Ga naar inhoud

Aerial : 19 april 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

16 dagen PO

Hello ladies,

Het gaat heel goed met mij, ben al bijna 1 week van de medicijnen af. Ik ben precies na 14 dagen weer gaan werken van 8 tot 5.

Ik heb net mn foto album weer aangepast. Elke dinsdag een maakt mn vriend er een paar!

M'n borsten voelen goed aan, links voelt normaal, daar kan ik gewoon in knijpen, rechts voel ik soms nog steekjes (eind van de dag) en aan de zijkant voelt het nog wat beurs. Ook is het gevoel daar op sommige plekjes weg en soms is het weer terug, daar maak ik mij geen zorgen over want dat lees ik wel vaker. In mijn tepels is het gevoel nooit weg geweest. Ze worden niet meer hard merk ik, er staat gewoon nog te veel spanning op haha! Ik kan al op mn zij liggen maar durf nog niet zo goed, ik voel dan toch de littekens trekken. De hechtingen heb ik er op de 12e dag zelf uitgetrokken en ik voelde er helemaal niks van, heel grappig!

De lijm is nog steeds niet helemaal weg van de pleisters zodat het er nog wat rood uitziet in mn plooitjes. Het litteken zit precies op de goede plek dus in de borstplooi, het voelt een beetje bobbelig aan. Ik heb vanmiddag (beetje laat) litteken creme gekocht en dat ga ik nu 2x per dag inmasseren. Ook heb ik bio-oil gekocht om de huid soepel te houden want er staat nog steeds wel spanning op, vooral tussen mn borsten en decolete.

Al met al is het me allemaal meegevallen, soms overvalt me het gevoel nog wel van "ik kan niet meer terug" (naar de oude situatie). Ik heb het allemaal nogal snel besloten en daarom overvalt het me soms nog een beetje. Het is me gelukkig niet aan te zien dat ik een bv heb gehad, de maat is heel natuurlijk. Ik denk dat het een finke D is, mijn omvang is nu 93 (vorige week nog 95). Op dinsdag 11 mei ben ik precies 3 weken PO, ben benieuwd of alle zwelling dan weg is, ik lees nl. dat de meeste zwelling na 3 weken weg is, ben benieuwd...

Mijn linker borst is wel groter dan mijn rechter, als ik ze allebei vast pak dan is links voller dan rechts, zo is het altijd geweest, dit komt ook door mijn bollere linker borstkas, op de foto is het bijna niet te zien. Ik vind wel dat er nog veel spanning op staat en dan met name tussen mn borsten, soms lijkt de huid van mijn rechter borst te trekken (plooien), ook heb ik sinds een paar dagen weer ribben, die was ik 2 weken kwijt!

Zo dat was nogal een secure beschrijving van het prille nieuwe leven van mijn boobs maar dat is wat jullie allemaal graag lezen toch :1bouncingboobs: !!??

En, wat vinden jullie van de week 2 PO foto's?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Dankjulliewel! Ik zit mn borsten nu ook de hele tijd te bekijken (digitaal), voor, na, voor, na, voor, na haha, wel verschil idd, en best wel mooi he hihi, ben bij dat ik zo'n mooie ronding heb tussen mn bosten, zeg maar op half 7, dat had ik nooit, dat was altijd een beetje een onbestemd gebied maar nu loopt het mooi rond zoals het hoort :blush:

Als ik op mn zij in bed lig dan heb ik een diepe SPLEET, wauw wat gaaf!! Ik vind het steeds leuker en mooier!!

:148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Aerial,

Nou ze worden steeds mooier inderdaad!!! :123: Staat heel natuurlijk bij je, je zou inderdaad niet zeggen dat je een bv hebt gehad, lijkt alsof je ze altijd al zo had!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Net ook even gespiekt en ja inderdaad, i agree: ze zijn ondertussen al echt heel erg mooi geworden! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Aerial

Heb net je foto's bekeken en ik vind dat je hele mooie borsten heb gekregen! :D

Die Bruno verstaat zijn werk wel! en ik lees bij vele die door hem zijn geholpen

ook helemaal tevreden zijn,goede pc.

Misschien ook voor mij eens later als ik toch besluit,ook als me man het er niet mee eens!hihi,

om door hem geholpen te worden voor een maatje meer,ik hou nl. best wel van grote borsten.

En jij doet helemaal niks die eerste 2 weken,nou dat hou ik niet vol hier,neem wel af en toe op de bank pauze

maar ik loop al heel wat rond en gisteren ook zelf met me man na de Livera geweest,leuke setjes hebben ze daar.

Ik denk dat ik nu toch wel wat meer kan hoor ,kleine karweitjes in huis.(heb al vele dvd serie's zitten kjiken

en heb er nu wel genoeg van,ben geen stilzitter!)

Maar uhh dat is wel verradelijk, maar als ik voel nu niet dan neem ik wel weer gas terug.

Grtjs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Aerial,

Je nieuwe foto's 4 weken po gezien, zijn heel mooi hoor! Zien er heel natuurlijk uit, ben je ze al wat gewent geraakt ondertussen, je wilt ze vast niet meer kwijt hé?! Nou, geniet er maar van hoor!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 weken PO

Hello ladies,

Ik heb weer 4 nieuwe foto's geplaatst van de afgelopen 2 weken. Mijn rechter prothese zit nog te hoog, ik voel dat ook goed, alsof er een ei in zit aan de bovenkant, het voelt gelukkig wel zacht aan. Links loopt ongeveer 3 weken voor qua herstel, na 1 week voelde deze borst al alsof ie er altijd had gezeten.

Rechts heeft meer tijd nodig om in vorm te komen. Als ik er van bovenaf op kijk dan is mijn linker borst ronder en platter, rechts boller en hoger. Mijn tepels staan ook constant op scherp, deze zijn nog erg gevoelig. Links is happier als rechts!

Ik voel geen steekjes meer en op mn zij slapen gaat goed.

Ciao!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Aerial! Je foto's zijn zeker mooi zeg! T ziet er echt goed uit joh :35: Jij bent bikini proof!

Bij mij is links ook veel eerder genezen en gedaald dan rechts. Maar we geven ze nog wat tijd!

Lekker hè dat zij slapen? Heb het ook zooo gemist! Nou geniet lekker van je mooie borsten en van het zonnetje :)

Liefs Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Week 5,5 PO

Je bent nooit te oud om te leren....

Regel 1: meet nooit je eigen bh-maat op!

Regel 2: Bikini's koop je niet eind mei maar in de winter!!

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Ladies, ik dacht altijd dat ik cupmaat 80A/B had maar de dame bij Livera zei gelijk 70!! Neeh zei ik nog heel serieus, "ik heb een brede rug" maar het meetlintje loog niet, mijn omvang is dus precies 75cm - nooit geweten en nooit een bh in die maat gedragen!!

Als ik zelf mijn omvang meet dan is het precies 80 maar als iemand anders het bij je doet dan scheelt dat zo'n 5cm! Ook 'moet' je dus een maatje kleiner kopen omdat de bh's door het dragen weider worden. Poeh, wat een hoop info dacht ik nog en toen kwam de "hamer", u heeft cup E :154:

Haha, nee dus, ik heb cup fucking F!! 70F! :126:

Ik ben er nog niet van bekomen en vind het het erg leuk hihihi!!

Het ziet eruit als C maar is dus een F!!

Ben nu druk bezig om een bikini te kopen... iemand nog tips?

Verder gaat het heel goed, rechts heb ik weer iets last gekregen maar ik had dan ook de buxus gesnoeid, gras gemaaid etc.

Ik slaap heerlijk, zowel op buik en zij!

Mijn littekentjes zijn soepel en glad, de spanning is van mn tepels af.

Ik heb een paar weken een sport-bh maat 80C gedragen, waarschijnljk had ik daar nog het meeste last van :16:

Groetjes Aerial

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hahaha gefeliciteerd met het goede nieuws!

Jemig een F... dat klinkt echt HUUUUGE! :D K ga zo nog maar eens jouw foto's bekijken want ik ben errug nieuwsgierig geworden!

K heb toevallig gisteren ongeveer hetzelfde meegemaakt. K heb ook geen 75C, wat ik zelf eigenlijk dacht, maar een 70E. Nu is dat een stuk meer bescheiden dan een F, maar toch ;)

Blijkt maar weer dat zelf meten gewoon nutteloos is!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

goh aeriel, die regel 2 moet je me nog s uitleggen :rolleyes:

ik heb nl. eindelijk mijn bikini gevonden... en het is eind mei! ik heb voor die tijd aardig mijn best gedaan, maar ben nogal kritisch blijkbaar, en er valt 100% af (op die ene na dan), bikini's met een cup passen mij nu wel duidelijk beter dan gewoon een normale maat 42

die bh maten zijn idd erg lastig, ik meet bij mezelf 85B, maar C en D passen ook regelmatig, misschien moet ik ook maar s mijn maat door een verkoopster laten opnemen, en dan zal het nog verschillen tussen de ene en de andere bh

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Gefeliciteerd :)

Ik heb ook 70F :). Maar die zat toch nog iets krap en bij een speciale winkel in Breda heb ik nu een 70FF en een 70G.. Klinkt GIGANTISCH! Maar ik vind het er zelf écht niet zo groot uitzien!

Leuk he beha's shoppen!!

Ik koop alleen nu dus echt niet via het Internet, want ik weet nu niet bij welk merk ik welke maat heb :mellow: Heel vervelend, maar ik moet dus toch shoppen.. Net toevallig ook nog 2 Marlies Dekkers beha's gekocht, ook 70F :). Zitten erg mooi :)

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaahaa, Aerial, wie had dat nu gedacht, een F-cup en je wou maar naar een C?! Maar dat maakt je er niet minder blij om vermoed ik! Misschien moet ik me ook maar eens laten opmeten, :152: !

Nou geniet ervan, het resultaat mag er alleszins wezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch nog maar ff je foto's gespiekt, ik denk zelfs dat G jou ook nog niet had misstaan! op het oog is t idd niet te zien dat het cup F is, meten is weten.

heerlijk he meid, eindelijk een fatsoenlijke bos hout voor de deur! als je eenmaal door die eerste weken heenbent vliegt de tijd ook weer ineens, zo ben je zes weken en zo ben je ook al weer 3 maanden verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi, bedankt voor jullie reacties!

Ik ben er zeker blij mee, als ik mn nieuwe bh-maat wil uitspreken dan stotter ik er soms nog mee, was het nou E of F !!?? haha, heel raar!

Ik heb mn boobs bij de Livera op laten meten en draag nu een bh van Freya, een hele dunne gladde zwarte met beugel om ze niet te prominent aanwezig te laten zijn. Het is niemand nog opgevallen dat ik een boobjob heb gedaan :152: behalve dan dat ik constant redelijk stijve tepels heb, die zullen sommigen wel gezien hebben maar het zou ook wel een beetje raar zijn als iemand daar iets over zou opmerken. Mijn zus heeft er ook nog geen erg in maar ik vind ze dan ook erg meevallen qua maat.

Ik zoek dus een bikini van Freya (zelfde als mijn bh) maar "grote maten bikini's" zijn er medio mei niet meer te verkrijgen zei de verkoopster van Livera, het wordt al helemaal moeilijk als je daarbij een broekje wilt met maat 36! Ze had er nog wel een paar maar dat waren van die superdegelijke met print en grote broek, daar ga ik niet voor! Tips welkom!

ps, de taupe bh die ik op de foto draag is een 75D!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Lezers, waarschijnlijk is dit mijn laatste bericht omdat ik 'klaar' ben!

Ik ben gisteren naar Bruno de Meyere op Schiphol geweest voor mijn eerste en laatste check-up!

Wat een leuke man is dat toch! Hij doet me ergens denken aan James Harriot, die dierenarts uit de gelijknamige serie. Petje op, laarzen aan en hij kan er zo mee door hihi!

Hij vroeg gelijk of ik tevreden was en ja hoor ik ben dik tevreden, kon ik hem geruststellen.

Hij heeft even gevoeld (altijd met de vingertopjes) en vond ze mooi en soepel. Ik vind het nog steeds een beetje jammer dat mijn borsten niet wat dichter bij elkaar zitten... ga zo verder!...

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.