Ga naar inhoud

Aerial : 19 april 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik noem mezelf voor deze gelegenheid Aerial! Ik ben 38 jaar oud. Over 2 weken heb ik 3 intake gesprekken bij verschillende klinieken. De eerste staat op 3 april ingepland en is bij Kliniek Roosendael in Velp. Ik heb een A-cup en wil graag een grote B-cup, kleine C. Ik wil niet dat mijn bv is te zien, strikt geheim houden behalve op het forum haha!

Ik heb een kleine C-cup gehad toen ik iets was aangekomen en de Diane pil slikte, fantastisch was dat, helaas duurde het maar 2 maanden! Door schommelingen in mijn hormoonspiegel heb ik soms A en soms een kleine B-cup, opgevulde bh's maken het al jaren als een grote B/C! Mijn borsten zijn niet symmetrisch qua grootte.

Ik wil de operatie laten uitvoeren in Belgie omdat dat toch scheelt in de kosten. Mijn vakantieplannen voor dit jaar zijn dan van de baan ivm de kosten!

Ik hoop hier wat te kunnen chatten met "lotgenoten"!

Tot mails!

Groetjes Aerial

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast jennifer_whatever

Hey Aerial (mooie naam heb je uitgekozen)!

Goed dat je de stap gaat nemen! Het is inderdaad moeilijk om los te laten als je het serieus overweegt en zeker als iemand in je omgeving het ook doet :) En vakantie opgeven is jammer, maar vakantie is tijdelijk en dit niet.. Moet ook ff zeggen dat ik respect en bewondering voor jouw positieve instelling heb: ook al weet je dat je niet heel oud zult worden, toch ga je er gewoon alles van maken! Ik ken je niet, maar ik bewonder je wel!:) En als een van jouw dromen een bv is, moet je dat ZEKER doen.

Heel fijn ook dat je al een paar klinieken hebt uitgekozen voor intakes. Hopelijk krijg je een goed gevoel van de intake gesprekken en dan snel een datum prikken... spannend!

Aan dit forum ga je echt heel veel hebben. Alles kun je te weten komen en vragen, dus veel plezier hier en ik ben benieuwd hoe je intakes straks gaan.

Liefs Jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Jennifer!

Spannend, mijn eerste reactie via borstenforum... het wordt steeds echter hihi!!

Ik wens jou natuurlijk ook heel veel succes en misschien worden we wel borsten-maatjes for the time being, ach whatever ;-)

Ik vind het super dat dit forum er is, zonder was ik (psychisch) waarschijnlijk nog niet zo ver als nu. Al die verhalenen foto's, erg verhelderend!

Liefs Aerial

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Bedankt! :)

Ja dit forum heeft mij ook over de streep getrokken. Ik was maar aan het twijfelen en twijfelen tot ik er gek van werd, al een aantal jaren. Maar als je dan hier verhalen van anderen leest dan besef je gewoon dat dat ook voor jou is weggelegd en helemaal niet zo eng/raar is om te doen :) En dan wil je het meteen, direct, punt uit! :D

Maar als het voor jou allemaal goed uitpakt en er dus geen wachtrij is, kun je over een maand ongeveer dus gewoon al nieuwe hebben! Bizar he?

Liefs Jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aerial,

welkom op het forum! hoop dat je ook veel wijsheid en plezier hier beleeft.

ik zag dat je ook bij Bruno wilt gaan. :D kan hem ten zeerste aanraden. maar die zit niet in Roeseleare hoor!

en het is heel verstandig om idd wat meer pc's te consulteren! zo kom je tot een goed besluit.

succes!!!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aerial (mooie naam!)

ik leef en lees ook met jou mee. Succes op de consulten en goed dat je de stap hebt durven namen.

Ook voor jou hoop ik dat je niet al te lang hoeft te wachten!

Liefs Evanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is inderdaad bizar, echt waar, alles is in een snelvaart terecht gekomen, ik droom erover en zelfs nu onder het werk ben ik er mee bezig.... Het is ook nog onwerkelijk moet ik zeggen, ik vraag me af of ik echt doorzet of het over de zomer til.... maar hoe ik er nu over denk wil ik het gewoon zo snel mogelijk laten doen. Maarja, even de gesprekken afwachten, ik moet er echt een goed gevoel bij hebben anders gebeurt het gewoon niet, simple as that!

Ik moet ook kritisch zijn, het is geen ingreepje wat je zo maar even tussendoor doet maar ik heb er veel pijn en geld voor over merk ik want na alle verhalen en een kale bankrekening wil ik er toch voor gaan...

Mijn hartje maakt overuren, EXCITING EXCITING EXCITING!!

Waren die gesprekken met de pc's maar eerder.... brrrrr brrrr brrr, voelt alsof ik verliefd ben ofzo!

Ik moet zeggen dat ik heel lang heb gedacht van eh: het is wat het is, punt! En ik dacht over andere mensen: wel een beetje sneu dan ze hun borsten laten vergroten, zeker weinig zelfvertrouwen...! Niet zulke mooie gedachten geef ik toe. En nu ben ik er zelf gewoon aan toe haha, en aan zelfvertouwen geen gebrek hoor, ik wil gewoon nog gelukkiger zijn dan ik al ben met een stel mooie borsten als bonus, punt!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Haha ja ach meningen kunnen veranderen toch (en gelukkig maar!) heeeeeel vroeger (toen ik 13 ofzo was) wilde ik nooit borsten krijgen want ik dacht dat het maar onhandig zou zijn met paardrijden enzo. Volgens mij heb ik dat toen te vaak en te hard geschreeuwd ofzo want ik kreeg ook niets ;)

Maar inderdaad, het is echt heel erg belangrijk dat je er een goed gevoel bij krijgt. Het is zeker een hoop geld en het moet volledig naar jouw wensen gaan gebeuren, en anders maar niet ja! Maar dat komt wel goed, mocht je bij de ene kliniek geen goed beeld of gevoel krijgen, dan ga je naar de volgende want je hebt toch 3 afspraken :D

Van mij mag die snelvaart wel turbosnelvaart worden... ik moet nog een maand wachten en ik ben de ongeduld zelve geloof ik

Maar komt goed! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihi, leuk leuk leuk!!

Wishfull thinking, idd mee oppassen haha!!

Ik ben klaar met mn werk.... ahum! en rij door naar de sportschool, even de borstspieren wakker schudden! Tot mails allemaal!xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heerlijk he,ik zou niet weten wat ik zonder de sportschool moet,dat mis je dan ook echt even als je net geopereerd ben hoor,dat moet je dan even aan de kant schuiven,maar na een week of 2,3 mag je wel beetje fietsen ofzo hoor,als je hoofd ernaar staat hahaha,want ik met dual plane,kon echt niet sporten de eerste 6weken,erna nog moeite

spannend joh,het is a bijna 3 april :43:

fijn dat je zelfs ook daar in het weekend terecht kan,luxe!

bij welke heb je het meeste hoop dat je terecht kan,teminste welke kliniek-arts zou je willen?

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is inderdaad bizar, echt waar, alles is in een snelvaart terecht gekomen, ik droom erover en zelfs nu onder het werk ben ik er mee bezig.... Het is ook nog onwerkelijk moet ik zeggen, ik vraag me af of ik echt doorzet of het over de zomer til.... maar hoe ik er nu over denk wil ik het gewoon zo snel mogelijk laten doen. Maarja, even de gesprekken afwachten, ik moet er echt een goed gevoel bij hebben anders gebeurt het gewoon niet, simple as that!

Ik moet ook kritisch zijn, het is geen ingreepje wat je zo maar even tussendoor doet maar ik heb er veel pijn en geld voor over merk ik want na alle verhalen en een kale bankrekening wil ik er toch voor gaan...

Mijn hartje maakt overuren, EXCITING EXCITING EXCITING!!

Waren die gesprekken met de pc's maar eerder.... brrrrr brrrr brrr, voelt alsof ik verliefd ben ofzo!

Ik moet zeggen dat ik heel lang heb gedacht van eh: het is wat het is, punt! En ik dacht over andere mensen: wel een beetje sneu dan ze hun borsten laten vergroten, zeker weinig zelfvertrouwen...! Niet zulke mooie gedachten geef ik toe. En nu ben ik er zelf gewoon aan toe haha, en aan zelfvertouwen geen gebrek hoor, ik wil gewoon nog gelukkiger zijn dan ik al ben met een stel mooie borsten als bonus, punt!

x

Hey Aerial,

Klinkt allemaal zo herkenbaar! Zeer spannend allemaal hé?! Had eigenlijk ook niet gedacht dat ik dat ooit zou laten doen, gewoon te veel schrik en door alle negatieve publiciteit die er vroeger over was. Maar ben zo blij dat ik het laten doen heb. Mede door alle ervaringen hier heb ik ook de stap durven zetten. Je voelt je hier echt begrepen en ziet in dat het allemaal al veel geëvolueerd is met de jaren en dat alles wat er vroeger over gezegd werd niet klopt.

Veel succes met je consulten en ben heel benieuwd waar en hoe het bij jou allemaal zal gebeuren.

Liefs,

Eefje, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Aerial,

Hoe is je eerste consult eigenlijk verlopen op 3 april? Wat hebben ze je geadviseerd en komt het een beetje overeen met wat je verwachtte?

Maandag dus bij Bruno, ben benieuwd hoor, volg je zeker verder op!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Maandag 19 april is het zover… mijn borstvergroting door dr. Bruno de Meyere van Kliniek Artemedis in Gent! Ik was maandag 12 april bij hem op consult geweest (Schiphol) en we hebben toen gelijk de agenda getrokken, om 15.30 uur ben ik a.s.maandag aan de beurt. Ik wilde dit al veel eerder op het borstenforum plaatsen maar wist ook hoe verslavend dit forum is dus heb mezelf gedwongen te wachten tot het weekend…. Heb me de hele week kapot gewerkt om volgende week (vanaf nu dus) vrij te kunnen zijn joehoee, WEEEKEND!! Toch heb ik elke dag onder mn werk een paar keer ingelogd als ik zag dat er op fora werden gereageerd waarop ik geabonneerd was (oa Moontje natuurlijk!). Ik kon het niet laten!

En nu mag het er dus uit IK KRIJG EEN BORSTVERGROTING YEEAAHYEAAAAH! Grappige is dat Bruno en ik niet of CC gepraat hebben, ik weet dus niet wat mogelijk is bij mij. Wel heeft hij ronde prothesen geadviseerd waarin ik ben meegegaan. Als mijn borsten in de buurt van die van Eefje komen dan ben ik in de 7e hemel!! Iets groter mag ook natuurlijk, pas wel bij mijn lichaam.

Ik wilde eerst gaan voor Dual Plane, dus half onder de spier omdat me dat het mooiste en natuurlijkste leek (zonder de bolling). Na mijn gesprek met dr. M. van Kliniek Klein Roosendael kwam ik erachter dat rond “uit” is (haha), dat is iets wat men vroeger deed, nu zijn er anatomische prothesen wat veel natuurlijk oogt. Ook zag hij dat mijn ene borstkas wat boller was dan mijn andere helft dus moesten het zeker anatomische worden volgens hem….Na nog wat speurwerk op het forum wist ik dat ik geen anatomische wilde ivm beweeglijkheid en ook ja de kosten.

Bruno vertelde dat Dual Plane zichtbaar is bij bep. Inspanningen bijv. fitness, en aangezien ik veel fitness en al een vrij brede borstkas van mijzelf heb wil ik dat toch ook zeker voorkomen. Pat71 zei een keer dat ze het gevoel had een bodybuildster te zijn toen ze Dual Plane geplaatste prothesen had en dat zette mij wel aan het denken.

Op dit moment heb ik rechts cup A en links cup B (woorden van Bruno) Ik draag mijn hele leven al vullingen waadoor het lijkt alsof ik aardige bos hout voor de deur heb. Een flinke B heb ik daardoor zeker. Hij is van plan 2 dezelfde prothesen te plaatsen en niet bijv. rechts 255 en links 295. Tijdens de operatie bekijkt hij wat bij mijn lichaam past en ik vind dat prima.

I am so excited!!

Groetjes Aerial

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Aerial,

Nu heb je me nogal verrast zeg, hoe kon je dat nu een hele week inhouden, zou het niet gekund hebben! De knoop is dus doorgehakt, het wordt Bruno, en al zo vlug, nog maar 3 nachtjes slapen!!! :101: Nou ben wel benieuwd hoor hoeveel cc er uiteindelijk zullen in passen bij jou! Zal vast wel meer worden als bij mij aangezien je ronde kunt krijgen, dat was voor mij geen optie omdat ik daar niet genoeg weefsel voor had! Hoe komt die andere pc erbij zeg ronde prothesen 'uit' te noemen, alsof die niet meer zijn geëvolueerd sinds vroeger tijden!

Nou zeg, wat spannend, whaa, vind het al even spannend als jij!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Aerial,

ik sta echt weer verbaasd,ik kon ook al zo vlug terecht,jij ook,jeee wat SUPER gewoon!!

ik ga je zeker opvolgen hoor,ben mega benieuwd allemaal

ik wist ook niet wat er van te voren in zou gaan hoor,kwestie van vertrouwen.

en je bent echt in goede handen hoor,wees gerust.

heb je foto,s meegenomen van wat je mooi vind en juist niet?

greetzzz liefs moontje

en aftellen maar........YAHOEEEEEEE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ladies, bedankt voor jullie reacties.

Ik ben er zelf ook nog steeds verbaasd dat het al over 2 dagen is, mijn vriend zei gisterenavond nog dat het wel erg snel voor hem gaat.... hij is hartstikke blij voor me maar ziet denk ik een beetje tegen de operatie op terwijl ik dat niet heb, ik zal wel bibberig zijn maar ben een doorzetter en heb alle vertrouwen in mijn pc.

In eerste instantie stelde de pc 30 april voor.... hmmm, kan het niet eerder vroeg ik, toch ook wel jammer van onze Hollandse Koninginnedag toch!? en toen kwam hij met maandag 19 april, perfect.

Gelukkig kon ik een week vrij krijgen van mijn werk. Morgen ga ik een fotoalbum maken en dan kunnen jullie even zien waar 't eigenlijk om begonnen is :1big_boobs:

Ik had geen foto's meegenomen naar het consult, bij mijn eerste pc gesprek had ik ze wel bij me maar niet laten zien :125: omdat ik al gauw ontgoocheld aan tafel zat... rond is uit... anatomisch was de enige optie... en ik had mijn zinnen ook al helemaal op Bruno gezet. Ik moet zeggen dat ik in de laatste maanden nog nooit zoveel bosten heb gezien als op dit forum en aanverwante linken, mijn beeld is ontzettend bijgedraaid, wat ik vroeger niet mooi vond, vind ik nu wel mooi. Ik vind kleine borsten ook mooi en zeker sexy. Al die foto's van voor en na de operatie.. alle zwellingen etc. een heel proces is het - zo ontzettend leerzaam ik merk gewoon dat ik er echt klaar voor ben. Ik heb nooit echt problemen met mijn borsten gehad, ze waren klein en ik droeg dikke bh's that's all. Maar het idee dat ik er over 2 dagen nog vrouwelijker uit kom te zien, meer in proportie is fantastisch!

Ik denk dat het gaat voelen als een bevrijding. En stel dat mijn borsten na de operatie niet symmetrisch zijn dan nog zal het altijd een verbetering zijn.

Liefs Aerial

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Aerial,

Spannend hé, nog maar 2 nachtjes slapen! :43: Denk wel dat je aan 1 weekje vrij niet genoeg zult hebben, maar dat zie je dan wel weer, en je kunt je daarna ook nog altijd ziek melden toch?!

Geeft een goed gevoel hé, als je helemaal gerust kunt toeleven naar je grote dag! Eindelijk je vrouwelijker voelen, betekent heel veel! Ben er zelf ook heel gelukkig mee en wat een gemak niet meer te moeten sukkelen met allerlei hulpmiddelen om iets te suggereren wat er niet is! Je voelt je echt veel beter in je vel en 't is ook een echte boost op intiem vlak, je wilt je nu gewoon veel sexiër kleden omdat je je nu ook zo voelt! Echt iets om naar uit te zien hé!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ey

jij huppelt misschien op koninginnedag wel in een sexy oranje topje door het land!!

Als ik op 21 april op consult ga, zal ik wel rond de 28ste aan de beurt zijn, dan word geen koninginnedag voor mij, en later ga ik niet!!! Ik wilze! dan offer ik mn koniginnedag wel op hahahahaa

En over die foto's, joh ik heb er al meer gezien dan menig man denk ik!!

Erg he, haha, je bent dus niet de enige!

Poeh, nog 2 dagen, ben zo benieuwd voor je!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojee, zal ik niet genoeg hebben aan 1 week herstel daar ben ik wel vanuit gegaan eigenlijk.... ik heb gelukkig geen fysiek zwaar werk, ik hoef niet met mn armen te zwaaien zeg maar hahaha, nouja we zien wel tegen die tijd.

Idd Eefje, ik picture mezelf in sexy zomerjurkjes met dunne bandjes op de schouders (zonder bh) en voor wat betreft mijn sexleven.... ik denk dat je daar ook gelijk hebt, het licht mag aanblijven haha!! Nee hoor, zo erg is het niet maar ik zal me wel zekerder en sexier voelen, en vooral ook in bikini.

Sunny, spannend ook voor jou hoor, heb je consult in Gent? Ik had vorige week zaterdag een consult in Roeselaere (ligt meer naar de kust in Belgie) maar we zijn er nooit aangekomen, helemaal vast in de file hahaha. Dus maandag gaan we ook vroeger weg, Gent is zowiezo beter bereikbaar dan alles voorbij Antwerpen. Je moet daar wel cash betalen (consult niet) vond ik een beetje vreemd maar goed daar doe ik niet moeilijk over schijnt in B heel normaal te zijn. Wat mij nog opviel bij het consult bij Bruno was dat hij vertelde dat de prothesen na 15 jaar vervangen moeten worden, dat was nieuw voor mij, aangezien er levenslange garantie op gegeven wordt. Ooit is 1 leverancier begonnen dat te roepen en toen riepen ze allemaal dat je levenslange garantie krijgt maar dat is dus niet zo. Maar daar maak ik me ook niet druk om. Technieken verbeteren dus over 15 jaar zullen ze er opnieuw prachtig uit komen te zien.

Weet iemand wat je aan mag houden tijdens de operatie? Ze adviseerden te komen in joggingpak. Moet de broek ook uit!? Mag je make-up op?

Liefs Aerial

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik weet, lig je daar gewoon in je onderbroekje haha, dus een shortje aantrekken lijkt me het beste.

en make up mag ook niet, geen sieraden, GEEN NAGELLAK! JE moet helemaal clean komen om het zo maar te zeggen volgens mij.

Maar daar weten degene die al geholpen zijn meer vanaf denk ik.

En moest je contant betalen bij Bruno ?????

Dat is vreemd...

Heeeel bizar, dan zal ik maar eens gaan praten met mijn schoonzus, want zij zou het voor me overmaken, zij beheert mijn spaarcentjes hahaha

Joh zo word ik weer wat wijzer.

Hoe laat moet je aanwezeig zijn maandag??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad gewoon in je slipje! Je krijgt wel een mooie witte badjas, maar lang heb je die niet aan iig! Na het aftekenen direct naar de OK! Had wel gevraagd of ik make-up op mocht en een beetje oogschaduw kon toch geen kwaad, dus heb ik ook opgedaan.

Ja, inderdaad contant betalen bij Bruno, wel een smak geld om zo mee te hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.