Ga naar inhoud

wanneer de sport bh uit en de gewone bh aan?


mukkie

Aanbevolen berichten

Ik mocht na 6 weken weer beginnen met het dragen van een gewone (beugel) bh, zat ook meteen fijn.

Als dit bij jou niet zo is, blijf dan gewoon de sportbh nog dragen joh! :)

Je zou ook kunnen kijken voor een voorgevormde bh zonder beugel, dan heb je wel een 'echte' bh aan, maar geen last van beugels.

Ook raad ik aan om voor een plunge bh te gaan, de beugel van dat soort bh's loopt niet door tussen je borsten zoals dat wel gebeurd bij balconette's, dus dat zit wat comfortabeler in het begin!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mukkie! Ik ben vandaag ook 6 weken PO en mag dan een bh zonder beugels en zonder push up dragen.

Ik draag een kanten bh en in de avond wel gewoon mijn sportbh, omdat ik dat nog fijn vind. Een bh met beugels is niet handig met je littekens die nog herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En! niet goed voor je protheses. Als jij geen problemen wilt krijgen, zou ik het maar niet doen!

Ik denk dat de veiligheid van jouw herstel en borsten op de 1e plaats staan toch ?

Waar haal je deze info vandaan..? Je mag na 6 weken gewoon weer beginnen met een beugel bh (Van de meeste chirurgen dan, uitzonderingen daargelaten)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb er al genoeg over gelezen hier en op internet. Je kan beter een bh dragen zonder beugels. Maar natuurlijk moet ze het zelf weten, maar ik waag mij daar dus echt niet aan, en zeker niet pas na 6 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sylleke zoals ik al zei ik draag ze nog niet. Je komt ermee dat ik t zelf moet weten enz.het komt over alsof ik eigenwijs ben en toch doe wat ik zelf wil Maar de vraag is vanaf wanneer mag het dan wel?

Nee nee, dat zeg ik niet..natuurlijk niet. Iedereen moet het ook zelf weten. Iedereen maakt die keuze.

Maar als voor jou een beugel bh nu nog pijn doet, dan doe je toch een t-shirt bh aan? Dat kan toch? Wat er ook gezegd wordt, na 6 weken mag dat.

Maar ik lees zoveel verhalen over dan toch maar geen bh aan doen, omdat die sportbh toch lekkerder zit....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik mag na 6 weken een gewone bh dragen, maar ben nog niet zover, alhoewel ik al wel eentje gepast heb :D

Ja! ik zou ook gaan passen, juist omdat je de maat wilt weten...dat is leuk, dat is spannend! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 2 weken p.o. en mag van mijn chirurg over 2 weken naar een 'gewone' bh over. Ik wil alleen geen beugelbh's meer dragen, kan eindelijk mooie kanten bh's aan zonder al te veel voorvorming enzo, en denk ook niet dat ik de beugel lekker zou vinden zitten.... Je hebt ook voorgevormde bh's inderdaad die een soort soft-beugel hebben (dus meer een versteviging in de stof dan ècht een metalen beugel erin). Misschien is dat wat? Even verder zoeken naar wat je nu wèl lekker vind zitten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.