Ga naar inhoud

Lange termijn.


Aanbevolen berichten

Hee allemaal!

Mijn borstvergroting nadert, jaja 29 april! Maar ik vroeg me laatst ineens af, wat nou als je geen complicaties hebt zoals kapselcontractie enzo, hoe ziet het er dan na 20 jaar en een zwangerschap uit? In principe gaan de prothesen je hele leven mee met cohesieve gel, maar het aanzicht?

Liefs, Vera

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat kan niemand je antwoorden,want niemand weet wat jou huid en weefsel doet de aankomende 20jaar :6:

net als met echte borsten,de ene heeft na zijn 40ste al hangers,de ander tegen 55jaar pas bijvoobeeld.

dus dat hangt echt van je eigen lichaam af,zelfs je arts kan dat niet voorspellen.

denk dat je je daar NU ook nog niet al te druk om hoeft te maken hoor :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Sowieso is het denk wel nodig om ooit een wissel/lift te laten doen. Tenminste, dat zou ik wel willen later. Geen zin om tieten te hebben die ik als een sjaal kan gebruiken :( Maar dat zien we dan wel weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wahaha Jennifer :38: wel een goeie van je!

het ligt er ook aan hoe je protheses geplaatst zijn. dual plane hoef je ws nooit een wissel laten doen. maar zoals Moontje zegt; je kunt nooit voorspellen wat je huid doet. ook gewichtsschommelingen kun veel verpesten,ook als je protheses hebt. en ik denk ook niet dat een arts hier antwoord op kan geven. maar wie dan leeft wie dan zorgt,niet dan!!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga zowiezo als ik het achter de rug heb, meteen wéér sparen. Dan kan ik als het nodig is over 10 jaar de protheses laten verwisselen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso is het denk wel nodig om ooit een wissel/lift te laten doen. Tenminste, dat zou ik wel willen later. Geen zin om tieten te hebben die ik als een sjaal kan gebruiken :( Maar dat zien we dan wel weer!

hahah, inderdaad die heb ik nu en prettig is anders.

Alhoewel het ook voordelen geeft, buik slapen is comfortabeler dan :14:

Ik denk inderdaad dat het enorm individueel is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Lesilla,

K lees net dat jij in mei een lift en een vergroting gaat krijgen!:43:

Tijd om dat buikslapen af te leren dus! ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij is verteld dat ze 10 tot 15 jaar mee gaan!

En je tegen die tijd een wissel moet doen.

Maar als je heel oud ben ziet het er niet meer fraai uit volgens mij als je huid slap word.

Tegen die tijd denk ik gewoon dat ik ze eruit ga halen. op mn 65 ofzo! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kheb al vaker foto's gezien, van vrouwen die ze al ong. 10 jaar hadden, en daar zaten ze niet meer zo mooi als in het begin.. ik wil zelf al binnen 3 jaar een wissel... omdat k ze nu al te klein vind, dus denk dat ik die 30 jaar niet eens ermee haal hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog geen nieuwe borsten maar ik wil dan ook zeer binnenkort van een A naar een grote B of kleine C en dan onder de spier laten plaatsen. Groter past niet bij mijn lichaam en vind ik te opvallend. Ik ga ervan uit dan mijn borsten op zn mooist zijn na 3 jaar ongeveer, dan hangen ze iets wat natuurlijk oogt. Ik het begin vind ik het allemaal erg strak uitzien als ik de foto's op dit forum bekijk, ik denk dus dat het alleen maar mooier wordt. Onder de spier gaat toch ook minder snel hangen of niet?!

Ik ben nu 37 dus ik denk dat ze tot mn 45 er picobello uit blijven zien. Daarna mogen ze met liefde gaan hangen. Het decolete blijf ik houden met een mooie bh, geen platte borst zoals nu.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat sommige meiden zeggen dat ze op je 65ste of na je 50ste zoiets krijgt van haal ze er maar uit nu hoeft het niet meer, Ten eerste is dat niet nodig omdat je met de protheses van tegenwoordig levenslange garantie krijgt dus dwz dat er niets mis gaat met de prothese zelf maar dat de zwaartekracht meer grip krijgt, net als bijv. op je onderarmen en billen of naturelle borsten. Op je 50ste wil je er ook nog goed uitzien en op je 60ste ook, geloof mij maar, het is nu nog een te ver van je bed show maar als je die respectabele leeftijd hebt bereikt dan tel je echt nog wel mee en wil je ook goed voor de dag komen!

Meiden pas op, plastische chirurgie kan verslavend werken, wees je daarvan bewust.

Of klink ik nu wel heel belerend, haha, is niet de bedoeling hoor, geniet en ga verantwoord met je lichaam om, that's all

groetjes Aerial

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet je wat A80, ik denk dat je gelijk hebt, ik kan mij niet voorstellen dat ik over 10 of 15 jaar kan zeggen, allez, laat maar gaan. op mijn 75ste misschien nog wel, maar voor die tijd.... als het moet ga ik op mijn 55ste nog een keer onder het mes voor een wissel, en misschien laat ik ergens ook nog wel wat optrekken. verslavend? waarschijnlijk wel, maar ik zal het niet weten omdat het voor mij allemaal niet te betalen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Loontjee

Heej allemaal,

Ik ben nieuw hier..en ik heb echt een vraag die me wel dwarszit.

Ik krijg 7 april een borstvergroting, maar ik probeer ook zwanger te worden.

Maar stel ik word volgende maand zwanger weet iemand of dit een probleem

is zo net na de operatie? Ik las op internet dat je er zeker 2/3 mnd na de bv

mee moet wachten. Weet niet of dit echt waar is? Kan iemand mij aub iets meer

over vertellen? Dankje! :1:

groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben je bezig zwanger te worden terwijl je weet da je een operatie ondergaat in april?

jeetje jij durft,ik zou dat nooit doen,echt erna pas,na de operatie,stel je bent onverwachtds zwanger,en dan onder narcose,kan je een miskraam bezorgen,jeetje......

eerst je operatie en voorbehoedsmiddel gebruiken,na operatie als je volledig herstelt bent pas zwanger worden.

ja sorry,als ik even bot overkom,maar is schrikreaktie

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Loontjee

Nee haha ik snap je wel,

maar ik kan op dit moment niet zwanger raken. Pas sowieso in mei.

Mijn vriend zit vanwege werk ik het buitenland tot dan. Maar ik had zoiets,

stel ik word dan ook zwanger. Onder de operatie en in die maand kan ik niet zwanger raken. Maar wel misschien in mei, vandaar.

groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh sorry,dat ik dan zo kort door de bocht kwam hoor...echt een schrikreaktie hahaha

ja goed,ik zou eerst je herstel is achter de rug heben hoor,dan voel je je zoieoz al wat beter,maar als je in mei pas eventueel zwanger kan worden,ben je al een maand verder natuurlijk,en het kleintje is ook nog zo piepklein,dat het je niet zwaar zal komen te zitten.

maar hoe je borsten erop reageren,daar durf ik gene antwoord op te geven.

zelf had ik bij me 2 boy,s pas na 5maanden grotere en zwaardere borsten,maar bij me dochtertje,had ik al na 2maanden flinke zware grote borsten,en denk als je dat gaat krijgen,dat het best gevoelig kan zijn in je herstelperiode

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou eerst de zwangerschap afwachten en dan pas een bv doen. want je borsten lijden er altijd mee. vooral als je al op zo'n korte termijn zwanger wilt worden...

denk ook niet dat je herstel lekker verloopt als je zwanger bent... alles groeit,nee.. lijkt mij niet verstandig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Bedankt allemaal voor de reacties! Denk inderdaad dat ik maar een spaarpotje ga maken en daar iedere dag mijn kleingeld in doe. Lijkt me dat ik dan wanneer het nodig is wel weer 4000 euro heb! Ik lees veel vrouwen met: ag dan laat ik het even liften en dan wissel ik ze over 3 jaar, maar mijn god waar haal je dat geld vandaan?! Deze bv krijg ik gelukkig van mijn ouders, anders had het op dit moment niet eens gekunt, ik ben 19.

Wat betreft de vraag over de zwangerschap...zo toch echt nog even wachten met de zwangerschap of je bv! Vriendin van mij had hetzelfde probleem, maar tegen haar werd gezegd dat je prothesen in moeten kapselen (nee geen kapselcontractie), ze moeten vast komen te zitten in je lichaam en dat gaat niet als je borsten ook nog eens van grote veranderen door je zwangerschap. Ik zou zeggen, laat de kindjes maar komen en daarna je borsten meid! Als ik niet zo jong was had ik hetzelfde probleem als jij, maarja kids duurt bij mij nog wel een jaar of 10! Zolang kan ik echt niet meer wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.