Ga naar inhoud

Daisy"* :18 december 2014 : dr fresow : quole Waalre


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Sinds vorige week is dan eindelijk mijn datum bekend.

18 december krijg ik mijn borvergroting yeaaahhhh.

Duurd alleen nog zo lang:s Kijk er echt naar uit! Zoveel zin in

Mijn eerste consult had ik bij bernekliniek daar moest ik nogmaals terug komen voor een 3D filmpje,maar dat was me heel erg tegen gevallen. En daar waren ze meer van boven de borstspier. Ik ben bang voor de plooien en rimpels dus zelf was ik voor dual plane.

( wat ik heel slecht vond was dat ze me gegevens niet konden vinden die eerder zijn opgeslagen. dus moesten ze nog een keer meten en foto s maken )

Mijn tweede consult had ik bij medische centrum Waalre quole

Daar was ik meteen tevreden en voelde vertrouwd.

Daar ben ik ook 2 keer geweest.

1 x om te kijken en te passen en 2de x om nog wat vragen te stellen en natuurlijk mijn datum vast te zetten.

Volgens mij doet hij alleen maar dual plane. Het aantal cc s heb ik over gelaten aan de pc

Ik wil graag een volle c en ik krijg mentor rond high profiel COH 1 325of 350cc dat word pas tijdens de operatie besloten.

Zijn er ook meiden die rond deze datum ook hun bv krijgen?

Ik heb zelf voor deze datum gekozen ivm vrij krijgen van me werken. Het is niet zo dat de wachttijd zo lang is :P haha

Liefs my

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachten duurt lang dan hé ! maar we zitten al bijna in oktober ....

En dan schiet het echt wel op . Fijn voor je dat je tweede consult beter verliep en je een goed gevoel gaf.

Met de kerst loop jij met mooie boobies !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend meid!

Ja het wachten is niet het leukste, maar moet jij eens opletten hoe snel het straks ineens gaat ;)

Ondertussen kom je gewoon hier gezellig meegenieten met andere die aan de beurt zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Caro66 klopt we zitten alweer bijna een oktober:d met de kerst heb ik dan eindelijk mijn boobies. Hoop dat mijn herstel mee valt zodat ik naar een weekje lekker bij de familie enzo kan gaan eten .

Esmiralda dankjewel voor je reactie

Dat doe ik zeker ik lees veelop deze leuke forum

Noukz dat is leuk dat ik naar dezelfde kliniek ga als jou. Wie heeft jou geholpen&wat voor profiel heb je gekregen. Hebje toevallig foto s die ik mag zien :$ ben wel heel benieuwd .hoe is het met je herstel er veel last van gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf geholpen door Harm Hawinkels, maar een vriendin van me is ook geholpen door dr. Fresow en zij is er heel erg tevreden over! Heb ronde 300 cc high profile dual plane gekregen. Heb er nog wel wat last van maar de tweede dag was verschrikkelijk. Terwijl die vriendin van me maar twee dagen last heeft gehad. Pff zo oneerlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bang dat ik er wel veel last van ga krijgen. Ik ga maar van het ergste uit dan kan het alleen maar meevallen.

Je Leest zoveel verhalen de ene heeft er meer last van dan de andere. Maar ik heb t er zeker voor over. Wie mooi wil zijn :P haha

Oke is goed ben echt benieuwd

Ik hoor meestal dat je na een dag weer op controlle moet maar in Waalre niet als ik het zo begreep pas na 4 dagen . Hoe zat dat bij jou?

Liefs my xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus jij bent 20 september geopereerd en vrijdag pas je eerste consult . Daar zit veel tijd tussen.

Ik word dan 18 december geopereerd en probeer voor de feestdagen terug te komen voor controlle niet dat ik dadelijk met kerst pijn heb en er niet terecht kan.

Volgens mij waren hun ook tussen kerst en oud nieuw dicht . Dus hoop echt dat het allemaal mee haal vallen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi zie dat je ook naar medisch centrum waalre gaat! Ik ben 2 dagen geleden daar geholpen! Wat een top kliniek!

Ga je zeker geen spijt van krijgen!

De resultaten heb ik gezien van andere en ze zijn zo mooi!

En ik ben nu al erg blij met het resultaat!

De pijn valt 100% mee maar dat is bij iedereen verschillend!

Succes spannend

Liefs Silly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey sillybilly,

Ja klopt, wat leuk dat jij daar ook bent geweest er zijn toch nog best veel meiden hier die voor quole kiezen . Altijd leuk om elkaars ervaringen te delen en te lezen natuurlijk.

Fijn om te horen dat het je daar goed bevallen is, ik heb er zoveel zin in alleen ben ik wel bang voor de narcose . Maar ik ga er van uit dat ik er veel last van ga krijgen zowel de narcose als na de operatie dan kan het alleen maar meevallen hahaha

Ik heb meteen ff je foto s bekeken ziet er idd goed uit. Erg mooi!!

Jij hebt 425cc gekregen ?

Dankjewel

Liefs Daisy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Klopt ik zag het haha ik heb er zoveel zin in. Pff alleen t wachten is echt erg, maar ik moet wel zeggen dat ik het toch nog snel vind gaan. Ik heb ook ieder weekend iets leuks te doen dus de weken gaan best snel voorbij .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Daisy, hoe is de operatie gegaan, en tevrede met het resultaat, hoeveel cc heb je uiteindelijk gehad, ik heb hun gemaild en wacht tot ze me bellen om het eerste consult in te plannen :68: spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo proud mommie.

De operatie is goed en snel gegaan, dagen er na wel veel pijn gehad.

Ik heb een kant 325 cc en de andere kant 350 cc gekregen. Toen ik wakker werd van de narcose en m'n borsten zag was die met 350 veel groter, maar gelukkig zie je daar niks meer van. Nu is zelfs die 325 iets groter, maar verschil blijf je altijd wel een beetje houden. Je ziet het bijna niet dus stoort niet. Maar je ziet dus dat er nog veel kan veranderen.Ik ben tevreden over het resultaat alleen moeten ze nog wel zakken en soepel worden. Maar dat is geduld hebben .

Ik ben benieuwd naar je consult datum, laat je me iets weten als je meer weet?

Spannend!!

Liefs my

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.