Ga naar inhoud

Vlinder32 : 15 september 2014 en februari 2015 : Dr. Schiettecatte : Aesthetic Beauty Clinics


Gast Vlinder32

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ik zal me eerst voorstellen. Ben Tamara, 32 jaar en heb een man en 2 kinderen. Ik heb vorige week (15 september) een borstlift ondergaan bij dr. Schiettecatte en na een half jaar krijg ik een borstvergroting. Aangezien mijn borsten erg verslapt waren en ik toch wel terug wilde naar een volle D, vond de PC het beter de behandeling over 2 operaties te spreiden. Nu ben ik dus herstellende van een borstlift. Het is me 100% meegevallen. Geen pijn gehad en nu al erg tevreden met het resultaat, ondanks de grootte.. Geweldige PC ook, heel menselijk en vriendelijk. Ben vol lof over de arts, de kliniek (Aesthetic Beauty Clinics in Veldhoven) en ook de locatie van de operatie (Boxtel).

Over 3 maanden terug op controle en dan direct de volgende operatie in gang zetten. Passen, inplannen en wachten! Heb er nu al zin in!

Groeten Tamara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Tamara,

Gelukkig is je eerste operatie meegevallen en ben je al blij met het resultaat.

Ik ken een meisje die ook daar haar bv heeft laten doen die is daar ook helemaal tevreden over.. Alleen maar fijn toch

Wat spannend allemaal zeg, alleen die 3 maandjes duren te lang he :P ik krijg in december mijn bv heb daar ook helemaal zin in.

Nou in iedergeval nog heel veel sterkte met je herstel en ben benieuwd wanneer je je 2de operatie krijgt

Liefs my

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.