Ga naar inhoud

Tepel donker na verplaatsen


Vienna1981

Aanbevolen berichten

Ik ben nu 13 dagen na mijn borstlift met prothesen. Daarbij is ook mijn tepel omhoog verplaatst. Nu heb ik aan de linkertepel gevoel maar deze tepel is blauwig en aan de rechtertepel heb ik geen gevoel maar deze tepel is wel mooi roze. Ook reageren ze allebei niet op kou maar dat zal nog wel normaal zijn denk ik? Ik hoorde van tepelnecrose en vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft en naar mijn foto kan kijken... De foto is in spiegelbeeld dus daarop is het de rechtertepel die wat donkerder en blauwig is. Overigens zijn de hechtingen er vandaag uitgehaald en heeft de verpleegster er niks van gezegd...

Alvast bedankt! (wat zou ik toch moeten zonder jullie) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie zo niet echt veel bijzonders, maar zou het zeker in de gaten houden! Mocht je twijfelen even contact opnemen met je chirurg.

Het is voor de rest heel normaal dat je tepels niet op kou reageren, bij mij waren ze op random momenten hard en dan weer zacht, of een was stijf en de ander niet. Dat heeft wel even geduurd voor dat was bij getrokken en is nu weer helemaal normaal.

Kan me voorstellen dat het bij jou nog wat langer duurt omdat je tepels verplaatst zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie ook niet zo veel bijzonders! Het zijn natuurlijk 2 verschillende wonden die apart van elkaar genezen, dus kleine kleurverschillen lijken mij in dit stadium niet raar. Maar natuurlijk goed in de gaten blijven houden. ;)

Ik vind je borsten supermooi geworden, wat een verschil met je voorsituatie, daar kan je trots op zijn! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.