Jump to content

Bh's kopen+luchtbel

Recommended Posts

Hoii!

Onderrtussen is het alweer 5 dagen geleden dat ik ben geopereerd en oh wat ben ik er blij mee!

Wel heb ik in mijn linkerborst een luchtbel die op de prothese drukt en die heen en weer beweegt met de bewegingen die ik maak.. Dit is erg pijnlijk. Iemand die hier ervaring mee heeft.

Ook wil ik graag weten of mijn borsten ongeveer dezelfde maat blijven aangezien ik morgen bhs wil gaan kopen bij de Hunkemoller (daar geldt nu de actie 3 halen 2 betalen:))

Mijn laatste vraag is of er wat push up in de bh mag zitten of dat datecht wordt afgeraden?

Kusjes

Na 5 dagen zou ik maar geen bh's kopen. Je borsten gaan nog teveel veranderen. En push-up? Doe maar ff niet. Die actie is zo vaak.

Ohh die luchtbel? Die plopt wel weg :-)

Hoi,

Met luchtbellen heb ik geen ervaring dus kan ik je niet verder mee helpen.

Ik zou net als wat Sylleke zei echt nog even wachten met bh's kopen.

Ik had bijv. 2 weken na de operatie een B cup en weer 4 weken later zat ik op een E cup. ;)

Zonde van je geld als je ze dan niet meer zou passen. :)

X

Na 5 dagen zou ik maar geen bh's kopen. Je borsten gaan nog teveel veranderen. En push-up? Doe maar ff niet. Die actie is zo vaak.

Ohh die luchtbel? Die plopt wel weg :-)

Zelf heb ik 15 jaar 'n luchtbel gehad, plopte inderdaad weg, maar toen was de prothese gescheurd.... dus ik zou het bij controle even na laten kijken.

Zelf heb ik 15 jaar 'n luchtbel gehad, plopte inderdaad weg, maar toen was de prothese gescheurd.... dus ik zou het bij controle even na laten kijken.

Ze is pas 5 dagen po, dus ik denk dat het vocht is, wat heel normaal is nu. Het lijkt mij dus onwaarschijnlijk dat de prothese al gescheurd is hoor.

Die luchtbellen zijn normaal, no worries, trekt vanzelf weg.

Ik zou nu zeker geen bh's gaan kopen, aangezien je borsten nog veel gaan veranderen. Dat je daar al aan denkt na 5 dagen joh, ik lag toen nog knock out op de bank haha! Ik ben na 3 weken voor het eerst eens gaan passen, en daarna kon ik het best voelen en moest ik ook echt even rustig aan doen qua bewegen van m'n armen en dergelijke, dus ik raad je zeker af om dat na 5 dagen al te doen. ;)

Ze is pas 5 dagen po, dus ik denk dat het vocht is, wat heel normaal is nu. Het lijkt mij dus onwaarschijnlijk dat de prothese al gescheurd is hoor.

Dat was ook zeker niet wat ik bedoelde;) Ik schreef dat mijn luchtbel na 15 jaar wegging, dus toen bleek hij gescheurd te zijn, en niet na 5 dagen....

Luchtbel gaat na verloop van tijd wel weg, je bent echt nog maar heel kort po hoor!

Maar je zult ongetwijfeld toch vrij snel nog op controle moeten hé ?

Dan sowieso aankaarten bij je pc !!

Mede omdat je zo kort po bent absoluut geen bh's gaan passen en kopen, idd wat al

gezegd word : zonde van het geld.. En dan de beruchte push up...NEEEEE niet doen joh,dat word meestal het eerste jaar afgeraden!!

Succes met je herstel en er komen zeker nog vaker leuke acties.. GEDULD meid xx

Dat was ook zeker niet wat ik bedoelde;) Ik schreef dat mijn luchtbel na 15 jaar wegging, dus toen bleek hij gescheurd te zijn, en niet na 5 dagen....

Ohh dan heb ik de zin verkeerd gelezen. :-)

Zal inderdaad vocht zijn. Probeer zoveel mogelijk te drinken om het vocht af te drijven, maar geen koffie want dan houd juist weer vocht vast ;)

Bh's kopen zo kort po is veel te vroeg en zonde van je geld. De kans dat over een aantal weken je bh's niet meer goed passen is heel groot. Hunkemoller heeft heel vaak deze actie dus zou het even afwachten ;)

Nee ze hebben me niet helemaal opgemeten maar als ik een bh aan had kwam ze wel elke keer kijken hoe ze zaten.

En bij een 75D kwam de beugel heel vervelend aan de zijkant op mn borst dus moest echt wel een 75E hebben en daar nergens last van.

En ja het is moeilijk om je te beheersen om nog niks te kopen had ik ook ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.