Ga naar inhoud

Aerial : 19 april 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

hihihi, toch erg prettig om dat vooraf te weten haha, ga dadelijk even kijken of ik nog een decent slipje heb haha!

Ik moet om 15.30 uur aanwezig zijn, operatie tegen 16.00 uur. Tegen 18.00 terug in de auto naar huis... 3,5 uur rijden. Zo, ik ga naar bed, ben moe! xx

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

je slaapt natuurlijk al,zoals ik net begreep uit je laastste berichtje,maar wil nog wel even komen zeggen,dat ik echt aan je ga denken hoor maandag,ben zo benieuwd heey.

ja half 4 binnen,zal je tussen 4 uur en half 5 OK in gaan.

spannenddddddd

greetzzz moontje,en hoop dat je een net onderbroekkie kan vinden hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Aerial,

Wil je alvast heel veel succes wensen voor morgen!!! Hopelijk kun je de zenuwen nog een beetje onder controle houden, en slaap vannacht nog maar eens in je favoriete houding want dat kun je straks wel effe vergeten! :rolleyes: Je hebt nog best een lange trip voor de boeg, 3,5 u rijden, zou een kussentje meenemen om onder je arm te doen. ( :1bouncingboobs: <- dat ben jij op onze slechte Belgische wegen, daar moet ik niets meer aan toevoegen zeker?! :152:)Zie al uit naar je verslagje morgenavond als je er nog fit genoeg voor bent, en anders overmorgen, je ziet maar!

Veel liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Eefje, ik ben nog niet zenuwachtig en denk dat ik heerlijk slaap (ik slaap meestal op mn rug) vanavond.

We vertrekken om 12.30 uur en hebben dan een half uur speling. Het is 2,5 uur rijden dus dat valt weer iets mee <_< Morgenvroeg nog wel even de voorgeschreven medicijnen ophalen. Net ff mn "grote" broekjes gepast en een witte uitgezocht. Vandaag alles klusjes geklaart in huis, het bed is gewassen en fris voor wat komen gaat....

Ik hoop dat de weg terug mee valt in de auto, had om het forum al gelezen dat dat zwaar kan tegenvallen. Ik neem alvast extra kussens mee zodat mn armen erop kunnen leunen... ten gunste van mn :1boobs:

Ik heb pre foto's in mn album geplaatst maar ik krijg die url niet goed in mn avatar, weet jij hoe dit zit, ook al typ ik 'm over dan nog plaatst ie maar de helft!! :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb pre foto's in mn album geplaatst maar ik krijg die url niet goed in mn avatar, weet jij hoe dit zit, ook al typ ik 'm over dan nog plaatst ie maar de helft!! :wacko:

Als je hem kopieert en plakt lukt het soms niet, dus je moet de knop gebruiken 'Voeg link toe' (naast de smileyknop). Zo zou het moeten lukken! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aeriel (wat een supernaam!)

wil je ook nog even het allerbeste voor morgen toewensen!

pfff wat een kilometers! ik hoop voor je dat het meevalt dat reizen, zeker na de bv, erheen zal wel een vrolijk ritje worden. tscheelt wel al weer dat je geen narcose krijgt, 1 of 2 dikke kussens meenemen voor de reis terug!

succes meid!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!!

Spannend he!! Nog maar 1 nachtje! Poeh, ben jaloers op je hoor!

Wel laat, je zal wel honger hebben tegen die tijd, want je moet nuchter blijven of niet?

Heel veel succes morgen! Ben zo benieuwd!

Ik zal aan je denken rond die tijd :D :D

Liefs Sunny :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Aerial,

heeeel veel succes morgen!

neem pijnstillers in zodra je terug naar huis gaat rijden. scheelt enorm,dan ben je de pijn voor eer de (plaatselijke) verdoving eruit gaat. heb ik ook gedaan,moest wel uurtje minder rijden dan jij maar toch.. anderhalf uur was goed te doen zo. en neem ook iets te knabbelen en te drinken mee voor de trugreis...

liefs Patries.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies, bedankt voor jullie reacties. Ik ga zeker een nog even informeren naar een pijnstiller voordat ik in de auto naar huis stap, die zullen ze daar vast wel hebben toch!? :o

En ja, ik mag vanaf morgenvroeg 09.30 niet meer eten en vanaf 11.30 uur niet drinken.... :unsure:

Morgenvroeg idd wat broodjes smeren voor onderweg...

Ik ben supercool merk ik... ik denk dat ik slaap als een roosje. Ik weet nog de eerste keren dat ik op dit forum kwam en het idee zich vormde dat ik wel eens ECHT eeen borstvergroting zou gaan doen.. sjee, toen vloog ik echt met bonkend hart van pagina naar pagina, euforisch gewoon en nu ben ik de rust zelve... ik denk dat het morgen komt, net als je op vakantie gaat.. bij Schiphol begint het te kriebelen hahaha!

Hier mijn link:

http://aerial.mijnalbums.nl/

Platte tietjes kijken ahaha, veel plezier ermee :126:

Eefje, ik zie helemaal geen smileyknop!!?? :121:

Bedankt voor jullie lieve zorgen, ik weet niet of ik morgenavond on-line ga anders zeker dinsdag, doegie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, pijnstillers krijg je van daar mee! Geen probleem dus!

Heb ook geen zenuwen meer gekregen hoor, zelfs niet op de dag zelf, was er echt helemaal klaar voor!

Hoezo, je ziet geen smileyknop, die van de emoticons! :rolleyes: But never mind je link werkt! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Aerial. Ik wil je ook heel veel Succes voor morgen wensen en hoop dat alles goed en voorspoedig zal verlopen voor je! Het komt allemaal goed! ;) Ben erg benieuwd hoe je dat gaat ervaren .Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Aerial,

jee,wat komt het nu ineens erg dichtbij zeg heey...

ik denk steeds aan je,vind het haast net zo spannend als jou zelf denk ik.

er zit hier nog een dame,sunnygurl,en die gaat vd week ook op consult,ook daar ben ik steeds aan het denken,vind het zo superleuk als er mensen gaan naar Dk De Meyere,mede omdat ik weet hoe super het daar aantoe gaat in hun kliniek,je bent in zeer goede handen,jij zult echt blij zijn na je grote boobdag.

ik wil je vanuit hier,enorm veel sucses en sterkte toewensen,een goede rit en hopenlijk verloopt alles spoedig.

Denk aan je....

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello lovely ladies!

I DID IT!! En het gaat heel goed. Ik heb vannacht en op de terugweg geen greintje pijn gehad. Er is 310ccin beide borsten geplaatst voor de borstspier.

We zijn gisteren op tijd vertrokken naar Gent, Bij Eindhoven ongeveer kreeg ik een telefoontje van de secretaresse van dr. De Meyere, oh jee dacht ik nog, dadelijk belt ze af omdat ze uitgelopen zijn en dat waren ze idd maar ik mocht gewoon komen, ipv 15.30 uur was 17.00 uur ook goed… Jee, we waren om 14.45 uur al in Gent…. droge bek en trek!

We zijn naar een parkje gereden en zijn daar lekker in de zon gaan liggen, we hadden eerst al even langs het pand gereden om te weten waar het is. Om 16.30uur zijn we naar de kliniek gereden. Een assistente zei dat ze me over een half uur kwam halen… jee, het gaat ECHT gebeuren dacht ik nog, ik kan nu nog de benen nemen ahaha, heb mezelf nog even de vraag gesteld of ik dit echt wel wil, of ik het niet alleen voor de kick doe (heb soms van die extreme spatjes) maar nee, ik wilde dit toch echt voelde me ook rustig. We werden opgehaald, een dame vroeg of ik alle papieren had ingevuld, ik overhandigde deze. De belangrijkste regel die we overeengekomen zijn “de borsten worden opgevuld totdat er een ronde welving aan de bovenpool ontstaat die er natuurlijk uitziet”. Dat is het uitgangspunt geweest en hoeveel cc dat zijn dat wisten we niet. Ik mocht me omkleden achter een scherm in de uitslaapkamer waar een dame aan het uislapen was van een borstvergroting (duidelijk zichtbaar) ik heb nog even met haar gekletst en een compliment gemaakt . Op witte sokjes en een badjas liep ik terug naar het buro van Bruno. De anesthesist was een aardige dame die nog wat alg. vragen stelde. Toen kwam Bruno en na nog wat formaliteiten waarbij ik vermelde dat ik graag een mooie gevulde cup wil hebben gingen we naar een andere ruimte om de borsten af te tekenen met een stift. Daarna stond hij achter mij voor de spiegel, hij pakje mijn borsten en duwde ze iets omhoog en ietsjes plat, hij liet me op die manier mijn contouren zien en zei dat hij daarbinnen zou blijven zodat het niet onnatuurlijk zou worden.

Na nog een kus van mn lief liep ik de operatiezaal binnen. Ik ging op een bedje liggen en werd toegedekt, ik kreeg links een infuus en rechts nam iemand mijn bloeddruk op. Ik keek nog even op de klok boven de deur en zag dat het 17.10 uur was. Ik voelde me opeens wazig worden en had niet in de gaten dat dat van het infuus was, ik dacht dat ik flauw ging vallen omdat ik bijna 8 uur niets had gegeten, shit dacht ik nog dadelijk gaat het niet door… maar toen had ik in de gaten dat het dus van dat infuus moest zijn. De dames legden niks uit omdat er best wel haast was. Ik kreeg een kapje voor mijn mond en ik moest een paar keer diep ademhalen, hmmm lekker zoet dacht ik nog…. Daarna weet ik niks meer….

Ik werd wakker en zag mijn vriend naast mn bed zitten… het was allemaal wazig want ik heb hem wel 4 keer opnieuw precies dezelfde vragen gesteld ahahaha! Ik keek naar beneden en dacht… hmm klein!! Heb er even onder het verband getuurt en zag dat de bh gerimpeld was…tsss, nou da’s niet veel… De dokter kwam om te informeren, ik vroeg hoeveel erin was gegaan, 310cc aan beide kanten, oke. Ook hem vroeg ik precies dezelfde vragen opnieuw, het was wel duidelijk dat ik nog niet helemaal helder was haha, dus hij heeft maar even met mijn vriend gepraat omdat ik toch niks onthield haha! Na nog een blik zag ik dat het toch wel hard, hoog en rond was en ja, ik lag natuurlijk op mn rug dus het was niet zo gek dat die bh gerimpeld was natuurlijk. Toen werd ik blij en moest ik heel hard lachen, tranen van geluk!

Nadien ben ik zelf opgestaan en heb me aangekleed. Een assistente kwam nog vragen of ik pijn had, ik herinnerde me …. En zei dat ik een schrijnend gevoel had tussen mn borsten, wat ook klopte maar nou niet echt heel zeer deed. Ze gaf mee een zuigtabletje wat naar menthol smaakte. Daarna zijn we weggereden, ik had 2 kussens om mn armen op te laten rusten bij me. Om half 10 waren we thuis. Het enige wat ik voel is een schrijnend gevoel tussen mn borsten. Met name rechts (voorheen kleinste borst), dit voel ik nu ook maar is niet heel pijnlijk. Ik adem oppervlakkig. Die borst is het meest opgerekt en als uitgangspunt gebruikt. Wat in de kleinste borst paste heeft hij ook in de linker geplaatst waar ik meer ruimte heb.

Vannacht ging het goed, ik werd tegen half 1 wakker, ik dacht dat het al ochtend was, toch maar weer in slaap gevallen. Om half 3 week wakker, erge dorst dus mijn vriend even wakker gemaakt en een glaasje water in bed opgedronken. Om half 5 weer wakker, dorst en pijn in mn rug, mn eerste pijnstiller geslikt (voor mn rug hahaha) en mn kussens weggehaald (ik lag half overeind te slapen). Plat liggen was ook wel lekker. Om half 8 werd ik wakker vanochtend. Uit bed komen was even lastig, eenmaal rechtop voelde ik vanalles drukken, ik moest heel zachtjes lopen en ademen maar na 20min ongeveer dan voelt het goed, nagenoeg pijnloos.

En nu ben ik alleen thuis! Mijn vriend is werken en omdat ik het privé wil houden hoef ik ook niet op bezoek te rekenen… de hele week alleen! Mijn vriend heeft overal in huis glazen water neergezet met rietjes, hij heeft mn boterhammen al gesmeerd en de deuren staan open zodat onze hond de tuin in kan… Klinkt verlaten en alleen hahaha maar ik voel me super. Heb een hele stapel dvd’s, internet… en BORSTENFORUM!! Ik kan alleen niet plat gaan liggen want dan kom ik niet overeind. Maar ik wil ook niet slapen omdat ik bang ben dat is ’s nachts wakker zal liggen. Anyway, het is even doorbijten tot het weekend.

Vanavond het verband eraf en douchen... ben benieuwd. Ik weet niet of ik gelijk foto's plaats, vind het toch wel persoonlijk, moet er allemaal aan wennen nog... Ik pas mijn wachtwoord aan en alle meiden die met me meegeleefd hebben stuur ik het nieuwe ww.

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Aerial,

Nogmaals gefeliciteerd!!! Ik was oorspronkelijk ook om 15 u 30 aan de beurt, maar moest uiteindelijk ook pas om 16 u 30 komen, dus weet dat het best lang is als je al van 's morgens niets meer hebt gegeten, maar goed, je hebt ze!!! :43: En 310 cc, is al best wat hé, dat zal je vast een mooi cupje opleveren! Ben echt benieuwd naar je picjes hoor!

Nu lekker uitrusten, wat jammer dat je heel de week alleen thuis bent, hoop dat je de tijd een beetje goed kunt doorkomen! Wel lief van je vriendje dat hij alles voor je heeft klaar gezet :33: ! De eerste 2 à 3 dagen heb je inderdaad wel hulp nodig om vanuit liggen of zitten recht te komen, dus wel lastig dat je nu niet een beetje kunt gaan liggen, kan me voorstellen dat je daar toch wel behoefte zult aan hebben straks! Kan misschien wel helpen om je benen als hefboom te gebruiken, dus bv. je knieën beetje optrekken en je handen in je knieholten plaatsen en je dan door je benen in de lucht te werpen zo recht te trekken (beetje lastig uit te leggen dus hoop dat je begrijpt wat ik bedoel hihi).

De eerste dagen heb je inderdaad een druk op de borstkas en is ademen even lastig, als je eens diep wilt in- en uitademen helpt het gek genoeg om je borsten vast te houden!

Wens je nog een goed herstel en als je vragen hebt vuur maar af!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.