof over de arts, de kliniek (Aesthetic Beauty Clinics in Veldhoven) en ook de locatie van de operatie (Boxtel). Over 3 maanden terug op controle en dan direct de volgende operatie in gang zetten. Passen, inplannen en wachten! Heb er nu al zin in! Groeten Tamara Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daisy''* Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Welkom Tamara, Gelukkig is je eerste operatie meegevallen en ben je al blij met het resultaat. Ik ken een meisje die ook daar haar bv heeft laten doen die is daar ook helemaal tevreden over.. Alleen maar fijn toch Wat spannend allemaal zeg, alleen die 3 maandjes duren te lang he ik krijg in december mijn bv heb daar ook helemaal zin in. Nou in iedergeval nog heel veel sterkte met je herstel en ben benieuwd wanneer je je 2de operatie krijgt Liefs my Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barb wire Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Welkom hier en een goed herstel wens ik jou...binnenkort nog voor een bv lees ik...veel succes...en veel plezier hier op het forum!!X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vlinder32 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Jullie ook allebei veel succes met de komende operatie! Heel spannend en benieuwd naar het resultaat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
charlotteke Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Effe voorstellen ben Charlotte, en onderga binnenkort een borstcorrectie.Graag had ik enige informatie over Dr Kortleve in het Atrium Heerlen. hartelijke dank en groetjesCharlotte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.