Ga naar inhoud

Aerial : 19 april 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Heeeey

Wow, gelukkig dat je goed alleen kan zijn zeg, en dat je lekker niks om handen hebt!

Haha, als ik jouw verhaal lees probeer ik mezelf in die situatie te gooien, zodat ik een beetje weet waar ik op voorbereid moet zijn :D

Pff, ik hoop dat het bij mij net zo goed verloopt als bij jou, dan ben ik er wel gerust op ;)

En met die foto's, dat heb ik ook een beetje, ben ook nogal huiverig, wil ook dat niemand het weet, alhoewel het wel goed zichtbaar zal zijn als ik het heb laten doen haha, maar oke..

K heb best wel wat tattoos en iedereen die me kent zal gelijk zien dat ik dat ben. Dus ik moet ook een beetje proberen onherkenbare foto's te maken hahaha

En wat een lieve man heb jij zeg!! Hihi al die glaasjes water, zoo lief ;)

Meid ik wens je een heel goed herstel en rust maar lekker uit!

Laat je lekker verwennen nu het ff kan hihi

Na het verslag ben ik ook heel nieuwsgierig naar je foto's.

Morgen mag ik op consult bij meneertje Bruno!!!

En als hij vraagt waarom ik bij hem ben gekomen ga ik iedereen noemen van het forum hahahahahaha

Succes verder meis!!!

Veel geluk met je nieuwe boobies!!

Liefs Sunny :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

jaaaaaaaaaa vooral onze namen noemen heey Sun

ennuh nog wat,jij stuurde me ook een bericht om tien voor half 3,toen lag ik al hoor,hahahahaha nachtspookje ook hahahahahaha LOL

Aerial,van harte proficiat meid!!! :43::43::43:

met je niuewe aanwinsten,en van de foto,s begrijp ik wel,maar blijf wel nieuwschierig hoor,solly :44:

rust lekker uit en geniet van het idee,dat je het nu gehad hebt,herstellen en let the sun shine

liefsss moon :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Aerial,

Gefeliciteerd met je boobs!

Kun je inmiddels al meer van het resultaat bij jezelf zien, of zit het nog té ingepakt?

leuk om je verslag te lezen, balen dat je even wat langer moest wachten ivm het hongerige gevoel.Is idd heel raar om dan in narcose te gaan.ik wist ook niet dat ik al "plat"werd gespoten en dacht ook dat ik flauwviel(van de honger en stress)

Lief dat je vriend overal drinken neer had gezet. gelukkig weet je jezelf een beetje te redden.

310CC das een mooi aantal CC zeg. ben ook heel benieuwd naar je pics,maar snap ook wel dat je ze niet aan iedereen wilt laten zien. Het is ook heel persoonlijk allemaal.

Wat vinden jij en je vriend er tot nu toe van?(voor zover je het hebt kunnen bekijken)

liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Halllooo :1bouncingboobs:

Gefeliciteerd :1boobs: !!

Fijn dat het allemaal zo goed is verlopen! Ik hoop dat je weinig pijn hebt. We hebben praktisch dezelfde operatie gehad. Ik heb ook 310 cc voor de spier gekregen. Zit nu op dag 4 PO en voel me echt kiplekker!! Het ziet er allemaal al hartstikke mooi uit. Boven alle verwachtingen!

Neem lekker je rust. Ik heb de eerste dagen bijna de hele dag geslapen en 's nachts ook gewoon lekker! Dus je hoeft je niet druk te maken om slapeloosheid denk ik zomaar.. En bij mij hielp paracetamol met CODEINE errrug goed! Ik neem nu helemaal geen pijnstilling meer, gaat ook prima. Maar die codeine hield me lekker slapen.. Dus vannacht iets minder goed geslapen.

Alles is voor het goede doel!! Geniet van al je dvd's enzo :). Ik ben nu hetzelfde aan het doen :). Het verveelt nog steeds niet :P

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies,

Heb mn po foto's geplaatst. Zag net op RTL4 een item over borstvergrotingen, wat er allemaal fout kan gaan etc. bleh daar werd ik even depri van :o . Mn borsten zijn erg gespannen, ik loop ook als een oud omaatje, langzaam en gebogen. Ik probeer veel te liggen. Gelukkig houdt mijn rug zich nu goed. Ik verveel me te pletter en voel me lusteloos... het is pas 2 dagen na de operatie. Ik hoop dat de pijn weg is na dag 4 net als Blonde Dollie.... Mn borsen zijn wel "zacht" en ze schrijnen als ik me inspan. Als ik helemaal niks doe dan voel ik alleen de bh knellen. Mijn hondje wil steeds op schoot en ik wil haar graag knuffelen maar dat kan niet snif... :24:

Liefs Aerial

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ladies, bedankt voor al jullie reacties. Ik moet er nog een beetje aan wennen dat ik zelf een topic heb... ik vind het leuker om bij anderen te reageren zoals voorheen zeg maar.

Het gaat redelijk goed. Ik ben maandag aan het eind van de dag geopereerd en het is nu donderdagavond, dus 3 dagen later.... pfff, ik dacht dat het allemaal wel mee zou vallen.... maar ik kan weinig en ben bang dat het er niet beter op wordt... er is nu geen weg meer terug he...

Ik heb mn boobs 1 x in de spiegel bekeken en het daar maar bij gelaten, wat een bollen! Ik hoop dus ook dat het gauw slinkt en zakt naar een wat meer natuurlijker vorm. Ik weet dat dat gaat gebeuren en kan daar ook wel geduld voor opbrengen maar in de tussentijd zit ik maar thuis in mn eentje... bleh. Ik mis het sporten, fietsen, werken, hond uitlaten etc. etc. Ik zie er niet uit en moet ongesteld worden.

Gelukkig slaap ik goed en doen mn boobs alleen pijn als ik moet opstaan uit bed of van de stoel (zwaartekracht).

Mijn rechterborst doet bovenaan zeer, ter hoogte van mn oksel, daar voel ik ook een bobbeltje... als ik daar voel met mn vingers dan doet het gelijk zeer en begint het te steken, kent iemand dat? Misschien zit de prothese wel niet goed aan die kant.

Mijn lief doet alles voor me en vertroeteld me wat heerlijk is. Misschien dit weekend een bioscoopje pakken om er even uit te zijn en in het donker de hond uitlaten om wat frisse lucht te happen.

Sorry dat ik zeur maar this is my reality at the moment!

Dikke kus, Aerial

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zeurt helemaal niet, daar is een forum toch voor? om je hart te luchten en je gal te spuwen :P iedereen die het niet lezen wil klikt wel weg hoor ;)

Over je verder klachten enz over bobbeltjes en spierpijn kan ik je helaas niet helpen, maar stil liggen met dit weer is toch geen overbodige luxe :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent echt een Sunny Girl! De eerste dag ging het zo goed, eitje dacht ik nog overmoedig, hopende natuurlijk dat de pijn gering zou blijven. Ach ja, ik ben ook nog maar 3 dgn PO natuurlijk. Mijn lief kwam net binnen en had en bosje veldbloemen voor me geplukt, zo lief. Zonet hebben we oude videofilms gekeken die we zelf geschoten hebben tijdens vakanties, wel leuk, nu echt de tijd voor saampjes!

Ben je er al uit hoeveel cc en door wie. Is trouwens beetje gek om over cc (centi liter) te praten want de prothesen zijn niet eens gevuld met een vloeibaar middel. Om mijn McGhan-bewijsje van de prothesen staat dan ook gram -310 gram! Da's eigenlijk veel realistischer toch!?

Dus ik ben maandag 620 gram aangekomen hahaha!

ps. heb je Bruno nog verteld dat we allemaal op het forum zitten :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Aerial,

Ziet er heel goed uit hoor je eerste po foto's! :35: Dat gaat helemaal goed komen! Doe nog een beetje rustig aan, je bent pas 3 dagen po, hoop dat je qua pijn nu het ergste wel achter de rug hebt! Kan nu alleen nog maar beter worden, dus houd moed!

Laat je maar heerlijk verwennen door je liefje! En ja, 't is niet gemakkelijk niets mogen doen en niet mogen sporten, maar 't is voor een goed doel! Geduld, geduld, geduld, je hebt het hier al meer gelezen, en voor je 't weet zijn die weekjes ook alweer voorbij gevlogen!

En Bruno weet heus wel dat we hier allemaal op 't forum zitten, heb het er al meerdere keren met hem over gehad, hij is er wel blij mee :D, met al die goede publiciteit! Ben gisteren geweest voor m'n laatste nacontrole, hij was ook blij dat m'n man ook op het forum had geschreven over z'n jukbeenverhoging die Bruno heeft gedaan! Jaja, straks gaan we ons procentje moeten gaan vragen, hahaha.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha eefje, idd! We moeten eigenlijk ook een deel van de winst gaan vragen, dit is natuurlijk mond op mond reclame :P

En ik heb het zeker over jullie gehad :D

Hij wist meteen over welk forum ik begon hahaha

Maar het word nog even gokken naar de cc/gr, maar het word wel bij Bruno, zo rond de 300cc/gr, rond, achter de spier.

Hoop dat je genoten hebt van die filmpjes! Vind ik ook heerlijk om dingen van vroeger te kijken, kan ik uren doen! en dan als het moet de volgende dag weer hahaha

Mag ik trouwens jouw foto's eens zien?

Ik heb bij bruno eigenlijk geen foto's gezien, alleen 1 foto van iemand van wat overeen kwam met mijn situatie, maar die had een franse naam, stond onder de foto haha, ben je ook lekker mee he!

Nou, hoop dat je snel pijnvrij wordt :D En nog lekker lang verwend wordt hahaha

Liefssssssssssss Sunny ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 4 PO

Dankjewel ladies, mijn wachtwoord is onveranderd.... ik maak maar 1x per week een foto, ben er nog niet zo happy mee... Mijn borsten zijn nu extra gespannen omdat ik net ongesteld ben geworden, ik hoop dat het morgen beter gaat. Ik heb er helemaal niet bij stil gestaan dat ik ongesteld moest worden anders had ik me misschien wel een weekje later laten opereren maarja ik wilde zo snel mogelijk he....

De dagen kruipen voorbij, ik loop rond in mn fleece poncho met daaronder een bloesje... ik zie eruit als een slons! Ik droom over mn mooie zomerjurkjes met hoge hakken. Gisteren na het douchen wisselde ik mn shirtje voor een bloesje, was blij dat de knoopjes nog gewoon dicht konden! Het viel echt niet op dat ik een bv heb gedaan, zelfde cup als die ik had met vullingen, alleen wat puntiger, wat dat betreft ben ik helemaal gerust gesteld. Ik hoop nu maar dat mijn ongesteldheid doorzet en ik van die ballonnen af ben... geduld is een schone zaak...

Ik slaap gelukkig als een roos, zonder onderbrekingen wat heerlijk is.

Ben door mijn celebrex pillen heen... eens kijken of ik meer last krijg. Ik heb al een nieuw recept van mn huisarts als ik last zou krijgen, leek me toch prettig om bij de hand te hebben zo voor het weekend.

Mijn rechterborst doet nog steeds het zeerst, hij is ook het meest gespannen, ik voel wel wat bobbeltjes maar moet ook niet vergeten dat mijn klieren nu ook nog opgezet zijn. It's a bit crowded zeg maar.

Ze voelen beiden ook erg warm aan. Mn pleisters zitten er nog strak voor en zijn nog spierwit, dus geen vervanging nodig denk ik dan maar. Ik smeer dagelijks met Huile Santal van Clarins, dat had ik nog staan en beviel niet op mn gezichtshuid dus smeer ik mn borsten er maar mee in. Ik slik ook visolie tabletten en extra vitaminen.

Allemaal voor het goede doel :lol:

Haha, die Bruno, leuke man en idd hij heeft hier zeker een aantal fans :43:

Goed van je Sunny Gurl dat je eruit bent qua pc, dat geeft wat meer rust :35: Ben benieuwd hoe het jouw vergaat, heb je al een fotoalbum aangemaakt? Bruno liet mij wel een paar foto's zien maar die ben ik alweer vergeten, zo gefocust op mezelf! :19:

Liefs Aerial

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meid

heb even je verslagjes gelezen. hoe herkenbaar! ik was zeker ook niet happy de eerste dagen, weekjes na de vergroting, er is ook zoveel waar je aan moet wennen, en je moet toch opnieuw weer geduld opbrengen voordat alles netjes is ingedaald en het vocht in je lijf is verdwenen, en daarbij het herstel van de operatie.

alsnog van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten, ik weet zeker dat je er heel blij mee gaat zijn!

en je hebt ook wat extra quality time met je lief, dat is ook goud waard, anders zijn we maar druk druk, nu wordt je weer even gedwongen om iets kleiner en rustiger bezig te zijn.

heel veel sterkte, tis vandaag een prachtige dag, probeer maar wat heerlijke zonnestralen te vangen!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aerial,

ja dat puntige(vormloze) is mij ook erg bekend,geloof me,over een week of 2 zien ze er echt anders uit,net 2andere borsten,zo veranderen ze nog.en weet je

als ik in de spiegel keek,leek ik gene verandering te zien,enkel opfoto,s...jee dan zie je echt verandering 3x zo goed,best gek om te zien,hoe snel dat nog is gaat ineens.

ja die ongesteldheid zal niet meewerken,had ik ook last van toen,was blij dat het weg was,en dat scheelt een berg,ik hou namelijk veel vocht vast tijdens me maandstonden,en dat gaf extra druk op me al zere borsten.hopenlijk ben je snel overal vanaf.

heerlijk en fijn te horen,dat je wle goed slaapt,goed slapen doet ook wonderen,om je de eerste ergste week door te komen,als je dan ook nog is slecht zou slapen,brrrrr moet je niet aan denken.

hihih dat slons look,ook erg bekend,je voelt je duf,nut van nette kleding gaat niet op,want je krijgt het amper aan of zit leip omdat je wat kromachtig loopt,en het zit nog niet lekker,zelfs dat verbeterd met de dagen.goedkomen doet het zoiezo zekers.

met je eigen vorm borst,wat ik gezien heb,ga jij prachtige boobs krijgen,eerlijk

beterschap :116:

liefs moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Lieve Aerial,

Gefeliciteerd!!!! :D Ben blij dat jij het ook positief hebt ervaren zeg! Zijn we er maar mooi vanaf, wat een heerlijke gedachte! Nu maar iedere dag kijken hoe ze mooier en mooier worden.

Wat belabberd dat je precies ongesteld moet worden. Ik ook, maar ik slik de pil maar eventjes door ;)

Wel echt een geluk dat je zo lekker doorslaapt! Ik word om de paar uurtjes wakker.. dan zitten mn kussens niet meer goed, of heb ik dorst, of moet ik naar de wc. die arme vriend van me haha

Mooie zomerjurkjes en hakken lijken me nog aardig ver weg... voorlopig is het huispak, pantoffels, haar in een staart, geen make up, en voorzichtig vooruit schuifelend. De gemiddelde vrouw van 80 is nog kwieker! Maar we hebben heel wat om naar uit te kijken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihi, wat leuk om allemaal te lezen, geeft me echt weer moed, I love you all!

Ik heb vanmiddag weer 3 uurtjes liggen pitten met mn hondje aan mn zij... heerlijk, en zonet nog 2 uurtjes buiten in de tuinstoel gelegen totdat mijn vriend het eten klaar had :105:

Morgen ga ik me weer "normaal" kleden, eens kijken of dat psychisch ook doorwerkt...

Met mijn linkerborst gaat het super, die is happy maar de rechter steekt me soms gemeen! :86:

Al met al verbetert het elke dag gelukkig :2:

xx Aerial

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die aeriel

bij mij hielp het nog niet direct om me beter te voelen met mijn 'normale' kleertjes, kon veel bewegingen nog niet uitvoeren en had een aura van anderhalve meter om me heen, niemand mocht dichterbij komen.

het ging bergopwaarts nadat de hechtingknoopjes waren verwijderd en ik ben begonnen met smeren van littekens. dat maakte me toch stap voor stap eigener met de boobjes en de littekens, en al na enkele dagen kon ik mezelf weer helemaal tiptop verzorgen, ik moet je zeggen dat ik dat vnl psychisch vond doorwerken, dat je lekker fris bent en goed verzorgd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat moet je eigenlijk smeren op die littekens? En vanaf wanneer??

ha die sunny

je hoeft helemaal niets op de littekens te smeren. Is kwestie van geloof. kun je erin geloven dat die cremes werken, of niet? wetenschappelijk is niet bewezen dat littekens er beter door uit gaan zien. ik weet t nl ook niet, maar vind het wel prettig om ze in te smeren, ik denk nl dat ze misschien op die manier soepeler worden, ik voel wel s een stukje litteken onder mijn vingers knakken (klinkt eng, valt wel mee! :106: ) en ik heb een litteken die te strak is gehecht, ik heb nog een beetje hoop dat het met massages beter wordt.

ik heb nu bio oil, maar is bijna op, en heb pas ook bio dermal gekocht voor als de andere op is. baadt het niet dan schaadt het niet.

ik heb wel s gelezen bij iemand die schreef dat je een week na het verwijderen van de hechtingen kon beginnen. helaas was die info er bij mij te laat.... ik ben meteen na het verwijderen begonnen. er is dan meer risico nl op infectie omdat er nog open wondjes zijn van de hechtingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heb ik ook in een ander topic geschreven :)

In principe maakt het niet uit wat je smeert van gewone creme's, de dure vitamine E enz is nooit bewezen in wetenschappelijk onderzoek.

Het masseren van je littekens dat je doet wel. Het beste kan je een litteken creme gebruiken juist om de huid te beschermen tijdens het kneden

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.