Ga naar inhoud

Aerial : 19 april 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey Aerial,

Dacht ook dat er nog een vervolg kwam, hihi, je verhaal lijkt nog niet af, maar gelukkig ben jij wel 'afgewerkt' hihi :38: !

Geniet verder van je mooie nieuwe aanwinsten, ze voelen vast al helemaal van jezelf!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

haha, dat komt omdat ik op mijn werk zat te postten en weg moest!!

Maar nu vervolg ik mijn verhaaltje….

Ik had nog een paar vragen die ik hem graag persoonlijk wilde stellen.

Ik vind mijn borsten prachtig en kan soms nog echt niet geloven dat ze van mij zijn, een gevoel van trots overspoeld me dan. :123: Een compleet gevoel, een echt gevoel. Ik ben nu nog beter in verhouding lichamelijk maar….

….ik had mn borsten graag wat dichter bij elkaar gehad, dat de rondingen van de onderplooien dichter bij elkaar staan. Dus vroeg ik hem dat of dat (nog) mogelijk was met mijn borsten. Het antwoord wat hij gaf kwam me weer bekend voor (ik had het al voor de operatie geopperd). Bruno moet de vorm van mijn eigen boobs volgen en mijn vorm is nu eenmaal wat wijder uit elkaar. Hij zei dat hij mijn huid wel had kunnen oprekken zodat de prothesen dichter bij elkaar geplaatst konden worden maar dan zouden mijn tepels naar buiten wijzen… en dat oogt niet natuurlijk, alsof je scheel kijkt!

Ook als ik voor een wissel zou gaan met meer cc, dan nog blijven mijn borsten uit elkaar staan.

Ik vind het decolete van Heidi Montag in een triangel bikini bijv. geweldig maar dat zal mij dus nooit lukken ook al heb ik dezelfde cup als haar! Met een bh is dit natuurlijk geen probleem.

Mijn volgende vraag betrof het bobbeltje die ik aan de binnenkant van mijn linkerborst voel en zichtbaar is als ik op mijn rechter zij lig. Staand zonder bh zie je er niks van maar toch, waarom zie ik 1 bobbeltje tussen mijn borsten als ik zonder bh op mijn zij lig? Ik voel de prothese.

Zijn antwoord was dat de huid van mijn linkerborst iets dunner is dan mijn rechter. Hij heeft hele soepele prothesen geplaatst en dat was de juiste keuze bij mijn huid. Als ik minder soepele prothesen had gekregen dan had je bij mij de rand gezien tussen mij borsten.

Volgende vraag betrof mijn borstkast. Je ziet bovenaan ribben en dan borsten!

De ribben zijn heel goed te zien zonder bh en in het volle licht. Ik was benieuwd of ik dat gebied nu juist moest trainen om meer spieren te ontwikkelen of juist niet om geen vet op die plek te verbranden.

Hij zei dat ik daar helemaal geen vet had zitten dus dat trainen kan dan geen kwaad kan. Toch prettig om te weten!

Al met al been ik heel erg tevreden en blij dat ik nu grotere borsten heb. Aan de maat kan ik nog steeds niet wennen, bij het uitspreken van mijn maat in de lingeriewinkel moet ik een beetje blozen! :wub:

Gisteren nog werd ik geholpen bij Livera voor een goede sportbeha, de maat 65 G viel in het gesprek…. alsof ze het over iemand anders hebben, echt GAAF en raar tegelijk hihihihi!!

Met een prothese van 310cc een F-cup krijgen, das toch heel bijzonder!?

Voor mij is het gewoon een flinke C! Ik draag alleen maar dunne bh-tjes (Bruno praat ook altijd over bh-tjes, zo schattig :118:) zonder vullingen. Niemand is iets opgevallen in mijn omgeving en ik heb nog steeds aan niemand verklapt dat ik geopereerd ben.

Al met al ben ik erg gelukkig en blij dat alles goed is verlopen. Over 2 weken eindelijk op vakantie naar het zuiden van Spanje…. op mijn spaarrekening staan alweer een paar centjes nadat ik helemaal blut was door de bv… een heerlijk gevoel!

Ik zal binnenkort een paar fotos maken. Iedereen mag mijn ww: hocuspocus

Bedankt Moon en Eefje voor jullie steun in de eerste onzekere weken :127::127:

THANK YOU XXXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Aerial,

Leuk de rest van je verslagje te lezen en heel interessante uitleg allemaal, veel van die dingen gaan ook op voor mij. Ben echt blij voor je dat je zo tevreden bent met je nieuwe :1boobs: en dat je zo flink bent vooruit gegaan met 310cc! ongelofelijk toch?! Bij mij is het ook nog niemand opgevallen en heb het ook nog steeds aan niemand verteld, ben ik ook niet van plan, ik geniet in stilte en heb stiekem wel eens binnenpretjes als het onderwerp bv ter sprake komt en ze er niet eens aan denken bij mij! :10:

Fijne vakantie binnenkort en zie uit naar nieuwe picjes, ze zijn vast alleen nog maar mooier geworden!!! :33:

En graag gedaan hoor! :68:

Liefs, :53::54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Aerial,

Wat super je verhaal verder te lezen,en hoe je het ook verteld,zit er dan helemaal in en zie alles al voor me ook,leuk!

vind het super te lezen dat je zo dik tevreden bent,en het is zeker apart met dat aantal cc dat je een F cup gehaald hebt,klinkt ook heftig he een F cup :136:

ook goed te lezen dat je duidelijke antwoorden hebt op je vragen,dat stelt je gerust,en soms hebben we een keus,maar soms ook niet(doel op je opening,midden vd borsten)

ben erg benieuwd naar je laatste pic,s ook :1bouncingboobs:

Meid geniet van je nieuwe aanwinsten en mischien toch eens tot spreeks nog(wisseltijd over tig jaar mischien)

graag gedaan,heb je met alle plezier geholpen aan info en geruststellen :119:

greetzz liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Aerial,

Wat zijn je borsten mooi geworden zeg, ze lijken heel natuurlijk! en passen goed in verhouding bij je lichaam.

Fijn dat je al bijna op vakantie gaat en ze kan gaan showen op het strand! Nu alleen nog een leuke bikini!!

liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.