Ga naar inhoud

Aerial : 19 april 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Dag 6 PO

Hallo ladies,

Ga lekker je gang hoor, geen probleem! :35:

Goed om te weten dat je pas na 1 week de littekentjes moet gaan behandelen, wist ik ook niet!

Ik mag zelf de littekens eruit halen, ik geloof op dag 9, komt iemand dat bekend voor?

Arnica zalf is voor blauwe plekken, ik wilde dat ook kopen maar dacht dat het wel erg pijnlijk zou zijn om dat erop te smeren en ach, wie ziet het nou? Ik heb trouwens geen 1 blauwe plek gekregen dus dan was ik ook nog duur uit geweest...

Het gaat goed gelukkig. Links voel ik niks anders dan een strakke ronde borst en rechts idem dito. Alleen wil die rechter nog af en toe protesteren dmv steekjes. Ik kan ook bijna alle weer behalve natuurlijk boven mn macht. Maar ik doe het heel rustig aan. Heb me vanochtend ziek gemeld, ik wil nog 1 week herstellen en niet te hard van stapel lopen. Ik kan mezelf aankleden, zei het rustig enzo. Gisteren op de verjaardag van mn overbuurman geweest... ging goed alleen het lopen gaat langzaam en ik ben een beetje verstijft in mn nekspieren, ik zie er een beetje stram uit haha!

Ik denk dat ik het ergste achter de rug heb, ik hoop dat het vanaf nu elke dag iets beter gaat.

Groetjes Aerial

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast jennifer_whatever

Hey Aerial!

Mag jij zelf de hechtingen eruit halen?

Ik ben me sinds 2 dagen geleden ook weer normaal gaan kleden. Moet zeggen dat het wel moeilijk was om kleren te vinden in mn kast die de band verstopten! :) En ik dacht heel slim te zijn door een iets te grote spijkerbroek aan te trekken, lekker makkelijk met aan trekken, alleen zakte die de hele tijd af (zelfs met riem) dus moest ik hijsen en dat is ook niet echt prettig!

T is wel erg leuk om ECHTE vrouwelijke vormen te zien in een blouse, wetende dat het geen sokken of andere vullingen zijn :D

Hoe gaat het met jou? Slik je nog je pijnstillers?

Liefs jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ook een creme voor blauwe plekken en kneuzingen toch??

Zou dat helpen?

Want ik zie bij sommige op foto's dat ze echt bont en blauw zijn.

Sorry voor het vervuilen van je topic Aerial lol

Hee sunnygurl!

Voor de zwellingen en blauwe plekken, moest ik een week van te voren beginnen met 3x per dag 10 druppels arnica met water. Of het werkt weet ik niet, dat zal ik na donderdag pas weten. Maar ik denk het wel anders schrijven ze dat niet voor.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vera, oh dus dat moet je dan nog van te voren doen ook!

Haha, nou ben benieuwd, ik zal we heel wat blauwe plekken hebben, aangezien het onder de spier word.

En die hechtingen, mocht moon idd ook zelf doen, scheelt je weer een lange rit :D

Lijkt me wel een eng werkje om zelf te doen, maar ach..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat lijkt me ook! Maar volgens mij krijg ik oplosbare hechtingen, dan heb ik daar geen last van. Misschien kan je ook even die arnica druppels proberen? Hebben ze gewoon bij de drogist, heeft geen bijwerkingen en is nergens slecht voor en het mag in combinatie met alles. Het kan in ieder geval geen kwaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arnica zalf is voor blauwe plekken, ik wilde dat ook kopen maar dacht dat het wel erg pijnlijk zou zijn om dat erop te smeren en ach, wie ziet het nou? Ik heb trouwens geen 1 blauwe plek gekregen dus dan was ik ook nog duur uit geweest...

En zijn die zo duur dan??die druppels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm daar heeft ie ook niks over gezegd, ook niet over het roken ofzo,

eigenlijk niks ...

maar ben wel bezig met vitaminepillen, zo gezond eet ik ook niet, dus moet er wel een beetje aan denken.

Ik ben ook nog nooit geopereerd ofzo, dus heb ook geen flauw idee wat je allemaal moet hebben enz.

Maar ik ga eens kijken morgen voor die arnicadruppels en littekencreme :D

Beter voorkomen dan genezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 7 PO

Hello ladies, bedankt voor jullie berichtjes, en Moontje ik ben blij dat het weer goed met je gaat, toen ik las dat je linker borst anders herstelde toen kreeg ik het even benauwd... :18: shit dacht ik, na 3 weken kun je dus ook nog complicaties krijgen. Heb toen 2 dgn niet meer ingelogd (dat is erg lang voor mij hahaha) want ik wist het even niet meer! Gelukkig zijn de vooruitzichten goed voor je, geduld hebben meid!

Ik zag dat ik het in mn laatste post had over mijn littekens dat ik die zelf verwijderen mocht :45: ik bedoelde natuurlijk de hechtingen... na 14dgn mag ik ze eruit halen. Ik heb dat wel vaker gelezen op het forum, het moet niet veel voorstellen, lijkt me ook wel lekker om ze eruit te jassen!

Het gaat gelukkig goed, wel is mijn rechter borst nog ongehoorzaam en steekt me af en toe. Ook voelt deze beurs aan de zijkant bij mn oksel en onder mn rechter oksel voelt het ook gevoelig. Bij het overeind komen uit zit- of ligstand voel ik mn borsten ook, vooral de bh-band op mijn hechtingen en gewoon het gewicht van mn borsten. Zonder bh (bij het insmeren) voel ik ze ook echt hangen dus ik doe 'm altijd gauw weer dicht voor de steun, erg handig zo'n rits aan de voorkant! Jennifer, ik draag geen band, alleen een sportbh!

Ik slik Naproxen Mylan 500 gram, 1 om 14.00 uur en 1 om 22.00 uur. Vanaf vandaag wil ik er nog maar 1 nemen om 16.00 uur, ik denk dat ik de nacht gewoon doorslaap omdat ik nog geen 1 keer ben wakker geworden!

Thuis loop ik gewoon in mn pyjama met pocho haha, zit het lekkerst. Anders idd een wat wijdere jeans en bloesje.

Heb net mn omvang gemeten: van 87 naar 95cm, niet veel zou je zo denken. Ook als ik een bloesje aan heb zie ik eruit als een "slanke den" met cup b zeg maar, maar als ik mn bloesje open doe dan zie ik toch wel enorme gevulde borsten :32: en toch hoop ik en vertrouw ik erop dat het nog wat gaat slinken. Vanochtend even op mn zij gelegen, wauw ik heb nu echt een decolete, niet 2 zakjes die troosteloos hangen!!

Ik zat net nog even te kijken naar mijn Allergan kaartjes, weet iemand waar ik kan checken welke prothesen ik heb, low of high profile? Ik weet alleen dat ze 310 gram zijn, zowel links als rechts....

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Aerial,

hahaha ja dat draadjes verwijderne stelt niks voor nee,heb het ook zelf gedaan,dus dat komt vast goed.

en je soort prothese kan je aan de letters op je kaartje zien,ik vermoed dat er TRF staat?gezien je verhaal over je borsten en de natuurlijke look waar je voor ging.

dus kijk er maar is op,op het kaartje of die erop staan :38:

en erg fijn dat je stik gelukkig bent momenteel,met je gevulde boezem :43:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow Aerial, wat zien ze er al mooi uit na een weekje zeg! :123: Bruno heeft er weer iets moois van gemaakt! :136: Je zult er vast heel blij mee zijn! Geniet ervan meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb effe gekeken ivm TRM, vond dit:

TRM

Textured

Responsive gel

Moderate Projection

14 sizes, diameters from 9.5cm – 16cm

Dus je hebt Moderate Projection (gemiddelde projectie), Pat71 heeft al eens een heel complete tabel geplaatst over de McGhan implantaten, daar vind je vast de volledige info over je prothesen. Bovenstaande info vond ik daar op blz. 13. Heb nog effe gecheckt en op blz. 14 staat alles over je prothesen, TRM 310 g, heeft een diameter van 12 cm en een projectie van 4 cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, hartstikke bedankt Eefje. Ik was idd heel benieuwd naar de breedte van de prothesen ivm mijn omvang (81cm). Ik wilde nl niet 2 "gescheiden" borsten maar de boel een beetje bij elkaar houden zeg maar en ook wilde ik idd niet 2 vooruitstekende knoeperds die de aandacht te veel zouden opeisen! Een projectie van 4cm lijkt mij dan ook een mooi maatje!

Jee, wat zijn er toch veel soorten en smaken :46: , gelukkig maar!

Dankjewel voor jullie lieve reacties!

Ik heb gisteren maar 1 pijnstiller gehad om 16.00 uur en heb vannacht weer goed geslapen. Ik stond vanochtend voor het eerst op zonder dat ik het gevoel had even te moeten blijven zitten om mn bosten te laten wennen aan de zwaartekracht! Ik denk dat ik vandaag helemaal niks inneem, eens zien hoe dat gaat... wel heb ik last van een dikke buik en rommelende darmen, kan goed zijn dat dat van de medicijnen komt.

Ga vanmiddag mijn kledingkast uitruimen en alle winterspullen opruimen, ben benieuwd of ik last ga krijgen. Ook ben ik bezig om een hele grote bloempot te beschilderen.

Ik loop inmiddels weer normaal, zei het wat langzamer. Ik draag de hele week al mn Uggs en die dempen goed. Mijn spierpijn is ook nagenoeg weg uit mijn schouders, ik kan ze wat ontspannender laten "hangen", in het begin was ik helemaal verkrampt. Ik kan ook ongestoord de hik krijgen of hard niesen, daar voel ik helemaal niks van! Ik laat gewoon de hond uit en vanavond gaan we ergens op visite. Ik realiseer me nu dat ik weer "normale dingen" doe haha, ja ik denk echt dat het ergste achter me ligt... joepie!! Wel houd ik mn middagdutjes erin want die bevallen goed hahaha!

Misschien ga ik morgen werken, ligt eraan hoe het vandaag gaat anders ga ik zaterdag een paar uur werken om even orde op zaken te stellen want heb geen zin dat er dan maandag zo'n bult ligt en dan ook nog met iedereen bijpraten enz. Op zaterdag kan ik lekker langzaam en ongestoord mn gang gaan.

Heb wel zin om weer mn normale draad op te pakken. Ik rij zelf geen auto, mijn vriend en ik werken vlak bij elkaar dus we kunnen lekker carpoolen de komende weken. Verkeersdrempels enz doen niet zeer maar wel bochten naar links! Dan voel ik mijn rechterborst! hahaha, er is altijd wel wat te klagen! :wacko:

XXX :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe meer projectie de prothese heeft hoe meer je borst naar voor komt, weet niet hoe het anders uit te drukken. Kijk anders eens in de tabellen in die link van McGhan die ik er gisteren heb bijgezet, daar zie je duidelijk dat ze verschillende projecties hebben met een tekeningetje bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhh zooooooooooooo

Wel jammer dat hoe meer projectie, hoe groter en breeder de prothese dan word..

dan kunnen smalle mensen dus nooit veel projectie hebben, of snap ik het verkeerd??

De projectie heeft niets met de breedte van de prothese te zien hoor, de McGhan 510 die ik heb heeft zelfs extra full projectie (heb zelf 4,9 cm projectie), dus die anatomische die je door Bruno geadviseerd kreeg vóór de spier van 220cc heeft zelfs een projectie van 5,1 cm, dus daar zou je toch wel mooi mee vooruit komen hoor, zoals ik ook van A/AA naar C. (vind je op blz. 11). Maar goed je hebt nu gekozen om achter de spier te laten doen, zal ook mooi resultaat geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TRM ja die hebben we ook nog,heeft net wat eefje zegt al,met projectie te maken,hoe meer projectie,hoe meer ze naar voren komen idd,klopt als een bus,hoe meer naar voren,is vaak ook meer nepachtige look zeg maar,om het ff kort door de bocht te zeggen.

als je voor de natuurlijke look gaat zal vaker de TRM of de TRF worden gekozen,ik zelf heb de TRX hoogste zeg maar,maar die is gekozen omdat ik van een soortje probleempje heb dat ze amper naar buiten komen bij mij,heb nu wel de TRX,maar zo oogt het niet,terwijl bij de meeste het echt goed af te zien is,

maar de TRM is ene prima keus hoor,je ging voor de natural look,prima keus dan,en ze zijn trouwens prachtig je borsten,

wat zul je terecht trots zijn.

bij de dual plane had ik de 410 anatomisch en dan had ik de MF M moderate(breedte) en de F is van full,projectie naar voor dus,hoop dat je het nog iets kan volgen hahahahah

liefssss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe meer naar voren,is vaak ook meer nepachtige look zeg maar,om het ff kort door de bocht te zeggen.

Is dat zo dan? Dacht dat bij een smal iemand sneller voor meer projectie word gekozen? Heb zelf Extra Full Projectie, zien er toch vrij natuurlijk uit vind ik. :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

over het algemeen gezien,is me ingefluistert door artsen,is het dat veel projectie het meest word gekozen bij de borsten,DE borsten,volge je me?

de borsten die mogen opvallen,voor de natuurlijke look word vaak een iets lagere gekozen,maar dat ligt per uitzondering ook aan je eigen bouw enz

p.s en jij hebt ook een laag aantal cc,en dan zal het allemaal wel meevallen die NEPlook hahahaha en de soort prothesen speelt ook nog is mee natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.